2014-07-19, 15:29
Medlem
danne9king9s avatar
Mest nakna film?

Alla gillar vi ju snygga människor, gärna avklädda.
Många komedier (speciellt från 80-90 talet) har ju nakna tuttar som visas här och var, men vilken vanlig film (inte porr) visar mest naket filmen igenom?
Har du någon favorit?

(vet inte varför jag fick det här i skallen men tänkte att någon kanske sitter på bra svar om filmer man bör ha sett)
Citera
2014-07-19, 15:31
Medlem
Scraps avatar
Just nu är det ju GoT iaf. Förr vet jag inte, Astrid Lindgrens filmer har ju lite nakna barn om man är lagd åt det hållet.

Airplane har ett par tuttar i en scen om jag minns rätt. Tror itne det finns en film med mycket naket förr faktiskt. Men rätta mig gärna
Citera
2014-07-19, 15:35
Medlem
Genovevas avatar
American Pie filmerna
Citera
2014-07-19, 15:37
Medlem
endures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Just nu är det ju GoT iaf. Förr vet jag inte, Astrid Lindgrens filmer har ju lite nakna barn om man är lagd åt det hållet.

Airplane har ett par tuttar i en scen om jag minns rätt. Tror itne det finns en film med mycket naket förr faktiskt. Men rätta mig gärna
Talar vi tv-serier skulle jag nog säga att det är mycket mer i Spartacus än GoT.

Vad gäller film så hamnar väl Striptease med Demi Moore högt upp på listan. Hon gjorde bröstförstoring under förberedelserna för filmen.
Citera
2014-07-19, 15:39
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap

Hoppar gärna över det där med nakna barn!

Tänkte mig mer riktigt naket. Snygga bröst, fin rumpa osv. Handling är mindre viktigt när detta eftersöks men det får gärna vara en helt ok rulle i helhet

Många filmer har ju ett par tuttar, men söker de filmer som har ännu fler. Det kan aldrig bli för mycket av det goda
Citera
2014-07-19, 15:42
Medlem
Carnage.s avatar
Caligula, utan tvekan. Filmer av Fulci, Lenzi och Deodato är också alltid fyllda med en massa naket.
Citera
2014-07-19, 15:42
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endure
Talar vi tv-serier skulle jag nog säga att det är mycket mer i Spartacus än GoT.

Vad gäller film så hamnar väl Striptease med Demi Moore högt upp på listan. Hon gjorde bröstförstoring under förberedelserna för filmen.
Spartacus har jag inte sett. GoT var ju en del, speciellt första säsongen vill jag minnas för att sen minska.
Striptease såg jag när den kom, och vill minnas att den fick nåt kalkonpris men jag tyckte den var helt ok. Kanske var det just för Demi Moore, en riktigt fin tjej (fortfarande).
Citera
2014-07-19, 16:02
Medlem
Nymphomaniac
Citera
2014-07-19, 16:20
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Ken Park
Citera
2014-07-19, 16:24
Medlem
szabos avatar
Blue is the warmest color kanske? OBS kollar inte alls mycket på film

Edit: Iofs är det inte är särskilt mycket naket, men det är typ 3-4 sexscener i filmen varav en är rätt lång och visar väldigt mycket.
Citera
2014-07-19, 16:27
Medlem
insectqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Caligula, utan tvekan. Filmer av Fulci, Lenzi och Deodato är också alltid fyllda med en massa naket.

Hade en polare som fick till uppgift att hyra videofilm till en historielektion, läraren visste att han var intresserad av film och bad honom välja en lämplig film självklart väljer han just Caligula omedveten om alla kontroverser den gett upphov till.

Kommer tillbaka, filmen sätts på läraren lämnar rummet.Filmen började. Killarna tjoade. Tjejerna rodnade. Läraren dyker upp och hittar sina 5:e klassare tittandes på vad i hans ögon sannolikt såg ut som en regelrätt porrfilm.
Dom fick inte se färdigt på filmen
Citera
2014-07-19, 16:36
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggs1
Nymphomaniac
Har funderat på att se den men den verkar lite lång

Citat:
Ursprungligen postat av insectqueen
Hade en polare som fick till uppgift att hyra videofilm till en historielektion, läraren visste att han var intresserad av film och bad honom välja en lämplig film självklart väljer han just Caligula omedveten om alla kontroverser den gett upphov till.

Kommer tillbaka, filmen sätts på läraren lämnar rummet.Filmen började. Killarna tjoade. Tjejerna rodnade. Läraren dyker upp och hittar sina 5:e klassare tittandes på vad i hans ögon sannolikt såg ut som en regelrätt porrfilm.
Dom fick inte se färdigt på filmen
Pratar vi om filmen som är ifrån 1979(?) eller någon nyare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in