2014-02-25, 16:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Tack vare att användare "Largerthanahouse" snikenhet att inte besvara min motfråga i en annan tråd pga av utebliven egen vinst..måste ni nu stå ut med att besvara frågan å Largers vägnar, och det går alldeles utmärkt eftersom jag vet att dennes uppfattning är allmängiltig

Citat:
ursprungligen postat av Largerthanahouse
Denna eviga fråga som ställs av osäkra killar i hopp om att någon ska säga att "Nej tjejer hatar vältränade killar, det är äckligt!"

Att vara vältränad är långt ifrån avgörande. Jag har en polare som är lite halvfet som raggar brudar på löpande band på grund av sin otroliga charm och glädjespridande utstrålning.

Med det sagt så kan jag av egna erfarenheter säga att väldigt många tjejer gillar och tänder på riktigt vältränade killar, vi snackar inte riktiga kroppsbyggare utan ett par stora och breda axlar och ett par rejäla armar och ett par schysta ben med en vältränad rumpa. Går man in på dansgolvet efter klockan två när brudar börjar våga ta för sig då jävlar kan jag lova att det kläms både lite här och var.

Kl 2 så stänger väl dansställena för höge farao?, åtm på min ort, jag antar att dom tar för sig för att dom fått i sig tillräckligt med dricka vid det laget?, kan man därav tänka sig att brudarna som substitut stpr och tar för sig under den obligatoriska ritualrökningen där impulsiva konstellationsskapande efterfestsällskap knyts utanför lokalen?,
eller måste ni komma iväg på den där efterfesten efter kl 2 och dricka mer innan ni vågar ta för er?

Jag har faktiskt inte tänkt på det där du säger..menar du att att ni tjejer ser igenom kläderna och skönjer anatomiska konturer av killen.
Citat:
ett par stora och breda axlar och ett par rejäla armar och ett par schysta ben med en vältränad rumpa.
Vad i helvete kvinna...skulle ett par schyssta ben synas igenom jeansen?? huruvida dom är sjyssta eller inte, tror du att vi går runt i tätt åtsittande 79 tals paltor?.

Tror ni tjejer att jag motsvarande ens kollar mot era ben om ni struttar runt i långklänning, och att jag automatiskt gör en attraktionsskattning av era spiror. Hur ser ett par sjyssta ben ut

Så ifall tjejer klämmer killen på stussen, har killen oskrivet tillåtelse att skojklämma tillbaka då?..eller betraktar ni det som ofredande/våldtäkt pga av olika könsroller?.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-02-25 kl. 16:54.
Citera
2014-02-25, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad i helvete kvinna...skulle ett par schyssta ben synas igenom jeansen??

Så ifall tjejer klämmer killen på stussen, har killen oskrivet tillåtelse att skojklämma tillbaka då?..eller betraktar ni det som ofredande/våldtäkt pga av olika könsroller?.

Svarar lite snabbt på dessa.

Klart som fan att fina former syns utanpå kläderna. Precis som att du ser ett nice ass i tighta byxor som du får lust att klämma på, eller en fyllig byst i en tight top.
Ett par vältränade biceps i en t-shirt med åtsittande ärmar. Vältränade bröst som syns igenom t-shirten när han lutar sig bakåt och slappnar av eller en vältränad röv i ett par välsittande jeans. Samma sak där.

Klämmer någon mig på paketet så klämmer jag tillbaka. Bara att klämma på.
Citera
2014-02-25, 17:01
Medlem
Det är en del argumentationsfel du kommer med. Du lägger ord i munnen på Largerthanahouse. Jag förstår att användaren inte svarar dig.

Citat:
Kl 2 så stänger väl dansställena för höge farao?
Beror på var i landet du befinner dig.

Citat:
kan man därav tänka sig att brudarna som substitut stpr och tar för sig under den obligatoriska ritualrökningen där impulsiva konstellationsskapande efterfestsällskap knyts utanför lokalen?,
Att folk vill dra på efterfest efter krogen och kanske ha lite skoj? Kanske vissa. Typ som vi killar också kan göra.

Citat:
eller måste ni komma iväg på den där efterfesten efter 2 och dricka mer innan ni vågar ta för er?
Nu blir det en märklig, falsk dikotomi tycker jag. Men visst kan vissa säkert vara lite blyga. Det ena behöver dock inte utesluta det andra, och det finns självfallet fler möjliga alternativ.

