2014-02-25, 22:15
Medlem
30% av alla som har fetma kan ha fått det till stor del p.g.a. ett "fett-virus" kallat AD-36
http://www.webmd.com/diet/news/20040805/fat-virus-could-obesity-be-contagious

Undviker ni därför att umgås med tjocka människor för att ni inte själva ska bli smittade? Alternativt: om ni inte visste om att detta virus existerade förrän detta inlägg, kommer ni hädan efter att undvika kontakt med överviktiga?
Senast redigerad av ivih 2014-02-25 kl. 23:10. Anledning: ..
Citera
2014-02-25, 22:42
Medlem
äsh ... det är säkert massa skitsnack ... varför skulle man vilja att dessa stackars människor blir utslagna ur smahället ? , det räcker nog redan med att dem har problem med att gå ner i vikt o sluta äta ... folk är redan rädda för större människor , tjocka människor är som alla andra , bara att dem äter på ett sätt som inte alla andra gör men det gör dem inte till ''konstiga'' eller ''farliga'' tjocka människor bär oftast en stor tyngd inom sig och den tyngden är att bli utslagen av vänner , samhället och i killars fall , tjejer ... jag är vän med många tjockisar , dem skönaste människorna på jorden ! dem har så mycket kärlek att ge ... en snygg tjej som letar efter en fin och omtänksam kille skulle verkligen börja leta bland tjockis killar ... till slut så är det inte storleken eller utseendet som räknas ... en tjockis skulle ge så mycket kärlek åt den tjejen som han någondag får ... för att han vet att den tjejen kanske är den ända han någonsin kommer att få så att han ger henne hela paketet ! tro mig ! mina tjockis vänner har haft snygga brudar ... och dem har stannat vääääldigt länge ! va inte rädd för tjockisar ... fan ge dem en chans ... dem är inte så ''farliga'' som alla tror ...
Citera
2014-02-25, 22:45
Medlem
ElderTitans avatar
Tycker det låter som ett mysigt virus
Citera
2014-02-25, 22:46
Medlem
Summerbirds avatar
Nej, men jag kan vara lite virusrädd rent allmänt. Hjärtinfarkt och vem vet vilka andra sjukdomar kan också vara orsakade av virus. Så låna böcker på biblan och köpa begagnat kan ge mig liite oro ibland. Kommer ihåg ett avsnitt av Sabrina Tonårshäxan (jaja, det var länge sen!) där fastrarna hoppades att böckerna de lånade på Medeltiden inte hade varit i händerna på någon med digerdöden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in