2014-02-22, 17:54
Medlem
Link85s avatar
Tjena!
Visste ej vart tråden skulle ligga så mod får gärna flytta på den eller tipsa om det finns en liknande tråd.

Jag har tänkt köpa ett SD kort klass 10 och min fråga är, kan man ha win 8 installerat på kortet och boota det från min mac? Om det går, hur snabbt lär det vara? Tänkte på ett SD kort då dem syns mindre.

Annars tänkte jag om man köper ett usb 2.0 eller 3.0 och har win 8 i. Lär det fungera? Hur snabbt lär det gå på ett usb 2.0 jämfört med 3.0?

Använder äkta windows 8.

Med Vänliga Hälsningar, Link85

(Sorry återigen om denna fråga tagits upp ett antal gånger)
Citera
2014-02-22, 18:03
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link85
Tjena!
Visste ej vart tråden skulle ligga så mod får gärna flytta på den eller tipsa om det finns en liknande tråd.

Jag har tänkt köpa ett SD kort klass 10 och min fråga är, kan man ha win 8 installerat på kortet och boota det från min mac? Om det går, hur snabbt lär det vara? Tänkte på ett SD kort då dem syns mindre.

Annars tänkte jag om man köper ett usb 2.0 eller 3.0 och har win 8 i. Lär det fungera? Hur snabbt lär det gå på ett usb 2.0 jämfört med 3.0?

Använder äkta windows 8.

Med Vänliga Hälsningar, Link85

(Sorry återigen om denna fråga tagits upp ett antal gånger)

Om du har enterpriseversionen av win8 kan du använda WinToGo och det funkar skitbra. Om inte så är svaret "Nix".
Citera
2014-02-22, 19:28
Medlem
Link85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
Om du har enterpriseversionen av win8 kan du använda WinToGo och det funkar skitbra. Om inte så är svaret "Nix".

Fan! Jag har win 8 PRO nyckel. Aja får ta och skita i det då. Tack så mycket för svaret, tråden kan låsas

Med Vänliga Hälsningar, link85
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in