Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Konspirationen handlar väl om inte bara vem som är mördaren. Det kvittar, untan anledningen till mordet, vilket är att bankerna och Rockafeller familjen och andra secret socieites ligger bakom mordet, påstå nått annat är absurt och dumt. Hela familjen kennedy är ju typ död, båda bröderna även sonen dog i ju flygolycka. En slump? Nej knappast.
Grundbulten i konspirationen är faktiskt vem som sköt, när man har bestämt sig för det så får man kolla olika vägar och se kan man få det till en konspiration eller inte.
Exempel 1: Skytten hade koppling till CIA, då funkar nog Bush vinkeln
Exempel 2: Skytten hade koppling Jehovas, då funkar inte Bush vinkeln särskilt bra.
Vad gäller om detta är en slump, så kan man se det så här
Joe Jr, John, Robert, Edward = 4 Bröder
Kathleen, Eunice, Patrcia, Jean, Rose = 5 systrar
Av dessa 9 personer, levde bara 4 stycken ett någorlunda normalt liv, eller levde överhuvudtaget
Eunice, Patrica, Jean och Edward.
Tycker inte du det är rätt talande, för hur Kennedy klanen levde? Dom levde alltid på gränsen huvudsaken det fanns en chans att klara sig så försökte man.
Vidare så är Kennedy Klanen rätt stor, Robert tex hade rätt många barn så att den skulle vara utdöd är inte särskilt sant.
Maria Shriver, som var gift med Arnold är ju tex en kusin till Kennedybarnen
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Det jag jämnförde med BigBang var pintoys fråga om fixa svar på saker, att jorden komm till via bigbang tar jag inget som svar. Alltså det finns flera alternativa svar utan att man vet säkert i grund och botten.
Ja men man måste också ta reda på fakta och vad som hänt, inte bara ta lösa delar och strunta i det mest väsentliga.
Visst jag kan säga att det var Bush som låg bakom, men tänk om det visade sig vara en Ryss som sköt, ligger det då inte närmare till hands att det var Sovjet som låg bakom?