• 1
  • 2
2014-02-25, 21:58
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngKvinna
Hej, jag tänkte starta ett litet projekt här på Flashback. Jag kommer snart inom en månad eller två, skaffa mig en samling på olika ljud och annat annorlunda. Jag kommer att spela in dom med min telefon alltså ett videoklipp, och kopiera tex rösten och vill lägga upp på Flashback, kan man lägga upp direkt från telefonen in i Flashback? Jag kommer inte att synas, men min röst kommer att vara med, för jag kommer att kopiera vissa röster bla från olika videoklipp, jag vill förbli anonym.

Tänker du spela in ett diskussionsunderlag för att sedan lägga upp det på youtube, för att sedan vi ska lyssna på det....och till slut ska vi diskutera detta?
Det låter lite onödigt om du frågar mig.
Citera
2014-02-25, 22:00
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Tänker du spela in ett diskussionsunderlag för att sedan lägga upp det på youtube, för att sedan vi ska lyssna på det....och till slut ska vi diskutera detta?
Det låter lite onödigt om du frågar mig.

Som jag läser det är det en uppmärksamhetssökande tjej som vill publicera saker utan att svara i tråden utan svara via "inspelning", så kan vi diskutera henne här på Flashback.

Lite Boxxxy (vet inte hur många X det ska vara) över det hela - kort sagt en blogg.
Citera
2014-02-25, 22:35
Bannlyst
nej det är inte en blogg, det är tänkt att det ska vara ett experiment, men ni på Flashback verkar vara oemottagliga, så jag struntar i att lägga upp de. jag tar det på youtube istället, det är ok.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in