2014-02-17, 19:02
Bannlyst
Jag börjar. Å ena sidan känns det som jag att nedlåter mig till något ytterst ovärdigt, å andra sidan känner jag att välgörenhetsarbetet jag gör stärker min karma. Vid närmare reflektion kan jag därför inte bara leva med det utan mår rentav bra och känner mig som något av en hjälte. En bättre människa.

Hur känner du inför att knulla fula brudar och hur får det dig att må? Någon som delar mina känslor kring det hela?
Citera
2014-02-17, 19:07
Medlem
Mår riktigt dåligt. När det har hänt så har jag snabbt tagit mig till duschen för att rena mig bäst jag kan. Får ofta äckelkänslor och kväljningar när jag tänker på det.
Citera
2014-02-17, 19:09
Medlem
O-Lyckligs avatar
Du är något av en sann humanitär då du tillåter "underordnade" få ta del av ditt fagra yttre!

*Rösträtt inställd*
Citera
2014-02-17, 19:10
Medlem
Dezziwows avatar
Är man så jävla desperat att man knullar någon man finner oattraktiv så förtjänar man inget annat.
Citera
2014-02-17, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dezziwow
Är man så jävla desperat att man knullar någon man finner oattraktiv så förtjänar man inget annat.

Nu var det dock inte fråga om vad man förtjänar utan hur man mår efter att ha knullat en ful brud.
Citera
2014-02-17, 19:41
Avslutad
Jag brukar dra upp gylfen och gå hem men ofta känns det inte värt det efteråt. Lite som att tryckt i sig en stor pizza fast man egentligen borde ätit en nyttig sallad istället. Öl=dåligt omdöme och dålig syn.
Citera
2014-02-17, 19:59
Medlem
Menarens avatar
Knullar inte fula brudar. Är ni så desperata?

Jag hade nog mått jävligt dåligt dock. Hade ställt mig i duschen med stentvål och försökt vaska av mig ångesten.
Citera
2014-02-17, 20:01
Bannlyst
Fula tjejer borde inte ens få knulla så upphör med det där vafan. Spelar ingen roll om de har världens tightaste fitta, är de fula så ge fan i de. Fula tjejer är värdelösa. Det är endast snygga tjejer som borde knulla.
Citera
2014-02-17, 20:11
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWAG-Nation
Jag börjar. Å ena sidan känns det som jag att nedlåter mig till något ytterst ovärdigt, å andra sidan känner jag att välgörenhetsarbetet jag gör stärker min karma. Vid närmare reflektion kan jag därför inte bara leva med det utan mår rentav bra och känner mig som något av en hjälte. En bättre människa.

Hur känner du inför att knulla fula brudar och hur får det dig att må? Någon som delar mina känslor kring det hela?

Citat:
Ursprungligen postat av latinphaggot
Fula tjejer borde inte ens få knulla så upphör med det där vafan. Spelar ingen roll om de har världens tightaste fitta, är de fula så ge fan i de. Fula tjejer är värdelösa. Det är endast snygga tjejer som borde knulla.

Hatten av för er mina herrar! Den förste en sann filantrop och den andre som jag förstår talar av stor erfarenhet när det gäller att knulla snyggingar. Vi lär av er och avundas.
Citera
2014-02-17, 20:13
Medlem
hehe. ibland har man ju satt på några riktiga ras till kvinnor. men vad fan..jag brukar tänka såhär: skulle jag tacka nej till henne om hon kom fram och fråga om jag ville knulla? det ska till något riktigt ras för att jag skulle tacka nej.. typ 150kg ungefär där drar jag gränsen. eller 100 om hon också är riktigt ful. har hon däremot normal kropp och inte är 50+ så skulle jag aldrig tacka nej.
Citera
2014-02-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
hehe. ibland har man ju satt på några riktiga ras till kvinnor. men vad fan..jag brukar tänka såhär: skulle jag tacka nej till henne om hon kom fram och fråga om jag ville knulla? det ska till något riktigt ras för att jag skulle tacka nej.. typ 150kg ungefär där drar jag gränsen. eller 100 om hon också är riktigt ful. har hon däremot normal kropp och inte är 50+ så skulle jag aldrig tacka nej.
Personligen så har jag inget emot fula tjejer om det bara är ansiktet men fetma är däremot vidrigt och leder alltid till långa duschsessioner. En tröst till tjejer där ute är att ni alltid kan träna er knulldugliga om ni håller god hygien.
Citera
2014-02-17, 21:14
Medlem
äh, första gången/erna är det fosterställning i duschen och tvångsskrubb på picken.. sen går det an!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in