2018-08-10, 01:56
Medlem
SvampDamp.s avatar
Jag har lagt drogerna på hyllan men jag körde på rejält ett bra tag.

Måndag: Ritalin 120mg
Tisdag: Ritalin 120mg
Onsdag: Ritalin 120mg
Torsdag: Ritalin 120mg
Fredag: 350mgMDMA+0.5gAffe
Lördag: Benso: 10mg
Söndag: Tramadol 800mg

Varierade dock. Skippade MDMA ibland men ofta togs det på lördagar!
Citera
2018-08-10, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Jag har lagt drogerna på hyllan men jag körde på rejält ett bra tag.

Måndag: Ritalin 120mg
Tisdag: Ritalin 120mg
Onsdag: Ritalin 120mg
Torsdag: Ritalin 120mg
Fredag: 350mgMDMA+0.5gAffe
Lördag: Benso: 10mg
Söndag: Tramadol 800mg

Varierade dock. Skippade MDMA ibland men ofta togs det på lördagar!

MDMA och affecombo, aldrig testat blir lite nyfiken det kanske man skulle prova någon gång.
Citera
2018-08-10, 10:02
Medlem
Nkpgisits avatar
så det skall se ut men nu går det dock inte
M- amfetamin
T- amfetamin
O- amfetamin
T- amfetamin
F- amfetamin + något mer kanske
L- amfetamin och några mg sub
S- amfetamin
Citera
2018-08-11, 02:00
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ammerskan
MDMA och affecombo, aldrig testat blir lite nyfiken det kanske man skulle prova någon gång.

Avråder starkt eftersom du inte bara slutkör ditt serotonin-förråd utan också dopaminreceptoren. Dessutom slår minnesluckor till under knarkandet och du kan te.x stå och grimasera i spegeln och från ingenstans smäller det till i skallen och du står ute med en joint i handen; flera timmar har passerat och din skalle hamnar i ett psykotiskt tillstånd. Iallafall om du kör på med över 1 gram Affe och 600mg MDMA.
Citera
2018-08-11, 02:36
Medlem
ChemicalGirls avatar
Mitt schema är så mycket uppåt knark som möjligt varje dag, och lite opiater på det, helst metadon. Schemat gäller varje dag.

Citat:
Avråder starkt eftersom du inte bara slutkör ditt serotonin-förråd utan också dopaminreceptoren. Dessutom slår minnesluckor till under knarkandet och du kan te.x stå och grimasera i spegeln och från ingenstans smäller det till i skallen och du står ute med en joint i handen; flera timmar har passerat och din skalle hamnar i ett psykotiskt tillstånd. Iallafall om du kör på med över 1 gram Affe och 600mg MDMA.
Låter som något kul att testa. Testat kombon, men inte dessa mängder. Kan du beskriva lite mer hur det var? Du måste ha mått jävligt bra.
Citera
2018-08-12, 00:14
Medlem
kool-g-raps avatar
Du lider INTE av GAD!! Om du gjorde det skulle du inte bry dig om att få "knarkeffekt" av lyrican utan äta den regelbundet så du slapp ångesten och skita fullständigt i om du blir väck på dem eller inte.

Ja lyrica har äckliga insättningssymptom som vissa knarkare förväxlar med ett rus som går över på några dagar. Därför bör lyrica alltid trappas upp så man slipper så mycket som möjligt av de äckliga insättningssymptomen.

Lyrica är KUNG mot GAD och jag själv gick på 300mg x 2 i ca 1.5år. Såklart gick jag inte runt med de äckliga insättningssymptomen hela perioden men någon tolerans fick jag absolut inte och brukade oftast bara ta 300mg/dygn. Jag hade inte ångest en enda gång under de 1.5åren från att ha grov ångest dagligen.

Det där schemat behöver du bara om du vill "knarka"/ha insättningssymptom på Lyrican. Vill du istället bli av med GAD så käka dom som man ska.

Citat:
Ursprungligen postat av irrelevantinfo
Ät inte lyrica, sluta me det, det är det värsta giftet som läkemedelsindustrin kommit på, har du känt på en lyrica abstinsens? Det vill du inte. Tro mig.

Folk har sagt att det är värre än både heroin och benzo AT och det kan jag skriva under på. Så ett gott råd, skippa lyrican. I så fall är det till och med bättre att äta benzo istället för lyrica.

