2017-10-22, 05:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Det var väldigt vad tråden är full av mordteorier, trodde den skulle handla om dokumenten..
Som någon klok inläggare skrev: Dokument som pekar ut uppsatta personer som skyldiga är säkert gallrade och uppeldade, alternativt fulla med svart överstrykningsbläck på det intressanta. Är det någon här som vet när dokumenten släpps?

Nästa vecka.

Det kommer inte att stå "CIA mördade president Kennedy på uppdrag av Fed". Däremot kan det komma fram detaljer som motsäger den officiella storyn.
Citera
2017-10-22, 05:13
Bannlyst
Skeptisk. CIA kommer förmodligen svartmarkera det viktiga. Eller så släpper de endast det minst viktiga och bevarar dokumenten som alla vill se. Jag kommer i vilket fall följa nyheten, lyssnar mycket på personer som Jeff Rense och Jim Fetzer, som är extrema när det gäller JFK och 9/11. Jim Fetzer kan spåra ur ibland, men oftast så håller han det ganska ljummet så även nya lyssnare kan hänga med. Ryan Dawson är en till, hans perspektiv är annorlunda men fortfarande många godbitar. Roger Stone är en till.
Citera
2017-10-22, 05:15
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Nästa vecka.

Det kommer inte att stå "CIA mördade president Kennedy på uppdrag av Fed". Däremot kan det komma fram detaljer som motsäger den officiella storyn.

Det ska bli intressant att se hur mycket av texten som är "bläckad"! När de släppte Marilyn Monroe-dokumenten för några år sedan, var det hela sidor där allt var "bläckat" vill jag minnas. Antagligen nu med.
Citera
2017-10-22, 05:28
Bannlyst
Citat:
Det ska bli intressant att se hur mycket av texten som är "bläckad"! När de släppte Marilyn Monroe-dokumenten för några år sedan, var det hela sidor där allt var "bläckat" vill jag minnas. Antagligen nu med.
Jag minns att jag lyssnade på en som förklarade exakt hur CIA gjorde detta, vilka lagar som gäller med mera, för CIA har inte rätt att svartmåla hur de vill, men jag har typ glömt bort allt. Det har med kongressen att göra är det jag minns. Men CIA kan i princip måla över som det passar och komma undan med det. Så även om några viktiga dokument släpps så har de den här "fail-safe" åtgärden de kan utnyttja.
Citera
2017-10-22, 05:36
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RG89
Jag minns att jag lyssnade på en som förklarade exakt hur CIA gjorde detta, vilka lagar som gäller med mera, för CIA har inte rätt att svartmåla hur de vill, men jag har typ glömt bort allt. Det har med kongressen att göra är det jag minns. Men CIA kan i princip måla över som det passar och komma undan med det. Så även om några viktiga dokument släpps så har de den här "fail-safe" åtgärden de kan utnyttja.

"Fail-safe" finns det garanterat. Även om det bläckade inte går att läsa, så kan man läsa mellan raderna: Mycket bläckat= de undanhåller en hel del. (Alltså lika med hundar begravna).

Har för mig förresten att Marilyn-dokumenten var FBI-dokument nu när jag tänker efter, inte CIA.
Citera
2017-10-22, 05:50
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semenomore2
"Etablissemanget i DC" har med största sannolikhet bytts ut åtminstone ett antal gånger sedan 60-talet så antagligen inte.. Såvida inte konspiratörerna nådde arbetsålder direkt efter förskolan.

Reptilier kanske har längre livscykel dock.
Har hört teorier om att Bush-familen skulle ha varit inblandad
Citera
2017-10-22, 05:55
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
Har hört teorier om att Bush-familen skulle ha varit inblandad

President Bush den äldre var CIA-chef under många år, dock inte på 60-talet, men han jobbade där. Garanterat övermålat med svart bläck, om han förekommer i dokumenten. (Han är ju fortfarande i livet till och med).
Citera
2017-10-22, 06:42
Medlem
Tror verkligen inte att det kommer fram något nytt som ändrar historien. Det här publicerandet är bara ett försök av det skakade gubbväldet att få massorna ayy prata om något annat än me too.
Citera
2017-10-22, 07:13
Medlem
Linguass avatar
Det har redan talats om det under en vecka i omvärlden. Det är väldigt liten sannolikhet att han kommer att släppa dom. Snarare blir det locket på under 25 år till.

Det faktum att dom är så fixerade vid att undanhålla informationen från allmänheten vittnar bara om deras involvering. Det är vid det här laget självklart att det amerikanska etablissemanget var involverade i mordet.

Fascistlandet USA är notoriskt kända för att lämna och mörda sina egna. Ett annat exempel på detta är 9/11 där man självklart snabbt gjorde allt hemligt för folket. Sanningen kommer dock alltid fram förr eller senare.
Citera
2017-10-22, 07:41
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfysiker
Jag har fortfarande inte sett ett enda trovärdigt motiv till varför "deep state" skulle mörda Kennedy. Han var knappat någon fiende till "eliten". Jag tror inget nytt kommer framkomma. Däremot vore det bra om Trump öppnade upp Area 51 så vi får reda på vad som hände med alla aliens som besökt oss tidigare.

Du tror inte eliten var emot Kennedy men du tror att det finns aliens i area 51? Tack för ett gott skratt.
Citera
2017-10-22, 08:30
Medlem
Citat:

Och det gjordes efter JEH:s tid. Denne sanne brottsbekämpare visste hur man skulle hålla de keltiska rovdjuren i koppel. Sannolikt av Kennedy-klanen köpta mutkolvar inom CIA som strök över brett och ymnigt. Särskilt den yngre av det keltiska brödrarparet - den som mötte sitt öde i LA - kan för sitt eftermäle tacka för det, bortom graven.
Citera
2017-10-22, 09:00
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linguas
Det har redan talats om det under en vecka i omvärlden. Det är väldigt liten sannolikhet att han kommer att släppa dom. Snarare blir det locket på under 25 år till.

Det faktum att dom är så fixerade vid att undanhålla informationen från allmänheten vittnar bara om deras involvering. Det är vid det här laget självklart att det amerikanska etablissemanget var involverade i mordet.

Fascistlandet USA är notoriskt kända för att lämna och mörda sina egna. Ett annat exempel på detta är 9/11 där man självklart snabbt gjorde allt hemligt för folket. Sanningen kommer dock alltid fram förr eller senare.

Då borde du också veta att sanningen kommer aldrig fram där.

Girighet, politiska hålhakar, maktbegär - alla recepten finns i US för att få det man vill ha.

Man drar sig inte för att förpesta resten av klotet med krig, ekonomiska medel och sedvanlig politisk manipulation.

Vid detta laget borde "folie-hattar" räknas snarare som sunt förnuft än folk med vaneföreställningar och teorier.

JFK var tydligen otymplig för några. Han ville eller var inte för att ställa sig i ledet. Då går det som det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in