2014-02-25, 08:00
Bannlyst
Själv tycker jag det är drygt med personer som vill man ska svara snabbt när dom ska ha tag i en men sen dryga som fan eller skriva riktigt kort och snabbt för att sen ignorera en tills dom vill ha tag i en igen :P
Citera
2014-02-25, 08:05
Medlem
pickledonions avatar
Att vissa av mina vänner eller mina vännes vänner är så PK att det blir en tryckt känsla om man inte praktiserar perfekt självcensur. Vilket är jävligt svårt vill jag lova. Jag brukar känna mig ganska arg vid dessa tillfällen. Men sedan känns det ganska trist att skälla ut en polares flickvän för att hon är dryg och "kväver" mig.
Citera
2014-02-25, 08:55
Medlem
Psychopatricks avatar
Jag stör mig som fan på när man försöker vara seriös i någon slags frågeställning och man bara får dryga svar/inga svar tillbaka överhuvudtaget. Allt handlar i grund och botten om att de inte har råd, men inte fan har man bollar att säga som det är inte?
Citera
2014-02-25, 08:59
Medlem
snedvridets avatar
Att de snackar skit bakom ryggen på mig och andra vänner.
Citera
2014-02-25, 09:10
Medlem
Maxthons avatar
Snåla vänner, Fy fan
Citera
2014-02-25, 09:56
Moderator
tobess avatar
Kan ibland känna att min bekantskapskrest är aningen pretentiösa.

Om man ska gå ut någonstans ska det helst vara någon obskyr DJ på en bar/klubb där en öl kostar hundra spänn och musiken är så hög att man bara kan glömma att kunna föra en konversation.

Att gå till en kvarterskrog och dricka billig öl och snacka lite skit kommer inte på fråga
Citera
2014-02-25, 10:11
Bannlyst
Att dom inte är som mig. Att dom, vid de få tillfällena man frågat om hjälp och behövt det, visat sina riktiga jag.
Senast redigerad av therefore 2014-02-25 kl. 10:13.
Citera
2014-02-25, 10:17
Medlem
owitsyous avatar
Det jag stör mig mest på är att de inte ställer upp, de är inte där när man behöver dem (samtidigt som man själv är tillgänglig 24/7) för när något ämne är jobbigt så backar de undan. Och dessutom snackar de skit bakom ryggen på en. Men det jobbigaste är nog att vi växt ifrån varandra och är på så olika plan i livet att man blir irriterad på småsaker.
Citera
2014-02-25, 10:18
Medlem
HamWorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Kan ibland känna att min bekantskapskrest är aningen pretentiösa.

Om man ska gå ut någonstans ska det helst vara någon obskyr DJ på en bar/klubb där en öl kostar hundra spänn och musiken är så hög att man bara kan glömma att kunna föra en konversation.

Att gå till en kvarterskrog och dricka billig öl och snacka lite skit kommer inte på fråga

Visst fan har jag råkat på detta, vilket är varför jag inte går ut med sådana längre.
Citera
2014-02-25, 10:57
Bannlyst
Det knarkas för lite.
Citera
2014-02-25, 11:05
Medlem
Att deras dåliga klädstil gör att varje gång vi ska ut då sticker jag ut väldigt mkt med min klädsel. Det blir jag mot "dem" vilket är lite tråkigt. Konstigt vad mkt klädsel kan göra, bottnar nog i avundsjuka i slutändan.
Citera
2014-02-25, 11:10
Medlem
testbildens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Att deras dåliga klädstil gör att varje gång vi ska ut då sticker jag ut väldigt mkt med min klädsel. Det blir jag mot "dem" vilket är lite tråkigt. Konstigt vad mkt klädsel kan göra, bottnar nog i avundsjuka i slutändan.

Håller med. Konstigt att just kläder kan spela så stor roll, jag älskar mina vänner, men vissa av dem vill jag inte gå ut med på krogen för att jag tycker de ser "trashiga" ut. Det får ju mig också att se "mindre fin" ut eftersom jag ses med dem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in