Citat:
menar du att att ni tjejer ser igenom kläderna och skönjer anatomiska konturer av killen.Vad i helvete kvinna... skulle ett par schyssta ben synas igenom jeansen?
Man kan se kroppens form utanpå kläder, ja. Självfallet är det svårare ju mindre åtsittande kläderna är, men tyget är inget magiskt material som gör dig osynlig.
Citera
2014-02-25, 17:21
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Nej, enligt mig är det varken rätt för tjejen eller killen att klämma på den andra utan tillåtelse. Sedan: Om tjejen kladdar och killen som kladdas på kladdar tillbaks blir effekten olika på grund av könsmaktshegemonin. Har mindre med könsroller att göra än med strukturer, skulle jag säga. (Fast jag föreställer mig å andra sidan att de sociala konstruktionerna kommer ur strukturer. Om man skulle mena tvärtom blir ju också utfallet ett annat.)
Citera
2014-02-25, 17:24
Medlem
jaybones avatar
Vad var frågan? Om det är okej att tafsa eller om en kroppsform syns under kläder? Eller vad?
Citera
2014-02-25, 17:33
Medlem
antianals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3.
...

...
.

Befinner du dig på landet stänger dom 2 ...

att "klämma" på en tjej leder alltid till trauma och svordomar och omkringvarande medlemmar av gnällgenuset instämmer ivrigt och högljutt ...

så låt bli
Citera
2014-02-25, 19:32
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Det är en del argumentationsfel du kommer med. Du lägger ord i munnen på Largerthanahouse. Jag förstår att användaren inte svarar dig.
Jag noterar konsekvenserna över att det finns så få som mig vilket gör att du sitter på enbart dina erfarenheter över folks argumentationsfel, hade jag lagt ord i munnen på vederbörande hade jag väl snarare påstått att vederbörande hade menat något annat än den sa?.
Eller vad är din definition?.

Det jag gjorde iaf var att med glimten i ögat göra narr av min lilla bruksort och låtsas att den representerar hela världen, jag spelar alltså inskränkt övertydligt
(inte tillräckligt för text uppenbarligen) för att synliggöra mina förutsättningar så att ni kan förhålla er emellan storstad och skithåla och hitta storstadens substitut i min skithåla, dvs folk blir dräggfulla hemma i lägenheten istället?

Citat:
jag befinner mig i centrala Norrland, diagnos på det?.

Citat:
Att folk vill dra på efterfest efter krogen och kanske ha lite skoj? Kanske vissa. Typ som vi killar också kan göra.
Vad är din poäng? bekräftar du att fyllan sker på efterfesterna om diskot stänger kl 2, varför debuterar dräggfyllan vid 2 tiden speciellt?, betyder det att man varit ute sedan 23 och smådruckit eller?, själv går jag ut kl 1 soloqvist och dricker inte en droppe.

Citat:
Nu blir det en märklig, falsk dikotomi tycker jag. Men visst kan vissa säkert vara lite blyga. Det ena behöver dock inte utesluta det andra, och det finns självfallet fler möjliga alternativ.
Kom med dom olika alternativen då, eller så var det där intetsägande för självfallet inser jag att det kan finnas undantag

Citat:
Man kan se kroppens form utanpå kläder, ja. Självfallet är det svårare ju mindre åtsittande kläderna är, men tyget är inget magiskt material som gör dig osynlig.
Kejsaren är naken är lite scenariot ni målar upp!, eller rättare sagt jag är kejsaren utan kläder sedan många år tillbaka..

Och snygga ben enligt tjejer..det är en utskjutande belgian blue (muskulös) vadmuskel då eller?, jag har aldrig stött på ett par ordinära kvinnoben, så att jag kan inse vad som är ett par snygga kvinnoben, red ut definitionerna.
Tjejer har sådan brist på attraktiva kroppsdelar motsvarande byst och röv så att evolutionen tvingar dom att börja uppskatta ett bar ben haha
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-02-25 kl. 19:34.
Citera
2014-02-25, 19:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Svarar lite snabbt på dessa.

Klart som fan att fina former syns utanpå kläderna. Precis som att du ser ett nice ass i tighta byxor som du får lust att klämma på, eller en fyllig byst i en tight top.
Ett par vältränade biceps i en t-shirt med åtsittande ärmar. Vältränade bröst som syns igenom t-shirten när han lutar sig bakåt och slappnar av eller en vältränad röv i ett par välsittande jeans. Samma sak där.

Klämmer någon mig på paketet så klämmer jag tillbaka. Bara att klämma på.
Är du fruntimmer?,

Får vilka karlar som helst klämma på dig om dom behagar? eller menar du händelsevis att om du finner kille snygg så får han ta dig på plommonen utan att du tycker att han är sexist mansgris som gått på myten om sitt eget utseende i nån slags övertygelse om att tjejer vill underkasta sig snygga killar, och du bekräftar för honom att det är okay...eller nej förvisso du klämmer tillbaka så att det kan anses könsneutralt, men du accepterar fortfarande att han tror på den manliga könsrollens dragningskraft, att han börjar och får dig att följa upp, jag kräver att du börjar eller ger honom en lavett..

