Citat:
Ursprungligen postat av
deathofyou
Jag har kört Knox portion under en tid nu, och ärligt talat är det inte allt för hemskt. Jag tycker personligen det är ett lätt och gott snus som inte är för starkt, och det är inte så dyrt. Jag är bara ute efter nickokicken, så den duger några dagar i veckan.
Du kör förvisso Knox portion, men jag hade en otrevlig upplevelse med Knox vit nyligen. Har kört general extra stark portion och g3 extra stark portion ett tag fram tills nyligen då jag bestämde mig för att börja köra vit. Gick in på lokala macken och hade siktet inställt på Knox vit extra stark. Jag sa vad jag ville ha och den unga tjejen hade förstås ingen aning, den Knox med den röda texten förklarade jag då. Ödesdigert misstag. Inte visste jag att de har bytt design på dosorna så att även de i vanlig styrka har röd text på sig, och detta lade jag märke till när jag redan var i bilen.
Jag bestämde mig ändå att ge dem ett försök, hade ju köpt 4 dosor och det är inget man kastar iväg. Men det var bara skit. Portionerna är torra och man måste rulla dem mellan fingrarna för att de ska kunna användas, men ändå blir det stora hårda klumpar i prillan. Eftersom de är så jävla torra ger de ingen nikotinkick heller. Höll för fan på att dö i morse.