2014-02-25, 22:43
Medlem
Precis vad som helst? Allt utom era riktigt ömma punkter (t ex vikten ifall du är överviktig)? Beror det på vem det är som drar skämtet, kompis/partner/familj? Vart går er gräns?
Citera
2014-02-25, 22:46
Medlem
Q-s avatar
Har nog ingen gräns, ingen person har i alla fall lyckats nå den. Jag tror inte att jag har blivit sur av något speciellt skämt om mig någon gång
Citera
2014-02-25, 22:53
Medlem
Om det är ett skämt är det okej med nästan vad som, är det menat som en förolämpning maskerat som ett "skämt" är det dock andra bullar.
Citera
2014-02-25, 22:55
Medlem
carribbibbas avatar
Jag hatar att bli kittlad, det är okej om någon gör det utan att veta att jag hatar det men om någon gör det på upprepade tillfällen så tappar jag det. Kanske inte riktigt det du menade men aja.
Citera
2014-02-25, 22:57
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Har då inte stött på någon gräns än vad jag kan komma på. Jo förresten en gång, ett nuvarande ex som tyckte det var en klyftig idé att skämta om en sak som hänt inom familjen när jag var sex/sju. Verkligen mått skit över det. Det är nog min enda ömma punkt tror jag.
Citera
2014-02-25, 22:57
Bannlyst
Drar du ett skämt på min bekostnad så smäller det.
Citera
2014-02-25, 23:01
Medlem
ElderTitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWAG-Nation
Drar du ett skämt på min bekostnad så smäller det.
Det här.

Får även tillägga att om någon "driver med mig" eller liknande när det gäller Dota 2 blir jag vansinnig.
Citera
2014-02-25, 23:31
Medlem
cogito.ergosums avatar
Jag antar att gränsen går där jag själv drar gränsen för att driva med mig själv. En sådan gräns har jag inte nått än.
Citera
2014-02-25, 23:56
Medlem
SpaceOfAidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kefftorp
Om det är ett skämt är det okej med nästan vad som, är det menat som en förolämpning maskerat som ett "skämt" är det dock andra bullar.

Liknande som detta. Men beror verklinge på vem som säger det
Citera
2014-02-25, 23:57
Medlem
Man kan driva nästan hur mycket som helst om man känner mig. Jag är nog hyfsat tålig mot främlingar oxå. Men jag driver även med andra och det får dom ju tåla, om dom driver med mig.

Sen är det viktigt att kunna skoja om sig själv med, självdistans är bra tycker jag.
Citera
2014-02-26, 00:02
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuiteFrankly
Man kan driva nästan hur mycket som helst om man känner mig. Jag är nog hyfsat tålig mot främlingar oxå. Men jag driver även med andra och det får dom ju tåla, om dom driver med mig.

Sen är det viktigt att kunna skoja om sig själv med, självdistans är bra tycker jag.

Håller helt med!

Visst mamma/syrra skämt kan jag väl ta någon enstaka gång men när det blir för mycket så kan jag bli jävligt förbannad och be folk dra åt helvete.

I umgängeskretsen kan vi i princip driva hur mycket som helst innan någon blir sur och då fortsätter vi ännu mer
Citera
2014-02-26, 00:05
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnomnivore
Precis vad som helst? Allt utom era riktigt ömma punkter (t ex vikten ifall du är överviktig)? Beror det på vem det är som drar skämtet, kompis/partner/familj? Vart går er gräns?

Jag slutade bry mig om det där nån gång på mellanstadiet. Jag tar inte andra på allvar, så varför ska jag ta mig själv på allvar. Dessutom vet jag att om det nu gäller kan jag vara så mycket elakare än dom ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in