2014-02-19, 10:09
Medlem
Jag jobbar på kontor, här flörtar alla med alla dagarna till ända. Ingen försöker ens dölja nåt, alla flirtar helt öppet.
Citera
2014-02-19, 10:17
Medlem
frozendragons avatar
Är det ett problem då TS? Eller är det mer som en inbjudan för folk som inte jobbar på kontor än?
Citera
2014-02-19, 12:05
Medlem
Jthunderas avatar
Det har ju knappast något med kontor att göra... Blanda män och kvinnor och temperaturen kommer att stiga. Kvittar var du är.
Citera
2014-02-19, 17:40
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrelajt
Jag har lagt märke till en sag på mitt kontor. Så fort alla kommer till kontoret så går de in i en jävla flirt roll. Alla flirtar med alla, alla visar kåthet, seriöst. Kontorsfolk är bland de vidrigaste som finns tror jag. Jag kollar bara på mitt företag, ett 100 tal anställda och de flesta är gifta o har man osv men så fort de kommer till jobbet så e de ett jävla raggande hela tiden.

Om man pratar med vissa så kan man till och med få reda på att han e kär i henne o hon vill ligga med honom osv.

Varför är det så här ? Är det alltid så på alla kontor eller är de bara mitt som är frucked up?

Barrelajt, vad är det för kontor du jobbar på? Du skriver ju som en kråka rapar så det kanske inte är ett högteknologiskt kontor du jobbar på.

Men din fråga är intressant, för jag har också en viss uppfattning att det förekommer en hel del attraktion mellan kvinnor och män på en arbetsplats.

Jag har själv jobbat både som anställd och chef på olika arbetsplatser och lite attraktion mellan vissa har funnits. Trevligt faktiskt och lite bonge har man haft mellan varven.

Men glöm dock inte att ett kontor eller en arbetsplats där män och kvinnor finns är väl som samhället i övrigt, eller hur? Män och kvinnor möts och attraktion finns.
Citera
2014-02-20, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Vad konstigt, på de ställen jag har jobbat på så har folk inte haft tid att springa runt o flirta utan vi har alltid, tråkigt nog, haft krav på oss att prestera.

Jo va fan men man får ju alltid ett "ärende" till någon om du förstår vad man menar och kan "hjälpa" den personen i 5-10 minuter
Citera
2014-02-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Har märkt samma sak. Ju mer kaffe folk pimplar desto kåtare blir de, sen på sommaren blir det extra stånd när kvinnorna ofta har utmanande kostymer och kjolar på sig samt sexiga skor. Nu på vintern är det inte lika angenämt men inte direkt dåligt heller.

Hahaha ja den ja! På sommaren så är man extra jävla kåt ja! haha
Citera
2014-02-20, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frozendragon
Är det ett problem då TS? Eller är det mer som en inbjudan för folk som inte jobbar på kontor än?

Det är fan att passa på att börja jobba på ett! Personalfesterna är fan garanterat ligg om man vill!
Citera
2014-02-25, 18:48
Medlem
orkarNs avatar
Arbetsliv och arbetsmarknad --> Relationer och samlevnad: allmänt
/Moderator
Citera
2014-02-25, 19:22
Medlem
detgillardus avatar
Det är väl inget "vidrigt" med att folk är kåta. Förstår inte frågeställningen.
Citera
2014-02-25, 20:50
Medlem
Hoppas inte min fru e sån ...Hon e "kontorsråtta"
Citera
2014-02-25, 22:17
Medlem
Trakigtaliass avatar
Tja. Det var samma stämning på Ica Maxi i en Stockholmsförort, alla låg med... Alla!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in