Hej jag skulle vilja få lite råd och höra vad ni tycker här för ja är lite förvirrad, har en jätte snäll å go killkompis som ja brukar gå på krogen med, men vi brukar sitta å snacka mycket och ja är igentligen ute för å ragga andra män, har inga känslor för honom, men ja undrar om folk tror att han och jag är ett par, tycker de e kul å gå ut med honom, men tror ni andra män drar sej från å stöta på mej när han är där?? vet inte hur vanligt de är att en tjej går ut me en killkompis å samtidit vill ragga andra.
Hej jag skulle vilja få lite råd och höra vad ni tycker här för ja är lite förvirrad, har en jätte snäll å go killkompis som ja brukar gå på krogen med, men vi brukar sitta å snacka mycket och ja är igentligen ute för å ragga andra män, har inga känslor för honom, men ja undrar om folk tror att han och jag är ett par, tycker de e kul å gå ut med honom, men tror ni andra män drar sej från å stöta på mej när han är där?? vet inte hur vanligt de är att en tjej går ut me en killkompis å samtidit vill ragga andra.
Jag hade då utgått ifrån att ni skulle vara ett par. Skulle ni inte uppvisa ett särskilt par-aktigt beteende, då kanske jag skulle tro att ni är där som vänner/affärsbekanta/liknande och inte raggintresserade.
Jag antar att det är vettiga män och killar du vill ha kontakt med, och de personerna kommer nog utgå ifrån att ni antingen är ett par, eller att han raggar på dig. Detta får ju de flesta att skippa att ragga/vänta med det. Du får helt enkelt när du är ute, försöka söka lite ögonkontakt med folk, och våga gå fram till dem, eller gå ensam till baren. Förhoppningsvis så kommer ju kanske någon du spanat in förstå hinten och börja snacka med du är ensam och "öppen".