2014-02-27, 11:26
Medlem
Jag är en ful kille som samtidigt då givetvis har det svårt med tjejer. Är 24 år gammal och desperat och bitter helt enkelt. Hur blir man av med dessa 2 egenskaper. Vill försöka sluta tänka på något jag aldrig kommer att få men det är fan inte lätt, förslag?
Citera
2014-02-27, 11:31
Medlem
Kasperskys avatar
Är du väldigt psykiskt deprimerad kan man söka hjälp, och så kan det bli en utredning i slutändan. Du kan få terapi, hjälp, eller kanske medicin.
Citera
2014-02-27, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Är du väldigt psykiskt deprimerad kan man söka hjälp, och så kan det bli en utredning i slutändan. Du kan få terapi, hjälp, eller kanske medicin.

Mm har funderat på det faktiskt. Blir det inte bättre är det väl dags för det...
Citera
2014-02-27, 11:44
Bannlyst
det går inte. det är naturligt att känna så när man är nekad.
Citera
2014-02-27, 11:46
Medlem
vizuals avatar
investera i bitcoin bror!

så mycket du har råd att förlora, helst 10k+
Citera
2014-02-27, 11:50
Medlem
Det går inte. Du får leva med det helt enkelt. Knulla horor.
Citera
2014-02-27, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Det går inte. Du får leva med det helt enkelt. Knulla horor.

Mm tragiskt men sant. Har inte fått ligga i hela mitt patetiska liv, det suger.
Citera
2014-02-27, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emil200
Mm tragiskt men sant. Har inte fått ligga i hela mitt patetiska liv, det suger.

Ajdå, du kanske borde sänka dina "krav" om du påstår att du inte ser speciellt bra ut. Även tjejer med mindre bra utseende behöver kärlek! Sök dig till dom så lär du inte gå lottlös 2014.
Citera
2014-02-27, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livsfarligt
Ajdå, du kanske borde sänka dina "krav" om du påstår att du inte ser speciellt bra ut. Även tjejer med mindre bra utseende behöver kärlek! Sök dig till dom så lär du inte gå lottlös 2014.

Tack men är hellre utan, horor är väl annars ett alternativ.
Citera
2014-02-27, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emil200
Tack men är hellre utan, horor är väl annars ett alternativ.

Tappa inte oskulden med en hora, lite självrespekt måste du väll ändå ha! Om du inte har utseende så bör du ha någon annan bra egenskap. Humor ? Får du en tjej att skratta och må bra så har du halva inne redan där. Använd hjärnan så löser de sig!
Citera
2014-02-27, 12:57
Medlem
Åk utomlands, det kanske hjälper!
Citera
2014-02-27, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livsfarligt
Tappa inte oskulden med en hora, lite självrespekt måste du väll ändå ha! Om du inte har utseende så bör du ha någon annan bra egenskap. Humor ? Får du en tjej att skratta och må bra så har du halva inne redan där. Använd hjärnan så löser de sig!

Ingen annan vill ju ligga så vad ska ja göra menar du? Använda hjärnan och få tjejer att skratta? Har ju fortfarande ett fult ansikte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in