Citat:
Ursprungligen postat av
Barrelajt
Jag har lagt märke till en sag på mitt kontor. Så fort alla kommer till kontoret så går de in i en jävla flirt roll. Alla flirtar med alla, alla visar kåthet, seriöst. Kontorsfolk är bland de vidrigaste som finns tror jag. Jag kollar bara på mitt företag, ett 100 tal anställda och de flesta är gifta o har man osv men så fort de kommer till jobbet så e de ett jävla raggande hela tiden.
Om man pratar med vissa så kan man till och med få reda på att han e kär i henne o hon vill ligga med honom osv.
Varför är det så här ? Är det alltid så på alla kontor eller är de bara mitt som är frucked up?
Barrelajt, vad är det för kontor du jobbar på? Du skriver ju som en kråka rapar så det kanske inte är ett högteknologiskt kontor du jobbar på.
Men din fråga är intressant, för jag har också en viss uppfattning att det förekommer en hel del attraktion mellan kvinnor och män på en arbetsplats.
Jag har själv jobbat både som anställd och chef på olika arbetsplatser och lite attraktion mellan vissa har funnits. Trevligt faktiskt och lite bonge har man haft mellan varven.
Men glöm dock inte att ett kontor eller en arbetsplats där män och kvinnor finns är väl som samhället i övrigt, eller hur? Män och kvinnor möts och attraktion finns.