2014-02-16, 21:13
Medlem
nu har jag komit på det, tjejer är som barn.
de gråter hejdlöst när de inte får som de vill, de är högljudda och impulsiva och kan inte ta ansvar.
dom är också generellt lite dumma och lågutvecklade och det är oftast omöjligt att föra en givande logisk konversation med dem (undantag finns) det är mer eller mindre lika meningsfullt att tala med en 10åring som det är att tala med en fullvuxen kvinna.
istället bör man tala deras språk, färgglada saker som blänkar fångar oftast deras intresse.
en annan strategi som jag har sett vissa män använda sig av är att ta det ännu ett steg längre och prata bebisspråk med kvinnor, men är inte det att ta det ett steg för långt undrar jag?

den största skillnaden som jag kan se mellan kvinnor är barn är att kvinnor har lärt sig ljuga, så på det sätter är dom slugare än barn för där får man oftast höra sanningen. den andra skillnaden är förstås att kvinnor har något som män vill ha så de måste man umgås med i någon form. barn är mest bara till besvär och de kan man undvika. förutom när man sitter på ett flygplan och försöker sova. men man kan ju inte skjuta dom för det..även om man skulle vilja. kvinnor eller barn, dom rår inte för hur de är skapta.
Senast redigerad av chipskungen 2014-02-16 kl. 21:17.
Citera
2014-02-16, 21:16
Medlem
Håller inte med på en punkt. Barn kan man förstå sig på och ställa upp "orska-verkan"-samband ganska enkelt, så är absolut inte fallet för kvinnor.
Citera
2014-02-16, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dostojevskijj
Håller inte med på en punkt. Barn kan man förstå sig på och ställa upp "orska-verkan"-samband ganska enkelt, så är absolut inte fallet för kvinnor.

ja det stämmer nog, du får ursäkta en amatör. barn har jag inte så mycket erfarenhet av. jag har själv varit det en gång i tiden men jag var något av ett geni som barn förstås. kvinnor har jag nog trots allt lite mer erfarenhet av.
Citera
2014-02-16, 21:39
Medlem
krigsbarns avatar
Blev du dumpad ikväll eller?

ontopic: En "tjej" är väl ett barn per definition. En kvinna är dock inte mer eller mindre barn än vad en man är. Är det svårt för dig att sammanföra ett konsekvent förhållande mellan din lust för kvinnans sköte samt hennes person så är det ditt problem. Detta ser ut som ett desperat försök att göra det till andras problem...

Patetiskt, eller rentav tragiskt, med tanke på att du förmodligen är 25+.
Citera
2014-02-16, 21:43
Medlem
sgeddingagglis avatar
kvinnor har jag nog trots allt lite mer erfarenhet av.[/quote] Och trots den erfarenheten så har du kommit på det här först idag?
Citera
2014-02-16, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn

ontopic: En "tjej" är väl ett barn per definition. En kvinna är dock inte mer eller mindre barn än vad en man är. Är det svårt för dig att sammanföra ett konsekvent förhållande mellan din lust för kvinnans sköte samt hennes person så är det ditt problem. Detta ser ut som ett desperat försök att göra det till andras problem...

Patetiskt, eller rentav tragiskt, med tanke på att du förmodligen är 25+.
Vid vilken ålder skulle du säga att en "hona" går från att vara tjej till kvinna då? Enligt mig är det olika i olika situationer, men när en "hona" är kär/interagerar med en kille hon gillar väldigt mycket är hon nästan alltid en tjej enligt mig, inte en kvinna.
Citera
2014-02-16, 22:01
Medlem
Cerises avatar
I så fall är du en pedofil.
Citera
2014-02-16, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli
kvinnor har jag nog trots allt lite mer erfarenhet av.
Och trots den erfarenheten så har du kommit på det här först idag?[/quote]
nej det här har jag nog förstått rätt länge, åtminstone några år. kanske inte när jag var 15-18 dock.
Citera
2014-02-16, 22:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Satsa på framgångsrika, högutbildade, kvinnor så slipper du dessa problem.
Citera
2014-02-16, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn

.

jag förstod att något sådant här skulle komma..
det är väl klart det är mitt problem? givetvis är det inte ett försök att göra detta till någon annans problem..ta det för vad det är lite kåserier en söndagkväll. och så hemskt är det inte, både barn och kvinnor kan vara underhållande i små doser. ett liv utan varken barn eller kvinnor vore nog fattigt trots allt.
det bästa vore nog att vara bög eller bisexuell. dom verkar dels kunna umgås med kvinnor och dels får dom hur mycket kravlöst känslolöst sex dom vill. fast dom kan vara lite löjliga i sättet också..
Senast redigerad av chipskungen 2014-02-16 kl. 22:17.
Citera
2014-02-16, 22:32
Medlem
BrownEyedBoys avatar
Män är smartare än kvinnor, det har du nu bevisat i form av denna smarta trådstart. Tyvärr tror jag faktiskt inte att du trollar
Citera
2014-02-17, 01:12
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
nu har jag komit på det, tjejer är som barn.
Exakt hur länge har du experimerat och studerat på detta tills du nådde denna uppenbarelse?

Du bör skriva en bok.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in