2022-03-04, 19:07
Medlem
Sesuss avatar
Anus.
Ukraina styrs av Amerikansk Globohomo. Pro Ukraina = Pro Globalist
Citera
2022-03-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Hur passar dina principer ihop med att ta stllning fr Ukraina?

Jag har aldrig tagit stllning fr Ukraina. Faktum r att jag inte har tagit stllning fr ngondera sidan. Vad mig betrffar r det slaver som strider emot slaver.

Min sikt r den, att det r endast arier som jag bryr mig om, och att jag inte behver ta stllning fr ngon av dem.

Citat:
*Vita mnniskor borde inte dda varandra i meningslsa krig.

S varfr stdjer du d Ryssland i detta "meningslsa krig"? Den stora frloraren i det lnga loppet kommer att vara Ryssland, d de har ftt hela vrlden emot sig och har blivit en paria.

Detta r vad jag kallar en Phyrrusseger, ven om de skulle ervra hela landet.
Senast redigerad av Socialdarwinist 2022-03-04 kl. 20:28.
Citera
2022-03-05, 12:55
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
Jag har aldrig tagit stllning fr Ukraina. Faktum r att jag inte har tagit stllning fr ngondera sidan. Vad mig betrffar r det slaver som strider emot slaver.

Min sikt r den, att det r endast arier som jag bryr mig om, och att jag inte behver ta stllning fr ngon av dem.

S varfr stdjer du d Ryssland i detta "meningslsa krig"? Den stora frloraren i det lnga loppet kommer att vara Ryssland, d de har ftt hela vrlden emot sig och har blivit en paria.

Detta r vad jag kallar en Phyrrusseger, ven om de skulle ervra hela landet.
Det kan se ut s i nulget mitt under den strsta propagandakampanj mot ett land och dess ledare som ngonsin skett.

I verkligheten r dock Ryssland lngt frn isolerat och har std frn avgrande lnder som Kina, Indien, Iran, Pakistan, Syrien, SA och ngra till. Dessutom sannolikt att flera lnder blivit pressade att ta stllning mot sina egna intressen och kan komma vnda. Tror t.o.m det pgr debatt i Israel av alla stllen om man verkligen skall ta 100% parti mot Ryssland.

Nr Kriget mot judekabalen i Ukraina vl tagit slut kommer frhoppningsvis Ryssland lgga fram sin sida av saken och fra fram bevis som ger en mer klar och rttvis bild av situationen. Vilket naturligtvis kommer frndra bilden helt. Vilket narrativ som i slutndan kommer g segrande r lngt ifrn avgjort i nulget.

Det kanske r ltt att missa det faktum att majoriteten av vrldens befolkning varken gillar globohomo eller USA/Israels hegemoniska stllning de haft senaste rtiondena. Att "Vst" r moralisk bankrutt r uppenbart fr alla. Minsta ekonomisk skiftning mot st kommer av naturen skapa ett paradigmskifte ven p det kulturella planet. Vilket kommer leda till stora frndringar ven i Global politik.
Senast redigerad av skillnad 2022-03-05 kl. 13:18.
Citera
2022-03-05, 13:21
Medlem
Har aldrig sett ngot vettigt argument fr en vit nationalist ska vlja sida i denna konflikt, ngon som tycker man ska sttta Putin fr grna motivera varfr.
Citera
2022-03-05, 14:26
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Har aldrig sett ngot vettigt argument fr en vit nationalist ska vlja sida i denna konflikt, ngon som tycker man ska sttta Putin fr grna motivera varfr.
Att "vlja sida fr Putin" betyder inte ndvndigtvis att man vljer sida mot Ukrainska folket eller str bakom allt Putin sger och gr. Oavsett detta har de som styr/ockuperar Ukraina idag noll intresse fr det ukrainska folket. Tvrt om r de mer korrupta och fientligt instllda till ukrainare n ngonsin och drivs av en agenda, som om den blir rdande, kommer underminera allt traditionellt och moraliskt i Ukraina. Hur man n vljer se p "konflikten" i vrigt s har du dr ett argument.
Senast redigerad av skillnad 2022-03-05 kl. 14:56.
Citera
2022-03-05, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Att "vlja sida fr Putin" betyder inte ndvndigtvis att man vljer sida mot Ukrainska folket eller str bakom allt Putin sger och gr. Oavsett detta har de som styr/ockuperar Ukraina idag noll intresse fr det ukrainska folket. Tvrt om r de mer korrupta och fientligt instllda till ukrainare n ngonsin och drivs av en agenda, som om den blir rdande, kommer underminera allt traditionellt och moraliskt i Ukraina hur man n vljer se p konflikten i vrigt s har du dr ett skl.

