2014-02-25, 21:42
Medlem
DoktorEbbas avatar
Men hur kommer jag i kontakt med dem? Är 25 och bor i huvudstaden. Ser bra ut.
Lever ett ganska vanligt liv.
Behöver tips på mötesplatser både på internet och i verkligheten.
Citera
2014-02-25, 21:49
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba

Är du kille eller tjej? Vi har lite olika mötesplatser på nätet.

Jag är själv 19 for the record, så jag är inget skumt outsider-creep som har koll på vart gymnasister håller till på fritiden.
Citera
2014-02-25, 21:52
Medlem
DoktorEbbas avatar
Kille. något konkret tips någon.
Citera
2014-02-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba

Har du testat något tyskt gym? Känns som det är där gymnasister hänger. Annars börja umgås i högerextrema kretsar, lär finnas någon som gymmar där. Får man fråga varför just gymnasister och inte helt vanliga nasister?

Edit: Efter att ha funderat lite så kom jag på att jag kanske missförstod dig. Menar du kanske gymnasister likt "Soup-nazi" i Seinfeldt? Dvs personer som styr och ställer på gym? Om det är det du menar så kan det bli rätt svårt att förföra dessa då jag tror att de är rätt lättstötta, men jag önskar dig lycka till oavsett!
Senast redigerad av FriedrichvonHayek 2014-02-25 kl. 22:07.
Citera
2014-02-25, 23:09
Medlem
Dra till krogarna med 18 års åldersgräns.

På nätet tror jag badoo skulle funka bäst, många gymnasiertjejer under 18 där. Fast kanske dra ner din ålder till 20-22, tror halvvägs till 30 är lite mycket för småtjejerna, men precis över 20 är perfekt för dem.
Citera
2014-02-25, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Har du testat något tyskt gym? Känns som det är där gymnasister hänger. Annars börja umgås i högerextrema kretsar, lär finnas någon som gymmar där. Får man fråga varför just gymnasister och inte helt vanliga nasister?

Edit: Efter att ha funderat lite så kom jag på att jag kanske missförstod dig. Menar du kanske gymnasister likt "Soup-nazi" i Seinfeldt? Dvs personer som styr och ställer på gym? Om det är det du menar så kan det bli rätt svårt att förföra dessa då jag tror att de är rätt lättstötta, men jag önskar dig lycka till oavsett!

Haha så jävla bra.
Citera
2014-02-26, 00:18
Medlem
häng där gymnasiekids, hänger. gymnasiet, utanför gymnasiet. på bussen, busshållplatsen. mcdonalds, i parken och på stranden på sommaren. 18årställen på nätterna.

obviously är att hänga på gymnasiet det absolut bästa, men man måste chilla lite. jag är 30+ man står ut lite, kan tänka mig någon lärare skulle reagera om man började hänga där 24/7 (men varför skulle man göra det? så roligt är det inte)..jag brukar göra hit n runs då och då. man går in snackar snabbt med någon brud fixar nummer och sedan ut igen.
obv om hon frågar om din ålder skala av ett år eller två om du är 25. inte så att hon kommer tycka du är för ung om säger 22.
Senast redigerad av chipskungen 2014-02-26 kl. 00:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in