Citat:
Ursprungligen postat av
iosifmoti
Det är onekligen ovärdigt. När nyheterna om Jihad Mohammed kom så ifrågasatte jag om VD:n Nina hade erfarenhet och kunskap nog för jobbet och det framgår väl med all tydlighet nu att så inte var fallet. Det bör göras studier på universitetet kring detta förfall.
Ja hon fick den oerhört raka frågan om Nevs fått betalt för försäljningen.
Hon svarade att affären var i hamn, då fick hon frågan igen, Har Nevs fått betalt? Då sa hon igen att affären var klar, Journalisten frågade en tredje gång om pengarna kommit in på kontot och hon fortsatte säga att allt var klart.
Då förstof jag att hon inte hade alla hästar i stallet och att Nevs inte fått eller skulle få en spänn!