Skitsnack! De flesta får ingen AT av Lyrica öht. Jag klippte cold turkey på lyrica efter 600mg i 1.5år. Min chef som också ätit lyrica sa "VA? Är de beroendeframkallande? Det kände inte jag alls"

Benso behöver inte alls vara ett bättre val då de oftast gör en väldigt trött och toleransökning.
Citera
2018-08-12, 23:47
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Du lider INTE av GAD!! Om du gjorde det skulle du inte bry dig om att få "knarkeffekt" av lyrican utan äta den regelbundet så du slapp ångesten och skita fullständigt i om du blir väck på dem eller inte.

Det verkar som folk reagerar väldigt olika på lyrica. Själv stod jag på 300mg morgon och kväll, trappade upp så som man skulle och visst funkar det utmärkt mot min ångest dem första veckorna men det avtar väldigt snabbt. Kanske efter 1 månad, 3-4 månader och min ångest är lika stark som den var innan jag startade. Har säkert tagit det 10 månader som längst, vet ärligt talat inte men har gjort det flertal gånger, har aldrig varit något större problem att sluta cold turkey. 3 Dagars helvete sen är det över. Vet att många talar om månader / år utav helvetes at efter Lyrica användande men det har jag tack och lov inte känt av. Benzo däremot ... är en helt annan femma.

Tror också på att använda lyrica vid behov, inte 300 mg dock! 75mg funkar fint för att ta bort ångest. Förstår helt ärligt inte varför det inte används på det viset inom vården.

Kratom funkar bra mot ångest men är satans dyrt inrikes.
Senast redigerad av Lekbarn 2018-08-12 kl. 23:50.
Citera
2018-08-13, 00:01
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Det verkar som folk reagerar väldigt olika på lyrica. Själv stod jag på 300mg morgon och kväll, trappade upp så som man skulle och visst funkar det utmärkt mot min ångest dem första veckorna men det avtar väldigt snabbt. Kanske efter 1 månad, 3-4 månader och min ångest är lika stark som den var innan jag startade. Har säkert tagit det 10 månader som längst, vet ärligt talat inte men har gjort det flertal gånger, har aldrig varit något större problem att sluta cold turkey. 3 Dagars helvete sen är det över. Vet att många talar om månader / år utav helvetes at efter Lyrica användande men det har jag tack och lov inte känt av. Benzo däremot ... är en helt annan femma.

Tror också på att använda lyrica vid behov, inte 300 mg dock! 75mg funkar fint för att ta bort ångest. Förstår helt ärligt inte varför det inte används på det viset inom vården.

Kratom funkar bra mot ångest men är satans dyrt inrikes.

Ja det är ju vanligt att folk reagerar olika på medicin. För mig fungerade lyrica awsome, nästan bättre än benso, men det känns som lyrica har mera biverkningar. Xanor fungerar tex inte alls för ångest för mig utan jag känner ingenting utom bara extrem trötthet.
Men som du säger så fungerade det för dig i mer än tre dagar i alla fall så du måste väl ändå hålla med om att det schemat han har enbart är för att få "knark" effekt? Skulle vart lite skillnad om han tex gick på det 2mån för att ta en månads paus och sen på igen tex..

För folk som hävdar att lyrica bara fungerar i 2-3dagar äter de uppenbarligen inte för ångest.
Citera
2018-08-13, 00:17
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap

För folk som hävdar att lyrica bara fungerar i 2-3dagar äter de uppenbarligen inte för ångest.

Äter man 300mg direkt utan upptrappning blir man helt svängd så ja håller med, det är inte enbart för att ta bort ångesten.

Att ta lyrica 75mg 2-3 dagar i veckan tror jag på. Tog själv det och sen benzo 1-2 dagar, sen kratom i 2 dagar.

Men blev less på det hela och nu får jag 0.25mg Iktrovil morgon och kväll, funkar fin fint, ingen upptrappning på 6 månader. Vet att det kommer behövas trappas upp och sen efter 4-5 år är jag uppe i 3mg / dag, då får jag ta nedtrappningen och må kass i några månader. Det är bara så, jag behöver låg dos benzo för att fungera. Ångesten lamslår mig annars, kan inte sköta mitt liv, kan inte tänka. Det är fruktansvärt, var utan i 3.5 år men min livskvalitet sjönk till 0 så jag beslöt mig med läkarens goda minne att påbörja Iktrovil igen.
Citera
2018-08-13, 00:31
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Äter man 300mg direkt utan upptrappning blir man helt svängd så ja håller med, det är inte enbart för att ta bort ångesten.

Att ta lyrica 75mg 2-3 dagar i veckan tror jag på. Tog själv det och sen benzo 1-2 dagar, sen kratom i 2 dagar.

