• 1
  • 2
2014-02-22, 14:43
Medlem
Hej är det någon som vet hur man kan komma åt någon annans FB konto? Självklart är det en tjej och jag litar inte riktigt på henne. Självklart ska man ju bara kasta ut den typen av tjej. Men jag vill veta vad hon har skrivit.... Det måste ju finnas något program för oss MAC användare som kan ta reda på lösenordet.

Hon har inte loggat in via min dator, jag har inte tillgång till hennes telefon. Däremot har hon loggat in på Netflix och självklart är hon säkert som oss andra att hon har samma lösenord. Dock kan man ju inte se det...

Hur gör man?

Som sagt något program som kan hjälpa mig?

Så klart jag vet att det inte är etiskt riktigt inte ens lagligt... Men va fan i krig och kärlek är allt tillåtet.
Citera
2014-02-22, 14:52
Medlem
Du kan få tag på hennes lösenord via din webbläsare, om hon har sparat lösenordet där så kan du få fram det väldigt enkelt. Vilken webbläsare har du?

Något program tror jag inte det finns.
Citera
2014-02-22, 14:55
Medlem
flowlops:

Jag har Chrome och firefox. hur gör man då för att kunna se det?

Jag är nybörjare!
Citera
2014-02-22, 14:56
Medlem

Åtta tecken det är det jag får fram....
Citera
2014-02-22, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freddeimalmo
flowlops:

Jag har Chrome och firefox. hur gör man då för att kunna se det?

Jag är nybörjare!

Lättare att citera så han märker att du skrivit
Citera
2014-02-22, 14:59
Medlem
Hur menar du det löser sig alltid....
Men hur går man tillväga för att få se det?
Citera
2014-02-22, 15:00
Medlem
owitsyous avatar
Finns ju andra sätt att sätta dit/kolla upp henne också, utan att hacka sig in på hennes konto o göra något olagligt
Citera
2014-02-22, 15:02
Medlem
owitsyou:

Självklart har du rätt. Men det var inte det som var frågan. Jag vet att det är oetiskt och inte lagligt men är det någon som vet hur man gör....

Jag vill veta....

Hade du inte velat veta om det var en tjej som du faktiskt älskade....?

Hur som jag förstår vad du menar

Robban
Citera
2014-02-22, 15:09
Medlem
owitsyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddeimalmo
owitsyou:

Självklart har du rätt. Men det var inte det som var frågan. Jag vet att det är oetiskt och inte lagligt men är det någon som vet hur man gör....

Jag vill veta....

Hade du inte velat veta om det var en tjej som du faktiskt älskade....?

Hur som jag förstår vad du menar

Robban

Fast vill du verkligen veta om det är en tjej som du faktiskt älskar? Varför inte lita på henne och prata med henne? Jag förstår att det är frustrerande om man är kär i någon men man vill inte riktigt lita på denne ifall h*n kommer såra en. Jag var fruktansvärt kär i en kille, jag gjorde en sak så jag kom åt hans "hemlighet" och det gjorde mig mer krossad än om han bara hade dumpat mig.

Men nu ska jag inte vara sån, lycka till med att hacka dig in på någons konto. Du kommer inte må bättre efteråt. Antingen hittar du inget - du är bara paranoid - eller så hittar du något och kommer må värre än en söndermosad fluga.
Citera
2014-02-22, 15:15
Medlem
Du har säkert helt rätt! Men det kan jag ta!

Jag förstår vad du menar. Du har säkert helt rätt också! Skulle det vara som du säger så kommer det vara enklare för mig att gå vidare.

Robban
Citera
2014-02-22, 15:32
Medlem
Om du går till avancerade inställningar i chrome och letar upp "hantera sparade lösenord" så får du en lite n lista på alla dina sparade lösenord. Om nu hon har loggat in på sin Netflix på chrome så kommer du förmodligen se det om hon sparade det.

Det är ett sätt.
Citera
2014-02-22, 15:36
Medlem
owitsyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Om du går till avancerade inställningar i chrome och letar upp "hantera sparade lösenord" så får du en lite n lista på alla dina sparade lösenord. Om nu hon har loggat in på sin Netflix på chrome så kommer du förmodligen se det om hon sparade det.

Det är ett sätt.

Och samma på firefox
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här