2005-08-04, 04:27
Medlem
överste surkåls avatar
Vet inte varför jag kom att tänka på detta. Men någon som har någon aning om vad dessa skådespelare gör i dag? Andreas Hoffer (Sune) och Martin Andersson (Bert). Enligt imdb.com har dom inte gjort något mer efter dessa karaktärer. Teater? Pluggar? Valiga jobb? Kanske knarkat/supit ner sig tom ???
2005-08-04, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av överste surkål
Vet inte varför jag kom att tänka på detta. Men någon som har någon aning om vad dessa skådespelare gör i dag? Andreas Hoffer (Sune) och Martin Andersson (Bert). Enligt imdb.com har dom inte gjort något mer efter dessa karaktärer. Teater? Pluggar? Valiga jobb? Kanske knarkat/supit ner sig tom ???

Här har du en helt egen tråd för den typen av frågor..

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=140165

Står ngnstans i tråden om minst en av Sune/Bert (minns ej vem) att han pluggar i England eller liknande...
2005-08-04, 12:31
Medlem
överste surkåls avatar
Ni kan låsa denna tråd.
2005-08-05, 09:41
Medlem
Svartakulors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av överste surkål

Lilla Bert har i alla fall ganska nyligen suttit inne för narkotikabrott, enligt vad jag har hört. Lustigt nog satt han för inte så länge sedan i häktet med sin bästa vän i serien, Åke, som nu är aktuell i ny svensk biofilm. Detta har jag hört från en kvinna som haft en intim relation till den senare. Han ska för övrigt ha spelat in en fängelsefilm med fotboja, fast det låter knepigt... Eller? Nån som hört mer om det?
2005-08-05, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartakulor
Lilla Bert har i alla fall ganska nyligen suttit inne för narkotikabrott, enligt vad jag har hört. Lustigt nog satt han för inte så länge sedan i häktet med sin bästa vän i serien, Åke, som nu är aktuell i ny svensk biofilm. Detta har jag hört från en kvinna som haft en intim relation till den senare. Han ska för övrigt ha spelat in en fängelsefilm med fotboja, fast det låter knepigt... Eller? Nån som hört mer om det?

Ja, Åke var väl med i en fängelsefilm som hette "Vägen ut" eller liknande, handlade om nån filmregissör som kom till ett fängelse och skulle spela in film med fångarna som skådespelare. Otäckt att se Åke så där
2005-08-07, 03:12
Medlem
Ja sen va han med i Tic Tac också!

Fängelse filmen heter Vägen Ut!
2005-08-07, 10:58
Medlem
Pellenezs avatar
*låst på trådskaparens begäran*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto