2014-02-26, 16:15
Medlem
En fråga jag nu ställer till alla killar.

Varför snackar ni sex på nätet/kik/msn osv när ni har flickvän?
Ni som nu gör det.
Porr - fine, killar är mer begränsade i fantasin än tjejer och måste ha bilder - jag har fattat detta.
Men att snacka sex med verkliga tjejer på forum/kik osv, varför gör ni det?
Först och främst i ett nytt förhållande, men även ni som inte gör det förrän ni börjar ledsna lite på "vanan"

Jag har googlat men jag hittar bara hysteriska brudar som tycker män är svin så jag vill höra direkt från källan istället så att säga.

Kan inte direkt fråga person själv i fråga då det skulle bli ett jävla väsen över hur jag vet vad jag vet.

Tack på förhand för era insiktsfulla svar
Citera
2014-02-26, 16:18
Medlem
Sichtis avatar
Jag skulle inte göra något som jag inte vill att min partner skulle göra mot mig.
Citera
2014-02-26, 16:19
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Aldrig gjort det, kommer aldrig att göra det och har precis som dig svårt att förstå hur andra killar kan göra det. Är det vanligt förekommande bland killar menar du?
Citera
2014-02-26, 16:20
Medlem
För bekräftelse antagligen.
Citera
2014-02-26, 16:22
Medlem
Leijonas avatar
Mitt ena ex gjorde så, snusksnackade med tjejer på nätet.
Jag kom på honom flera gånger och frågade varför - men han hade inget bra svar. "För spänningen" fick jag väl höra några gånger.
Jag borde ha gjort slut med honom när det upprepades gång på gång. Meeen naiv och blåögd som jag var så stannade jag ett litet tag till.

Jag skulle aldrig kunna göra det, inte när jag har ett förhållande jag trivs i. Det känns nästan som att man är otrogen fast ändå inte.. hm.
Citera
2014-02-26, 16:24
Medlem
Inget jag skulle göra, Men finns väl vissa som gillar att göra det. Spänning kanske?
Senast redigerad av Starless99 2014-02-26 kl. 16:27.
Citera
2014-02-26, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leijona
Mitt ena ex gjorde så, snusksnackade med tjejer på nätet.
Jag kom på honom flera gånger och frågade varför - men han hade inget bra svar. "För spänningen" fick jag väl höra några gånger.
Jag borde ha gjort slut med honom när det upprepades gång på gång. Meeen naiv och blåögd som jag var så stannade jag ett litet tag till.

Jag skulle aldrig kunna göra det, inte när jag har ett förhållande jag trivs i. Det känns nästan som att man är otrogen fast ändå inte.. hm.

I min värld är det otrohet så det stänker om det.
Citera
2014-02-26, 16:32
Medlem
Jag vet att det förekommer.
Och jag vet att min karl pysslar med det.
Hur jag vet det är inte riktigt politiskt korrekt, så det skulle ligga mig i fatet att ta upp det så att säga

Har hittat lite bilder och sexsnack med helt random brudar på luren.

Jag tänker att det är väl en kanal för utlopp precis som porr.
Eller jag intalar mig snarare att det är så.
Och porr är ju okej så länge den inte prioriteras framför fantastiska mig.

Vi har fett gött sex och ofta, dessutom är jag inte den som spottar i glaset utan är ganska open minded, så det är ju inte där skon kan klämma iaf.

Jag tänkte bara att några likasinnade kunde svara mig hur han tänker.
Citera
2014-02-26, 16:34
Medlem
och för att tillägga... det är inte så att han kör nått wine and dine snack med fruntimret utan det är rent sex liksom.
Citera
2014-02-26, 16:42
Medlem
FooFighterss avatar
Han har nog tröttnat lite på erat sex
Citera
2014-02-26, 16:43
Medlem
owitsyous avatar
Jag har haft ex som gjort likadant.
Han har sexsnackat och skickat bilder till randombrudar på kik/facebook etc. Jag snokade inte men jag anade att han gjorde det. Jag gjorde en grej som jag fick svart på vitt att han höll på så och han hade inget vettigt svar.

Jag har även snackat så med killar (jag var singel då!) och sedan visar det sig efter några månader att de här killarna har flickvänner. En var tillochmed förlovad med en tjej och de hade vart tillsammans i 8 år. Jag slutar såklart att snacka med de här killarna så har inte direkt fått något svar varför de håller på så (även om vi nu inte skulle ses så tycker jag att det är fult att hålla på så bakom ryggen på sin partner)

Jag har tre teorier.

- De vill ha bekräftelse. De vill veta att de fortfarande har "det".
- De vill ha några dörrar öppna ifall ens förhållande crashar. Då har de ev en back-up plan.
- De är omogna. De killar jag snackar med är mellan 20 - 27 år.
Citera
2014-02-26, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushing30
Jag vet att det förekommer.
Och jag vet att min karl pysslar med det.
Hur jag vet det är inte riktigt politiskt korrekt, så det skulle ligga mig i fatet att ta upp det så att säga

Har hittat lite bilder och sexsnack med helt random brudar på luren.

Jag tänker att det är väl en kanal för utlopp precis som porr.
Eller jag intalar mig snarare att det är så.
Och porr är ju okej så länge den inte prioriteras framför fantastiska mig.

Vi har fett gött sex och ofta, dessutom är jag inte den som spottar i glaset utan är ganska open minded, så det är ju inte där skon kan klämma iaf.

Jag tänkte bara att några likasinnade kunde svara mig hur han tänker.

Jag hade dumpat direkt om min flickvän hade gjort så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in