2005-11-23, 15:05
Medlem
fLxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Unga pojkar är en av mina största fantasier. Lycko lärarinnorna. Att det är förbjudet gör det ju bara ännu mer upphetsande.

Du är välkommen hem till mig
Citera
2005-12-16, 15:57
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySatan
Jag förstår inte vad som ska vara så fel - är båda parterna med på det så är det ju faktiskt bara riktigt jävla coolt... vare sig det är en kvinnlig eller manlig lärare. Att man betraktar den manliga läraren som ett svin har väl något med den gamla kvinnor-kan-inte-tänka mentaliteten att göra.

Annars är det tyvärr lite problem med elevens beroendeställning till läraren
som inte gillas.
Citera
2005-12-16, 18:37
Medlem
Bloodstones avatar
Och på så sätt fortsätter skiten att snurra vidare, den sexuellt utnyttjade börjar själv uttnytja, har inget med kön att göra heller.
Citera
2008-01-15, 22:46
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Lärarinna förförde 14-årig elev - sparkas

Beth Ann Chester, 26, var en populär lärare i idrott- och hälsa. Men sedan förförde hon en 14-årig elev - bland annat hade hon sex med pojken i en bil på en parkeringsplats. Nu har hon fått sparken:

Citat:
Det var den 4 januari i år som gripandet kom efter att 14-åringens föräldrar hade upptäckt nakenbilder på henne, en bild på sonen och snuskmeddelanden i hans mobil, skriver Timesonline.com.

Hon är gift med en tränare på universitetet Penn state och har haft en tre månader lång relation med pojken. De styrde upp så att de kunde ses så mycket som möjligt genom att hon bland annat hittade på förklaringar till varför han behövde vara ute sent.

Beth Ann Chester är misstänkt för flera olika sorters barnsexbrott.

http://www.expressen.se/nyheter/1.10...g-elev-sparkas
Citera
2008-01-16, 00:24
Medlem
melackos avatar
"Äktenskapet med den prominenta bankiren sägs också knaka en aning i fogarna"

Haha, jovars
Citera
2008-01-16, 01:29
Medlem
Starvids avatar
Citat:
- Efteråt kom sextonåringen ut, flinade och sa "jag har just knullat fröken".

Det sexuella umgänget med 16-åringen betraktas som våldtäkt och Sandra Geisel sitter nu häktad i väntan på rättegång.

Hon riskerar 16 års fängelse.

Självklart ska ungdomar skyddas, men det här är ju helt jävla sjukt. Dessutom tror jag att det skulle varit olagligt i Sverige också eftersom jag har för mig att det är 18- och inte 15-årsgräns när personen ifråga står i en beroendeställning.

Hur skulle en rimlig lagstiftning se ut?

Ta bort formuleringarna som säger att minderåriga per definition inte kan vara med på det? Kräva att man endast kan åtala om den minderåriga själv vill det (så att fnoskiga föräldrar inte gör det)?

Hur skyddar man samtidigt ungdomar från att bli utnyttjade? Några idéer?

PS. Jag skulle knappast sagt nej till min franskalärarinna när jag var 16.
Citera
2008-01-16, 01:36
Bannlyst
Jag var ganska tänd på min svenska/idrotslärare första året i gymnasiet. Gick så långt att vi bytta lite bilder på msn. Gick tyvärr inte längre eftersom hon skaffade sig en flickvänn =/ Men bilderna var heta...
Synd att jag inte har kvar dom.
Citera
2008-01-16, 02:16
Medlem
Sinsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Blev tillsammans med min lärare i 9-10 mån, fast det var på vuxenstudienivå. Hon var ok då, men när jag tänker efter behandlade hon mig som avskräde den sista månaden. Annars var det en helt ok relation. Sen vägrade hon prata med mig mer och jag genomskådade bluffen, hon var inte så smart som hon verkade efter att jag gick vidare till akademiska studier och upptäckte att alla lärare är kommunister.

I gymnasiet tyckte man ju att alla lärare va så smarta och coola, men när man ser tillbaka - kommunister allihop och de gick inte att flirta med lärarna på min skola inte, då blev de jättearga!
Citera
2008-01-16, 02:17
Bannlyst
Viilken besvikelse när jag börjar läsa tråden, jag som trodde jag skulle få tips om hur man hittar en sån lärare, eller sånna som folk vet.. men men
Citera
2008-01-16, 02:31
Medlem
Dekadentuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
I gymnasiet tyckte man ju att alla lärare va så smarta och coola, men när man ser tillbaka - kommunister allihop och de gick inte att flirta med lärarna på min skola inte, då blev de jättearga!
Vadå kommunister? Det fanns säkerligen många moderater bland dina "kommunistlärare". Vad räknar du som kommunist egentligen?

Nog tror jag att det går att flirta med lärare.... Gäller bara att hitta rätt lärare, någon som är i 20-års åldern och inte närmare 130.
Citera
2008-01-16, 13:14
Medlem
ichs avatar
En elev som gick i årskursen över mig på en grundskola i Haninge Kommun, Stockholms län hade sex med våran idrottslärare Hon fick sparken efter att han slutat grundskolan, men så vitt jag vet bor de fortfarande ihop...
Citera
2008-01-16, 21:09
Medlem
Sinsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekadentus
Vadå kommunister? Det fanns säkerligen många moderater bland dina "kommunistlärare". Vad räknar du som kommunist egentligen?

Nog tror jag att det går att flirta med lärare.... Gäller bara att hitta rätt lärare, någon som är i 20-års åldern och inte närmare 130.

Kommunist-humanister, på sin höjd folkpartister. Lärare har nog generellt sett ganska mycket moral när de gäller att flirta med eleverna, dessutom är inte 16-19åringar så attraktiva för en 25-30årig person. De kan vara snygga men personlighetsmässigt påminner de för mycket om barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in