2014-02-24, 15:17
Medlem
Hej jag skulle vilja få lite råd och höra vad ni tycker här för ja är lite förvirrad, har en jätte snäll å go killkompis som ja brukar gå på krogen med, men vi brukar sitta å snacka mycket och ja är igentligen ute för å ragga andra män, har inga känslor för honom, men ja undrar om folk tror att han och jag är ett par, tycker de e kul å gå ut med honom, men tror ni andra män drar sej från å stöta på mej när han är där?? vet inte hur vanligt de är att en tjej går ut me en killkompis å samtidit vill ragga andra.
Citera
2014-02-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elin88
Hej jag skulle vilja få lite råd och höra vad ni tycker här för ja är lite förvirrad, har en jätte snäll å go killkompis som ja brukar gå på krogen med, men vi brukar sitta å snacka mycket och ja är igentligen ute för å ragga andra män, har inga känslor för honom, men ja undrar om folk tror att han och jag är ett par, tycker de e kul å gå ut med honom, men tror ni andra män drar sej från å stöta på mej när han är där?? vet inte hur vanligt de är att en tjej går ut me en killkompis å samtidit vill ragga andra.

Jag hade då utgått ifrån att ni skulle vara ett par. Skulle ni inte uppvisa ett särskilt par-aktigt beteende, då kanske jag skulle tro att ni är där som vänner/affärsbekanta/liknande och inte raggintresserade.
Citera
2014-02-24, 15:22
Medlem
Hur svårt kan det vara att gå ut utan honom? Har han koll på dig tjugofyra timmar/dygn och låter dig inte gå ut ensam utan honom.
Senast redigerad av annmaols 2014-02-24 kl. 15:24.
Citera
2014-02-24, 15:23
Medlem
å vad är särskilt par-aktigt beteende då??
Citera
2014-02-24, 15:25
Medlem
Han är stammis på stället å jätte trevlig vi brukar sitta å snacka de e rätt svårt å bli av me han=)
Citera
2014-02-24, 15:27
Medlem
Tycker samtidit de e skönt att ha nån å snacka me än å sitta ensamen men frågan e om folk kanske tror vi e ett par
Citera
2014-02-24, 15:29
Medlem
Zabuzas avatar
Det är väl bara att du raggar. Problem solved? Eller vill du att andra ska ta kontakt medans du sitter i ett hörn?
Citera
2014-02-24, 15:31
Medlem
Kundalinis avatar
Det låter lite upplagt för att inte bli uppraggad. Du minskar dina chanser helt enkelt. Har ni bara ett ställe i byn?
Citera
2014-02-24, 15:35
Medlem
Så du går ut till krogen med den hära killen ni sitter o snacka o ha sig en drink. gör ni de hela kvällen eller ? tills det stängs eller?
Citera
2014-02-24, 15:47
Medlem
Hoylers avatar
Jag antar att det är vettiga män och killar du vill ha kontakt med, och de personerna kommer nog utgå ifrån att ni antingen är ett par, eller att han raggar på dig. Detta får ju de flesta att skippa att ragga/vänta med det. Du får helt enkelt när du är ute, försöka söka lite ögonkontakt med folk, och våga gå fram till dem, eller gå ensam till baren. Förhoppningsvis så kommer ju kanske någon du spanat in förstå hinten och börja snacka med du är ensam och "öppen".
Citera
2014-02-24, 15:47
Medlem
Är rätt kass på de men får träna lite på det=) jo vi har ju de, orkar aldrig dra in till stan
Citera
2014-02-24, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elin88

din killkompis vill ha dig i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in