Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym1312
Jag som känt de känner sorg. Folk vet verkligen inte hur det är förutom i dem stunderna någon nära går bort. Jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Jag kan inte säga något. Det är verkligen bara de bra och goda människor som går bort. Varför så ung
Beklagar sorgen stort!
Kan nämna att det var jag och mina vänner som var först på platsen och stog alldeles intill när det hände
Var även jag som försökte få liv i Amin och gjorde allt jag kunde och lite till. Tyvärr räckte det inte och man känner sig väldigt liten och värdelös när en persons liv bara rinner ur händerna

och så ung...
Vet inte vad jag ska säga men kan inte mer än beklaga och kan säga att han slapp lida iallfall om det är någon tröst:-(
Själv skulle vi vara väldigt tacksam för att få höra status och hur det går för Amir? Och även föraren om någon känner honom?
Vi var ett gäng på 8 vänner samt fler som tillströmma och hjälpte till men detta är ett trauma som ständigt finns kvar i huvudet och väldigt många mycket obehagliga bilder i huvudet
Beklagar än en gång och hade bara velat man hade kunnat fått dem från järnvägen eller kunnat gjort ännu mer efter själva olyckan, fyyyyfaaan säger jag