2014-02-19, 00:35
Bannlyst
Handlar om hormoner, står inte det på wikipedia?

Trevlig idol du har.. Quetzala Blanco
trasig brud
Citera
2014-02-19, 09:49
Medlem
SpaceOnions avatar
Har för mig att jag läst/hört någon gång att blodflödet till fittan och livmoder ökar innan mens, och att man därför blir känsligare vilket kan göra att man känner sig kåtare än vanligt. (Även en av anledningarna till att många kvinnor känner sig svullna och ömma kring magen den tiden på månaden) Men jag tror att hormoner spelar in vad gäller kåtheten också.
Citera
2014-02-19, 18:45
Medlem
whipped-creams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkarintebetyg1
Handlar om hormoner, står inte det på wikipedia?

Trevlig idol du har.. Quetzala Blanco
trasig brud

Haha, hon verkar vara rolig och verkar inte tänka så mycket utan bara gå på känsla! Tycker det är underhållande men vet inte så mycket om henne egentligen... Men det är kul att läsa det hon skriver just för att hon verkar crazy! Håller du inte med??
Citera
2014-02-19, 19:29
Medlem
Är som dig. Vissa gånger innan min mens blir jag också jävligt kåt. Blir sugen på att ha sex men tyvärr finns inte en kille tillgänglig jämt. Men jag brukar inte jämt bli kåt precis innan sex. Det sker typ varannan månad
Citera
2014-02-19, 19:43
Medlem
Det här har man noterat som kille under årens gång..

Minns särskilt en KK som det annars var jag som brukade ringa men samma tid varje månad så ringde hon och det var alltid väldigt angeläget att ses..

Just dom gångerna så var det också av största vikt att satsen skulle läggas där Bibeln föreskriver..
Citera
2014-02-19, 19:49
Medlem
whipped-creams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Det här har man noterat som kille under årens gång..

Minns särskilt en KK som det annars var jag som brukade ringa men samma tid varje månad så ringde hon och det var alltid väldigt angeläget att ses..

Just dom gångerna så var det också av största vikt att satsen skulle läggas där Bibeln föreskriver..

Hahaha... "Där Bibeln föreskriver"
Citera
2014-02-19, 20:17
Medlem
whipped-cream

Till råga på allt så gapade hon rätt omgående den gången i månaden när vi var igång att hon ville ha satsen i sig..

Ett tips till er tjejer som vill ha ett skönt knull är att skippa den biten för iallafall på mig har det förödande effekt..

Även om man tidigare inte haft en tanke på att skaffa barn med tjejen i fråga så tar reptilhjärnan över direkt då..

Det blir liksom väldigt bråttom att få jobbet gjort med den här brunstiga honan innan någon annan hanne som lurar i skuggorna dyker upp och tar tillfället i akt..
Citera
2014-02-19, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whipped-cream
Haha, hon verkar vara rolig och verkar inte tänka så mycket utan bara gå på känsla! Tycker det är underhållande men vet inte så mycket om henne egentligen... Men det är kul att läsa det hon skriver just för att hon verkar crazy! Håller du inte med??

Psykopater går också på "känsla". Nej det är inte underhållande överhuvudtaget det hon säger. Personer som bara är ute efter att få folk att känna sig bekväma har något djupt sjukt inom sig.
Hon mer mig vibbar som inte säger mig att hon har alla korkskruvar i papperskorgen.
Citera
2015-01-25, 19:08
Medlem
swimmingpools avatar
Antar att alla tjejer blir kåtare vid mens. Men jag undrar om alla blir så vansinnigt super duper mega kåta som jag blir? Jag brukar bli det precis när jag har mens, är väl mycket för att jag äter p-piller. Synd att så få killar vill knulla vid mens, blir fan arg på gud att han skapade oss som mest villiga när vi är som mest vidriga.
Citera
2015-01-26, 23:21
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Antar att alla tjejer blir kåtare vid mens. Men jag undrar om alla blir så vansinnigt super duper mega kåta som jag blir? Jag brukar bli det precis när jag har mens, är väl mycket för att jag äter p-piller. Synd att så få killar vill knulla vid mens, blir fan arg på gud att han skapade oss som mest villiga när vi är som mest vidriga.

Bara fjolliga män som blir skraja , blod svett och muskelvärk är alla naturligt och inget man ska vara rädd för
Citera
2015-01-26, 23:32
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whipped-cream
Blir nästan jobbigt kåt och kan ibland få svårt att koncentrera mig på jobb osv... Vill nästan bara vara hemma hela dagarna och smeka mig själv haha.
Grattis! då vet du hur vi killar har det alla vakna minuter i våra liv.
Citera
2015-01-26, 23:34
Medlem
Shadowcrafts avatar
Du kanske förbereder dig undermedvetet inför dagar utan knull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in