2014-02-25, 20:03
Medlem
Det här kommer låta helt sjukt, som sagt har snusat i ca 5 år, är starkt beroende MEN, det svider fortfarande i halsen när jag sväljer. Låter ju bara sjukt att jag snusar, men beroendet gör att jag fortsätter. Brukar svälja ner det som kommer ifrån snuset med nån dryck dom första 5-10 minuterna. Sen är det rätt så lugnt men det känns fortfarande, WHY!?
Citera
2014-02-25, 20:09
Medlem
Maxthons avatar
Din hals har väl tunna väggar eller nåt...

Varför inte ge upp efter FEM år av lidande? haha
Citera
2014-02-25, 20:10
Medlem
SkepticalHippos avatar
Har du möjligen halsbränna? Har du testat att äta medicin mot magproblem under några dagar och se om det fortsätter? Tänker att om du får upp magsafter i strupen så kan den bli mer känslig och därmed medföra att snuset svider i halsen.

Det låter märkligt att det fortfarande svider, har inte alls samma problem och har nog aldrig haft. Har du testat att byta snussort och testa något lite mildare variant?
Citera
2014-02-25, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Har du möjligen halsbränna? Har du testat att äta medicin mot magproblem under några dagar och se om det fortsätter? Tänker att om du får upp magsafter i strupen så kan den bli mer känslig och därmed medföra att snuset svider i halsen.

Det låter märkligt att det fortfarande svider, har inte alls samma problem och har nog aldrig haft. Har du testat att byta snussort och testa något lite mildare variant?

Icke någon halsbränna, har testat alla sorters snus, det som funkar är väl kärringsnus som mocka etc. Får nog ta o försöka sluta haha
Citera
2014-02-25, 20:59
Medlem
Wannabegangsterns avatar
sluta snusa, du kommer må mycket bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in