Citat:
Ursprungligen postat av
BurkHans
Hon har iaf fyra barn sen tidigare att trösta sig med. Tyvärr misstänker jag att det blir som för andra tjejer i den här situationen. Flyttar hon så blir det för att komma närmare fängelset och kunna serva missfostret JJ på alla sätt och vis. Alternativt skaffar hon en ny stjärna att degenerera sig med. Återväxten i Avesta är god kan man säga och dessutom har importen av slödder ökat kraftigt de senaste åren.
DarkAngel kanske vet mer om fostrets väl och ve? Eller om MB finns kvar i "Avesta fair city, where the girls are so pretty, fucking bad boys so shitty...." (nåja,

)
De tidigare barnen kan hon inte "trösta sig med".. Inget av barnen bor hos henne! De två äldre pojkarna är familjehemsplacerade och de två yngre barnen bor hos sin pappa (M***a fick inte ens umgängesrätt med de pojkarna pga droger, kidnappningsförsök och bristande föräldraansvar)
Som jag förstått det hela så bor M***a i Krylbo, väntar deras "kärleksbarn", de är fortfarande förlovade och M besöker JJ med jämna mellanrum i häktet! 4 år är lång tid och mycket kan hända under tiden men jag har/får en känsla av att det är "nyhetens behag".. Tror inte i min vildaste fantasi att hon kommer stanna/vänta på J och när/om det tar slut så kommer J garanterat fortsätta/börja med droger igen och ramla tillbaka i gamla vagnsspår!