PS tänk om jag säger det här till en kille

Jag bryr mig inte om en tight top eller en tjock stickad alpackakofta, jag kan ana formerna under ändå, eftersom en kvinnbarm putar ut oavsett.
Oavsett om brallorna är tighta eller inte så kan jag dregla över en kvinnoröv, eftersom kvinnoröven är 10 gånger mer putande än en vältränad finnig hårig gubbröv, visa en bild på en sådan samt visa en jämförande bild på en alldaglig Svenssongubb röv som styrker din upplevelse.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-02-25 kl. 19:50.
Citera
2014-02-25, 20:05
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Vad var frågan? Om det är okej att tafsa eller om en kroppsform syns under kläder? Eller vad?
Nä frågan var om tjejer tafsar efter kl 2, och om dessa tjejer isfl inte har något emot ifall det manliga offret tafsar tillbaka, dvs kan tjejer under några som helst omständigheter bli tänd av att killen är närgången????? så enkelt borde det inte få vara!.

Det ska vara tugget som fäller avgörande! för huruvida man fattar tycke för den andre!!! det får inte finnas en tillstymmelse av ego inblandat, att han får mig via fysikens lagar att känna mig åtråvärd och att jag är snygg, det ska handla om den andre!..

Personligen skulle jag aldrig våga tafsa tillbaka eller på nått sätt ta mig på allvar och jucka sexigt
eftersom jag är introvert och framförallt finns det ju okända killar i lokalen som ser mig göra så, och kommer att "high-fivea" i endera form, jag vill inte bli förknippade med deras primala okontrollerade könsrolls-könsdrift vilket jag blir ifall någon ser mig göra något som dom skulle kunna idetnfifiera sig med.

Några andra killar härinne som inte skulle vilja tafsa eller bli tafsad på pga av blygsel eller whatever?
själv skulle jag gärna vilja bli tafsad på men...

Har ni tjejer förståelse för att killen inte tar sig fysiska friheter med er trots att ni tagit er det, och att han kan visa ett fortsätt intresse på en verbal nivå enkom...eller är ni så svaga att ni måste ha en försmak av fysisk närhet istället för att vänta på något gott..

När ni tar någon på röven, gör ni det för att det är kul, och era fantasier om att ni gör vad ni vill, eller tar ni på röven den ni är intresserad av ska kurtisera er och vidare?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-02-25 kl. 20:26.
Citera
2014-02-25, 20:09
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imperatrix
Nej, enligt mig är det varken rätt för tjejen eller killen att klämma på den andra utan tillåtelse. Sedan: Om tjejen kladdar och killen som kladdas på kladdar tillbaks blir effekten olika på grund av könsmaktshegemonin. Har mindre med könsroller att göra än med strukturer, skulle jag säga. (Fast jag föreställer mig å andra sidan att de sociala konstruktionerna kommer ur strukturer. Om man skulle mena tvärtom blir ju också utfallet ett annat.)
könsmaktshegemonin och könsroll, kan du beskriva skillnaden mot varandra som en förlängning av ditt inlägg?, för den om inte orkar googla.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-02-25 kl. 20:37.
Citera
2014-02-25, 20:29
Medlem
Herr Bökbergs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=m7B90Icf9BE
Är det såna här triviala platta attribut ni tjejer tvingas gå igång på?

(obs jag syftar på sångtexten enbart )
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-02-25 kl. 20:36.
Citera
2014-02-25, 20:57
Bannlyst
Citat:
Är du fruntimmer?

Nä^^
Men liksom du kan dregla över en välsvarvad kvinnoröv dreglar dom över våra attribut. Kan precis som du fantisera ihop vad som döljer sig bakom dom där jeansen som stramar över låret oavsett om det döljer sig en hårig gubbröv bakom eller ej.

Skulle aldrig inleda något från ingenstans, men det har hänt att jag har blivit klämd på utanpå byxorna. Dock har man känt dessa flyktigt innan. Tricket då är att kupa handen och tafsa tillbaka diskret. Så att det inte syns för andra (hon vill ej bli sedd som slampa). Så att det bara är ni två som vet.. Ger hon sig in i leken får hon leken tåla

Drar hon till med något efter det så är det bara outa skiten ur henne. Hon kommer ta mer skada än dig och det vet hon.
Senast redigerad av therefore 2014-02-25 kl. 21:00.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in