2014-04-02, 10:19
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Har hört runt lite angående GM och vad jag har hört var denne herre mer eller mindre en psykopat. Var alltifrån jagat folk med yxa till att varit villig att döda för småpengar (2k) samt skära av någons öra för 1000kr.. Skönt för folket i Avesta att han sitter bakom galler.
Citera
2014-04-03, 13:47
Medlem
Mycke skit i regionen.Vilken ynkrygg att misshandla flickvännen
Citera
2014-04-03, 19:52
Medlem
Är det någon som vet hur det har gått för den misshandlande tjejen?
Lever barnet och ska hon behålla barnet?
Finns hon kvar i Avesta? bostaden?
Citera
2014-04-03, 19:57
Bannlyst
Jaha. Så nu är det dags att ta sitt straff som en "man"

Det blir raka vägen till isol. Eller skyddad avdelning med våldtäcktsmän och pedofiler.

Eller är det någon som tror att han vågar knalla in på avdelningen på en vanlig anstalt?
Skulle inte tro det va. Men hoppas kan man ju alltid göra. Finns bara ett alternativ för den här killen.
---> Bli sönderslagen!
Citera
2014-04-06, 13:45
Medlem
Jävla svin de finns i Avesta glad över att ja flytta så man sipper all jävla missär i den jävla staden!
Citera
2014-04-10, 12:26
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiasnygging
Är det någon som vet hur det har gått för den misshandlande tjejen?
Lever barnet och ska hon behålla barnet?
Finns hon kvar i Avesta? bostaden?
Hon har iaf fyra barn sen tidigare att trösta sig med. Tyvärr misstänker jag att det blir som för andra tjejer i den här situationen. Flyttar hon så blir det för att komma närmare fängelset och kunna serva missfostret JJ på alla sätt och vis. Alternativt skaffar hon en ny stjärna att degenerera sig med. Återväxten i Avesta är god kan man säga och dessutom har importen av slödder ökat kraftigt de senaste åren.

Citat:
Ursprungligen postat av DarkAngel75
Ja det är samma person!
DarkAngel kanske vet mer om fostrets väl och ve? Eller om MB finns kvar i "Avesta fair city, where the girls are so pretty, fucking bad boys so shitty...." (nåja, )
Citera
2014-04-11, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
Hon har iaf fyra barn sen tidigare att trösta sig med. Tyvärr misstänker jag att det blir som för andra tjejer i den här situationen. Flyttar hon så blir det för att komma närmare fängelset och kunna serva missfostret JJ på alla sätt och vis. Alternativt skaffar hon en ny stjärna att degenerera sig med. Återväxten i Avesta är god kan man säga och dessutom har importen av slödder ökat kraftigt de senaste åren.

DarkAngel kanske vet mer om fostrets väl och ve? Eller om MB finns kvar i "Avesta fair city, where the girls are so pretty, fucking bad boys so shitty...." (nåja, )

De tidigare barnen kan hon inte "trösta sig med".. Inget av barnen bor hos henne! De två äldre pojkarna är familjehemsplacerade och de två yngre barnen bor hos sin pappa (M***a fick inte ens umgängesrätt med de pojkarna pga droger, kidnappningsförsök och bristande föräldraansvar)

Som jag förstått det hela så bor M***a i Krylbo, väntar deras "kärleksbarn", de är fortfarande förlovade och M besöker JJ med jämna mellanrum i häktet! 4 år är lång tid och mycket kan hända under tiden men jag har/får en känsla av att det är "nyhetens behag".. Tror inte i min vildaste fantasi att hon kommer stanna/vänta på J och när/om det tar slut så kommer J garanterat fortsätta/börja med droger igen och ramla tillbaka i gamla vagnsspår!
Citera
2014-04-11, 11:51
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
De tidigare barnen kan hon inte "trösta sig med".. Inget av barnen bor hos henne! De två äldre pojkarna är familjehemsplacerade och de två yngre barnen bor hos sin pappa (M***a fick inte ens umgängesrätt med de pojkarna pga droger, kidnappningsförsök och bristande föräldraansvar)

Som jag förstått det hela så bor M***a i Krylbo, väntar deras "kärleksbarn", de är fortfarande förlovade och M besöker JJ med jämna mellanrum i häktet! 4 år är lång tid och mycket kan hända under tiden men jag har/får en känsla av att det är "nyhetens behag".. Tror inte i min vildaste fantasi att hon kommer stanna/vänta på J och när/om det tar slut så kommer J garanterat fortsätta/börja med droger igen och ramla tillbaka i gamla vagnsspår!
Tack DarkAngel, du är en ängel verkligen och välinformerad! Kände på mig att ditt svar (det fetmarkerade) skulle bli just det. Tragiskt onekligen, men inte utan att man önskar att det varit JJ och inte pappa som varit med henne när skotten i Krylbo avlossades. Och att hyresvärden varit en bättre skytt (om nu meningen var att skada allvarligt/dödligt).
Citera
2014-04-24, 20:52
Medlem
Men hallåååå!

Är det sant att de ska gifta sig???
Hon ska åka till anstalten för att gifta sig....
Hoppas att det bara är ett rykte...... stackars barn...
Citera
2014-05-01, 21:51
Medlem
Citat:
Men hallåååå!

Är det sant att de ska gifta sig???
Hon ska åka till anstalten för att gifta sig....
Hoppas att det bara är ett rykte...... stackars barn...

Det är nog rykten.... hon har tagit tillbaka sin gamla kille
även han en missbrukare...
lika barn leka bäst
Citera
2014-07-15, 12:57
Medlem
Citat:
Det är nog rykten.... hon har tagit tillbaka sin gamla kille
även han en missbrukare...
lika barn leka bäst

Å det du skriver "Fiasnygging" är också ett rykte.. M.B har INTE tagit tillbaka något X.. Vart har du fått den informationen ifrån??

En fd missbrukare har i regel många vänner/kompisar, aktiva eller inte.. så du kanske har förväxlat eller antagit att en fd pojkvän finns i hennes liv igen!!?? Men enligt den info jag har (säker källa) så väntar hon på J
Citera
2014-09-22, 14:39
Medlem
Citat:

Tack Dark Angel för din information.Det bär mig emot men tyvärr måste jag nog säga att i det här fallet får hon skylla sig själv om hon stannar kvar hos ett sånt svin hon vet vem hon är i lag med nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in