2016-11-15, 23:18
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathofyou
Jag har kört Knox portion under en tid nu, och ärligt talat är det inte allt för hemskt. Jag tycker personligen det är ett lätt och gott snus som inte är för starkt, och det är inte så dyrt. Jag är bara ute efter nickokicken, så den duger några dagar i veckan.
Du kör förvisso Knox portion, men jag hade en otrevlig upplevelse med Knox vit nyligen. Har kört general extra stark portion och g3 extra stark portion ett tag fram tills nyligen då jag bestämde mig för att börja köra vit. Gick in på lokala macken och hade siktet inställt på Knox vit extra stark. Jag sa vad jag ville ha och den unga tjejen hade förstås ingen aning, den Knox med den röda texten förklarade jag då. Ödesdigert misstag. Inte visste jag att de har bytt design på dosorna så att även de i vanlig styrka har röd text på sig, och detta lade jag märke till när jag redan var i bilen.

Jag bestämde mig ändå att ge dem ett försök, hade ju köpt 4 dosor och det är inget man kastar iväg. Men det var bara skit. Portionerna är torra och man måste rulla dem mellan fingrarna för att de ska kunna användas, men ändå blir det stora hårda klumpar i prillan. Eftersom de är så jävla torra ger de ingen nikotinkick heller. Höll för fan på att dö i morse.
Citera
2016-11-15, 23:43
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Du kör förvisso Knox portion, men jag hade en otrevlig upplevelse med Knox vit nyligen. Har kört general extra stark portion och g3 extra stark portion ett tag fram tills nyligen då jag bestämde mig för att börja köra vit. Gick in på lokala macken och hade siktet inställt på Knox vit extra stark. Jag sa vad jag ville ha och den unga tjejen hade förstås ingen aning, den Knox med den röda texten förklarade jag då. Ödesdigert misstag. Inte visste jag att de har bytt design på dosorna så att även de i vanlig styrka har röd text på sig, och detta lade jag märke till när jag redan var i bilen.

Jag bestämde mig ändå att ge dem ett försök, hade ju köpt 4 dosor och det är inget man kastar iväg. Men det var bara skit. Portionerna är torra och man måste rulla dem mellan fingrarna för att de ska kunna användas, men ändå blir det stora hårda klumpar i prillan. Eftersom de är så jävla torra ger de ingen nikotinkick heller. Höll för fan på att dö i morse.
Nu var det länge sedan jag köpte en dosa Knox men jag har samma upplevelse som dig. Dom är väldigt torra vilket medför att det skaver på tandköttet och jag får ont (portion). Snus ska vara fuktig så man får smak av det goda när man stoppar in snusen. Sen gillar jag inte heller smaken av Knox speciellt mycket. Gillar snus med mycket tobakssmak, köper oftast snus med extra tobakssmak.
Citera
2020-06-03, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Får huvudvärk av skiten. Den är tillsatt med något riktigt skumt. Håll er borta från knox.

Kan bara instämma. Brukar aldrig direkt ha ont i huvudet men har haft enorm huvudvärk vid två tillfällen senaste tiden, det slog mig nu att jag köpt och snusat Knox portion båda gångerna.
Citera
2020-06-16, 18:14
Medlem
getbusys avatar
Knox är bra, ni som snackar huvudvärk hit eller dit haha ge er det är inte pågrund av snuset.

Kör knox portion, påminner om General. Bra tobakssmak med en hint av bergamott, lätt/medelfuktiga så lite fördröjt rinn exakt som de ska vara enligt mig. Kör alltid 2 portion samtidigt och det håller smaken i ca 2 timmar.
Citera
2020-06-19, 14:00
Medlem
storpungens avatar
Knox är ju överlägset bäst i budgetsegmentet. Sett till hela segmentet av alla prisklasser är Knox ändå helt OK.
Citera
2020-06-20, 23:07
Medlem
Något med smaken för mig.
Citera
2020-08-09, 14:19
Medlem
Folk är snåla, det är enda anledningen. Knox är okej men inte mer.
Citera
2020-08-09, 20:54
Medlem
HemmaRambos avatar
Den nya Knox Dark Lös tycker jag är ännu bättre än orginalet.
Knox har helt klart bäst tobakssmak, krambarhet, hållbarhet för priset av alla snus på marknaden och är det bassnuset jag kört i många år nu.
Citera
2020-08-11, 21:01
Medlem
vidrikfittanens avatar
Knox är bra. Nån Elaka Arne-typ på ett labb i Sävsjö tänkte till lite. Bra så.
Citera
2020-08-12, 09:07
Medlem
Fraktalbanans avatar
Knox var väl billigaste skitsnusen när jag gick i gymnasiet vill jag minnas och nu kostar den en slant, blivit bättre antar jag?
Citera
2020-08-12, 09:16
Medlem
Uttalas det Knox eller Nox? (Har hört båda men mest Nox)
Citera
2020-08-13, 22:30
Medlem
Tycker k ox portion kan fu ka i perioder av Tom plånbok. Men får halsbränna av portionen efter nån dosa. Tycker lösen är bra i styrka och konsistens meb smaken blir man less på redan efter några prillor. Knekt lös däremot kan jag rekommendera smakar som general grov blandning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in