2014-02-18, 12:25
Bannlyst
Kan man hälla i en tesked tjack i kaffet o få bra effekt?

Citera
2014-02-18, 12:44
Medlem
cdxz11s avatar
jo visst går det att hälla det i kaffe och få effekt, iom att kaffe är surt är det dock ej optimalt, bätttre att ta en tesked bakpulver i ett glas vatten och dricka 30 min innan intag och sedan bomba
Citera
2014-02-18, 12:46
Medlem
Brukade köra både tjack och etylfenidat i kaffe på morgonen. Inte så gott men slank ner!
Citera
2014-02-18, 14:18
Medlem
cdxz11s avatar
har läst att mer tas upp om man dricker ngt som gör magen mer basisk innan intag, så kaffe som är surt bör inte vara optimalt? Har själv blandat ut amfetamin i kaffe ett gäng gånger innan men numera blir det oftast att fylla gelatinkapslar istället.
Citera
2014-02-18, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
jo visst går det att hälla det i kaffe och få effekt, iom att kaffe är surt är det dock ej optimalt, bätttre att ta en tesked bakpulver i ett glas vatten och dricka 30 min innan intag och sedan bomba

Eller så slår man två flugor i en smäll och slänger i sig nån apelsin innan, så får man i sig lite näring på samma gång
Citera
2014-02-18, 16:37
Medlem
deTremouillacs avatar
Jag har gjort det och tycker det funkar grymt. Jag har ingen anining om det är optimalt för bioupptag men jag tycker däremot att det är nice när det blir lite extra-skjuts i morgonkaffet
Citera
2014-02-22, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komputerman
Kan man hälla i en tesked tjack i kaffet o få bra effekt?

Citat:
Ursprungligen postat av deTremouillac
Jag har gjort det och tycker det funkar grymt. Jag har ingen anining om det är optimalt för bioupptag men jag tycker däremot att det är nice när det blir lite extra-skjuts i morgonkaffet

Jag tycker oxå att de funkar fett najs med lite tjack i morronkaffet så man blir lite extra piggelin innan man drar till plugget. Men om det är bäst upptagning eller inte det har ja inte nån koll på alls.
Citera
2019-12-03, 20:16
Medlem
(sorry för bump är tjackad) men borde det inte bara va o slänga i sig lite bikarbonat eller ha det i kaffet så man får mer basiskt innehåll.
Citera
2019-12-07, 18:31
Medlem
SpaniStans avatar
Affe kaffe som det kallas här i Skåne
Perfekt att starta dagen med!
Citera
2019-12-07, 19:26
Medlem
Blir brygden mindre potent med tiden om man gör detta, eller skulle man till exempel kunna fylla en termos och smutta på den under en längre tid? Är det någon som testat med andra substanser? Detta skulle kunna vara en extremt diskret dryck att medta på lite skummare fester
Citera
2019-12-14, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yarasama
Detta skulle kunna vara en extremt diskret dryck att medta på lite skummare fester
Befinner du dig på en skum fest så är väl pump och kanyl nog diskret.

Mvh Mumin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in