Citat:
Ursprungligen postat av
Stitchess
Var precis beredd på att hålla med. Men kom sen att tänka på Leonardo di Caprio. Han är varken bildskön eller tilltalande för mig. Inte ful, men när jag ser hans ansikte så tycker jag absolut ingenting. Hugh Grant e en annan grabb som jag faktiskt är beredd på att kalla ful.

Just Hugh Grant skulle jag säga har rätt fina proportioner i ansiktet men jag håller med i att det inte är någon modell direkt. Men kan det vara så att hans personlighet och jobbiga charm i kärleks filmer gör att tjejer automatiskt då. Men det är väl drag hos dessa personen som du inte känner något för, jag vet inte
Di Caprio har nästan mer feminina drag än maskulina vilket brukar vara en fördel men kanske i ditt fall en negativ grej? Men du säger ju att du inte känner något, alltså average känslan, jag vet inte
Citat:
Ursprungligen postat av
Hoffmark
okej,,,,, säg att jag varit tillsammans med en tjej - betyder det då också att jag kan vara tillsammans med vem som helst?
nej jag tror inte det va?
Du blandar ihop känslor och bildskönhet. Självklart kan en specifik kvinna vara perfekt i dina ögon men det är dina känslor för henne som gör att du tycker så. En fin kvinna kan alltså bli 100 gånger finare för att hon har en fin personlighet. Det är just detta som folk blandar ihop. Man tittar på en kändis, bestämmer sig för att han inte är en bra person och därför också dissar hans/hons utseende när det är känslorna som styr för personen med åsikten, inte objektiviteten.
Förstår inte ditt inlägg riktigt annars, du får gärna förklara. Det är självklart inte ristat i sten att en specifik person är den finaste av alla men alla håller med om att den personen är fin, universellt.