Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-08, 22:28
Medlem
Dimaks avatar
Jag har kört på blå knox sedan 2018, sjukt god, gillar också deras lös , så fin att baka ihop =)
Citera
2022-05-02, 22:08
Har börjat köpa hem Knox Lös en gång i veckan. Gött när man vill ha lite mer drag. En dosa räcker två dygn ungefär och då skarvar jag i med portion.
Citera
2022-05-02, 23:23
Medlem
Jag tycker knox är riktigt äckligt men tycker mycket budgetsnus är väldigt gott. Tänker på kaliber, granit och ld
Citera
2022-05-02, 23:44
Medlem
Galdars avatar
Knox var det ända jag kunde snusa många dosor av i rad när jag snusade , innan jag hittade knox snusade jag göteborgsrapè, varvat med kronan vit och röda lacket lös , men när jag hittade knox så blev det i princip endast knox, den var prisvärd och god tyckte jag , nu slutade jag snusa för 7 år sedan , men blev helt klart en favorit .
Citera
2022-05-03, 05:24
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Knox var det ända jag kunde snusa många dosor av i rad när jag snusade , innan jag hittade knox snusade jag göteborgsrapè, varvat med kronan vit och röda lacket lös , men när jag hittade knox så blev det i princip endast knox, den var prisvärd och god tyckte jag , nu slutade jag snusa för 7 år sedan , men blev helt klart en favorit .

Fördelen med Knox är att det finns lite överallt, däremot Skruf verkar svårt att få tag på här.
Citera
2022-05-03, 10:28
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Fördelen med Knox är att det finns lite överallt, däremot Skruf verkar svårt att få tag på här.

Ja exakt , köpte alltid på stock på den tiden kostade en stock ca 180 till 200, det var väldigt prisvärt , de började höja skatten och sänka kvantiteten i dösorna också , från början var en dosa 24 prillor a 1 gram , har för mig ett det sänktes till 20 gram .
Citera
2022-05-03, 12:25
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Ja exakt , köpte alltid på stock på den tiden kostade en stock ca 180 till 200, det var väldigt prisvärt , de började höja skatten och sänka kvantiteten i dösorna också , från början var en dosa 24 prillor a 1 gram , har för mig ett det sänktes till 20 gram .

Ja just precis.

Swedish Match dosor var väl på 50 gram förut. Är de 45 eller 40 gram nu?

Knox Lös är 40 gram i alla fall.
Citera
2022-11-02, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --locco--
Knox white är kungen bland kopiorna,nästan som general.Köper oftast 2 Knox och en rape'.

Nej verkligen inte
Blå är kungen
Citera
2022-11-03, 22:19
Medlem
Jag som hård snusare tycker Knox är väldigt konstig snus. För mycket användning leder till hicka och illamående. Knox Stark, fyfan för att inte tala om det. Mycket irriterande ämnen i en portion.
Citera
2022-12-14, 23:03
Medlem
HanMedMjukisbyxors avatar
Klarar inte alls av prillorna som Knox har.
Citera
2022-12-16, 03:03
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manederi
Jag som hård snusare tycker Knox är väldigt konstig snus. För mycket användning leder till hicka och illamående. Knox Stark, fyfan för att inte tala om det. Mycket irriterande ämnen i en portion.

Är du gjord av blött papper? Knox stark är klart det bästa snuset på marknaden. Knox extra stark är bra det också.

Köpte en dosa Knox lila karaktär som var helt ok idag. Nyans av svarta vinbär och lakrits.
Citera
2023-01-23, 20:50
Medlem
hejiors avatar
Kört knox blå i typ 11 år tror jag. Riktigt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in