Citat:
Ursprungligen postat av
Denom
Som rubriken lyder har jag ett stort problem. Varje gång hon suger av mig och jag sprutar henne i munnen så harklar hon sig och spyr/spottar ut allt på mindre än ett ögonblick. Hon har förklarat för mig att det beror på att hon tycker att min sperma inte smakar särskilt gott (på den punkten har jag inte särskilt mycket att sätta emot då jag inte smakat den själv).
Som ni förstår är det dock ganska oundvikligt. Fåglar flyger, fiskar simmar och jag lär garanterat spruta sperma i munnen på henne ett flertal gånger så länge vi är tillsammans (och kanske någon sista gång beroende på hur det tar slut). Jag tänker dock såklart på henne, och därför vill jag ha alla förslag jag kan få om hur jag producerar en mer välsmakande sperma.
Älskar det fetmarkerade..
Är det inte lättare att bara komma utanför eller helt enkelt låta henne spotta? Eller är det en big deal för dig huruvida hon sväljer eller ej? Att ändra smaken kräver, såvitt jag förstått, att totalt ändra kost, sömn och stressvanor. Jag hade inte tyckt det vart värt det, men det är ju bara jag!