jo visst går det att hälla det i kaffe och få effekt, iom att kaffe är surt är det dock ej optimalt, bätttre att ta en tesked bakpulver i ett glas vatten och dricka 30 min innan intag och sedan bomba
har läst att mer tas upp om man dricker ngt som gör magen mer basisk innan intag, så kaffe som är surt bör inte vara optimalt? Har själv blandat ut amfetamin i kaffe ett gäng gånger innan men numera blir det oftast att fylla gelatinkapslar istället.
jo visst går det att hälla det i kaffe och få effekt, iom att kaffe är surt är det dock ej optimalt, bätttre att ta en tesked bakpulver i ett glas vatten och dricka 30 min innan intag och sedan bomba
Eller så slår man två flugor i en smäll och slänger i sig nån apelsin innan, så får man i sig lite näring på samma gång
Jag har gjort det och tycker det funkar grymt. Jag har ingen anining om det är optimalt för bioupptag men jag tycker däremot att det är nice när det blir lite extra-skjuts i morgonkaffet
Kan man hälla i en tesked tjack i kaffet o få bra effekt?
<3 <3
Citat:
Ursprungligen postat av deTremouillac
Jag har gjort det och tycker det funkar grymt. Jag har ingen anining om det är optimalt för bioupptag men jag tycker däremot att det är nice när det blir lite extra-skjuts i morgonkaffet
Jag tycker oxå att de funkar fett najs med lite tjack i morronkaffet så man blir lite extra piggelin innan man drar till plugget. Men om det är bäst upptagning eller inte det har ja inte nån koll på alls.
Blir brygden mindre potent med tiden om man gör detta, eller skulle man till exempel kunna fylla en termos och smutta på den under en längre tid? Är det någon som testat med andra substanser? Detta skulle kunna vara en extremt diskret dryck att medta på lite skummare fester