Vad har du fr belgg fr att ett Ryskt vertagande/Marionett regering skulle motverka "underminering av traditionellt och moraliskt"?
Det r inte s att Ukraina r mindre kristet eller mer mer degenerat n Ryssland.
Ett svart piller jag observerar r att religion eller fattigdom inte verkar inte ge ett skydd mot dekadens.

Ukraina
ca 80% Kristet

Russia
ca 55% Kristet

Ryssland har fler aborter
As of 2010, the abortion rate was 37.4 abortions per year per 1000 women aged 1544 years, the highest of any country reported in UN data

Ukraina
As of 2010, the abortion rate was 21.2 abortions per 1000 women aged 1544
Russia had the highest number of abortions per woman of child-bearing age in the world according to UN data as of 2010
Citera
2022-03-05, 15:33
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Vad har du fr belgg fr att ett Ryskt vertagande/Marionett regering skulle motverka "underminering av traditionellt och moraliskt"?
Det r inte s att Ukraina r mindre kristet eller mer mer degenerat n Ryssland.
Ett svart piller jag observerar r att religion eller fattigdom inte verkar inte ge ett skydd mot dekadens.

Ukraina
ca 80% Kristet

Russia
ca 55% Kristet

Ryssland har fler aborter
As of 2010, the abortion rate was 37.4 abortions per year per 1000 women aged 1544 years, the highest of any country reported in UN data

Ukraina
As of 2010, the abortion rate was 21.2 abortions per 1000 women aged 1544
Russia had the highest number of abortions per woman of child-bearing age in the world according to UN data as of 2010
Belggen r mnga och inget tyder p motsatsen. Uppenbarligen fr inget i det Putin sger eller gr tyder p motsatsen.

Putin underminerar inte Kristendom/traditionalism i Ryssland utan strker den med moraliskt std frn den Ryskortodoxa kyrkan. Vilket sklart inte skulle frndras med ett ryssvnligt styre i Ukraina. Putin r emot all form av homopropaganda och kulturell degenerering och har flertalet gnger uttryckligen tagit stllning mot det.

Se fljande: https://twitter.com/LegendaryEnergy/...jNLzDNQicNToYA

Stter man detta i kontrast till den antikristna/judiska transbgflaggviftande sodomitiska agendan som styr idag tillsammans med alla annan globohomopropaganda som EU driver s mste man vara imbecill fr att inte se de astronomiska skillnaderna. Lika lite judemedveten.
Citera
2022-03-09, 07:16
Medlem
Aegishjalmrs avatar
n en gng fr vi tacka den lsmynta judinnan Nuland. Nu ser vi den frsta officiella amerikanska reaktionen p biolabben i Ukraina. Tydligen r Nuland av ngon mrklig anledning vldigt orolig fr att de hr oskyldiga forskningslabben ska falla i ryssarnas hnder. Men svl Ryssland som Kina har fr ngon dag sen ppet avkrvt USA frklaringar till vad dessa biolab pysslat med. Undrar egentligen hur mycket fula saker USA gnat sig t i den judiska svinstian Jewkraine?

https://sputniknews.com/20220308/nul...093699790.html
Citera
2022-03-09, 18:14
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hr lite om judisk infiltration.
Citera
2022-03-09, 18:38
Medlem
Guillounisms avatar
AZOG bevpnas och trnas av NATO. NLAW, p svenska Robot 57, som refereras till r Saab-utvecklat och produceras i Storbritannien:

https://twitter.com/nexta_tv/status/1501171543371665408

ven Hgra Sektorn har ftt ta emot dessa vapen:

https://twitter.com/Militarylandnet/...391047/photo/1
Citera
2022-03-09, 20:41
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Att "vlja sida fr Putin" betyder inte ndvndigtvis att man vljer sida mot Ukrainska folket eller str bakom allt Putin sger och gr. Oavsett detta har de som styr/ockuperar Ukraina idag noll intresse fr det ukrainska folket. Tvrt om r de mer korrupta och fientligt instllda till ukrainare n ngonsin och drivs av en agenda, som om den blir rdande, kommer underminera allt traditionellt och moraliskt i Ukraina. Hur man n vljer se p "konflikten" i vrigt s har du dr ett argument.
Men om det finns ett strre sammanhang som gr det glasklart varfr Putin invaderade Ukraina, om min teori stmmer?
Lnk till inlgget.
Citera
2022-03-11, 07:12
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Men om det finns ett strre sammanhang som gr det glasklart varfr Putin invaderade Ukraina, om min teori stmmer?
Lnk till inlgget.

Ditt inlgg som du lnkade till tycks ha tagits bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in