Men blev less på det hela och nu får jag 0.25mg Iktrovil morgon och kväll, funkar fin fint, ingen upptrappning på 6 månader. Vet att det kommer behövas trappas upp och sen efter 4-5 år är jag uppe i 3mg / dag, då får jag ta nedtrappningen och må kass i några månader. Det är bara så, jag behöver låg dos benzo för att fungera. Ångesten lamslår mig annars, kan inte sköta mitt liv, kan inte tänka. Det är fruktansvärt, var utan i 3.5 år men min livskvalitet sjönk till 0 så jag beslöt mig med läkarens goda minne att påbörja Iktrovil igen.

Precis så han försöker bara lura sig själv att det är pga GAD.

Jag vet precis vad du menar med ångesten. Bra att ikto fungerar för dig! Jag måste ta minst 2mg/dygn för att få samma ångestlindrande egenskaper som 300mg lyrica. Sen stiger toleransen ganska fort för mig så man är snabbt uppe i högre doser.

Jag hade inte ens behövt 600mg lyrica utan skulle klarat mig väl på bara 300mg även efter ett år så jag fick absolut ingen tolerans av det. Konstigt att läkarna skriver ut 600mg lyrica som jag tycker är skit hög dos, men de skulle aldrig skriva ut 30-40mg stess som motsvarar det enligt mig. Då blir det 5mg sobril istället.
Citera
2018-08-13, 02:46
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Mitt schema är så mycket uppåt knark som möjligt varje dag, och lite opiater på det, helst metadon. Schemat gäller varje dag.

Låter som något kul att testa. Testat kombon, men inte dessa mängder. Kan du beskriva lite mer hur det var? Du måste ha mått jävligt bra.

Om jag förhållit mig till normala doseringar skulle kvällen sett annorlunda ut. Det hela börja med att jag hämtade 5gram Tjack och 5g MDMA. Först droppa jag MDMA:t, och sedan fick jag för mig att städa lägenheten och vipps så var snoken laddad med cirkus 0.3g tjack, sen var jag fullt igång med att städa. 20 min senare kickade MDMA:t igång och satans i helvete vad bra jag mådde. Tjackad och EAD sammtigt. Vid peak drog jag ännu mer tjack och helt ärligt nu så blev det svart; jag kom på mig själv 3 timmar senare i badrummet där jag avslutat en konversation. Ingen var hemma. Jag har alltså stått och snackat med mig själv i spegeln. Kom in i vardagsrummet och fann ölburkar. Kan notera att jag inte druckit överhuvudtaget innan jag tog knarket eftersom jag tjackad var under städningen. Var vaken i 3 dygn och har minnesluckor o vaknade upp ur ett transtillstånd till och från.

Sorry för luddig text men är svintrött.

Nästa gång blir det mindre mängder med MDMA och speciellt Tjacket! Balansera det eller kanske borde droppa båda i en och samma bomb, och sen snorta MDMA tillsammans med tjack vid peak! Fyfan vad härligt !!!
Citera
2018-08-13, 05:47
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Om jag förhållit mig till normala doseringar skulle kvällen sett annorlunda ut. Det hela börja med att jag hämtade 5gram Tjack och 5g MDMA. Först droppa jag MDMA:t, och sedan fick jag för mig att städa lägenheten och vipps så var snoken laddad med cirkus 0.3g tjack, sen var jag fullt igång med att städa. 20 min senare kickade MDMA:t igång och satans i helvete vad bra jag mådde. Tjackad och EAD sammtigt. Vid peak drog jag ännu mer tjack och helt ärligt nu så blev det svart; jag kom på mig själv 3 timmar senare i badrummet där jag avslutat en konversation. Ingen var hemma. Jag har alltså stått och snackat med mig själv i spegeln. Kom in i vardagsrummet och fann ölburkar. Kan notera att jag inte druckit överhuvudtaget innan jag tog knarket eftersom jag tjackad var under städningen. Var vaken i 3 dygn och har minnesluckor o vaknade upp ur ett transtillstånd till och från.

Sorry för luddig text men är svintrött.

Nästa gång blir det mindre mängder med MDMA och speciellt Tjacket! Balansera det eller kanske borde droppa båda i en och samma bomb, och sen snorta MDMA tillsammans med tjack vid peak! Fyfan vad härligt !!!

Det där låter härligt och nyttigt för hjärnan Men för all del, kör på du! MDMA och smuts är en jättebra kombo så kan du låta darwinismen ha sin gång. Vem kommer ihåg en fegis lixom?

Blanda med någon MAO-hämmare så får du mycket bättre effekt, men se bara till att undvika fentanyl, tramadol, benso och såklart ssri under ruset.
Senast redigerad av kool-g-rap 2018-08-13 kl. 05:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in