• 1
  • 2
2014-03-02, 23:10
Medlem
r0cketqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
När jag läser trådskaparens inlägg så faller det sig naturligt att förstå hur hon kunde tatuera sitt namn i nacken. Att göra en sådan tatuering, i nacken dessutom och med anledningarna "kom inte på något bra så då blev det så" och "jag har en tatuering just bara för att jag kunde" visar ju på att det inte är en raketforskare direkt. Det barnsliga sättet att skriva på och överanvändandet av smilies gör mig inte direkt skeptisk till att du talar sanning heller.

Jag ber om ursäkt för min obotliga misantropi, men ibland gör du och dina gelikar mig irriterad.

För att besvara din fråga: ja, det är muppigt att tatuera sitt namn och födelseår. Å andra sidan är det bra, då ni som bär den typen av tatueringar är ett klientel jag inte intresserar mig för. Med andra ord så besparas både jag och den andre enormt mycket tid genom att inte starta en konversation överhuvudtaget. Helt baserat på dennes val av tatuering, då den indikerar att vi troligtvis inte har någonting gemensamt alls.

Men, än är det inte försent för förändring!

Raketforskare absolut inte. Helt vanlig människa som inte direkt är smartare än någon annan, men skulle absolut inte kalla mig själv dum även om jag skulle ge det intrycket. Förövrigt ganska OT, men håller med dig om smileygrejen. Tycker själv det ser barnsligt ut och slutade använda smileys för ett tag sedan men insåg ganska snabbt hur missförstådd man kan bli i text utan att skriva en hel roman.

Tanken med min tatuering var väl mer för själva upplevelsen. En sak jag gjort innan jag dör. Inget jag gjorde för o vara cool, hade inget djupt budskap jag ville dela med mig av för tillfället som alla andra hipsters.

Finns absolut många med snygga tatueringar med ett bra budskap och tjohejsan allt var det är, men det passar inte mig.

Ledsen att jag gör dig irriterad för att jag har problem att uttrycka mig i text.
Sedan skulle jag vilja ha svar på min andra frågeställning. Vad exakt gör det "muppigt" som du moget uttrycker dig.
Är det för att det inte är lika "coolt" som något random tatuerat som tar en hel eftermiddag att förklara vad den står för.

Hoppas på ett bra svar från raketforskaren själv. Även om du kanske inte har tid och energi att ha en konversation med mig då vi tydligen är alldeles för olika.
Citera
2014-03-02, 23:24
Medlem
r0cketqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Kan du inte ta bild och lägga upp?
Kanske går att göra en cover-up alt lasra ett par gånger och sedan cover-up.

Ja skulle gjort det om det inte vore för att det var mitt namn haha.
Frågan är vad motivet skulle vara om jag kör en cover-up.
Antar att det måste vara något som är "inne" och annorlunda annars är det töntigt.

Fritt med förslag.
Min enda tanke vore en korkek då jag kallades för ferdinand i barndomen. Enkelt med en rolig historia bakom.
Citera
2014-05-07, 14:36
Medlem
Kul annars att matadoren har en tatuering redan? Kanske ännu mer träffande för Ferdinand? Daisy står det på den va?
Citera
2014-07-15, 18:24
Medlem
r0cketqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trummandetrummis
Kul annars att matadoren har en tatuering redan? Kanske ännu mer träffande för Ferdinand? Daisy står det på den va?

Ja det stämmer nog! roligt förslag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in