2014-02-26, 18:47
Medlem
keller68s avatar
Hej !
Har plöjt igenom ett antal dejtingforum och profiler genom åren med blandade resultat.
Något jag och kanske andra män med funderar över är varför ni alltid börjar era profiler med dessa inlägg.

Ni söker Mr right. Han med stort H. Mr perfekt. Drömprinsen.
Visst söker vi någon som är rätt för mej. Men dessa ord känns lite långsökt. Att ni sållar för mycket och analyserar för mycket om vem som är Mr right. Att finna en Mr går ju inte genom en profil med lite text eller under en dejt på en timma. Får ni inte lite väl stora förväntningar av dessa ord och att det bara då rinner ut i sanden. Höga förväntningar och krav brukar ju ofta stjälpa situationen.

Eller så börjar ni profilen med att jag vet inte om detta är något för mej.
jag fick tipset av en vän att logga upp mej här.
Jag är osäker till detta men ger det en chans.
Jag tror inte jag kan hitta dej här men ?

För mej känns det lite som om ni inte är så intresserade, eller inte tror att det finns seriösa män där.
Då drar jag mej lite inför att skriva till er om ni känner ett måste att vara på en dejtingsida.

Jag säger inte att det är något fel i detta utan jag undrar mera hur ni tänker i detta.
Jag hoppas ni förstår mej rätt.

En vänlig fråga helt enkelt. Killar får med svara om ni har något svar på detta.
Citera
2014-02-26, 18:53
Medlem
Punkt 1: dom vill visa att dom minsann har höga krav

Punkt 2: Dom vill visa sig bättre en resten av medlemmarna på sidan, pinsamt att använda sig av nätdaiting juu..
Citera
2014-02-26, 19:34
Medlem
portlands avatar
Män skriver också om att de vill träffa den rätta och att de ger internetdating ett försök i sina presentationer. Jag tror att det beror på att Svensson överlag har dålig fantasi eller att man är rädd för att framstå som konstig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in