2014-02-16, 12:40
Medlem
Nu är det såhär att jag har världens bästa pojkvän som jag älskar, och vi trivs bra ihop. Men på senare tid börjar han försumma vårt sexliv. Tar jag inte initiativ blir det inte av. När det blir av, är det tråkigt och superstandard... I början var det minst en gång per dag, längre, och inte lika tråkigt... tar jag upp det här med honom blir han sur... Det räcker absolut inte med nån gång i veckan för mig, vilket leder till att det kommer bli ohållbart, samtidigt vill jag gärna vara med honom. Vad ska jag göra?
Citera
2014-02-16, 12:43
Medlem
frihetskrigares avatar
Dumpa honom och skaffa en ny som är roligare i sängen.
Citera
2014-02-16, 12:44
Medlem
Rollspel kan nog vara skoj
Citera
2014-02-16, 12:45
Medlem
NovaOculuss avatar
Börja med att ta upp det på hans villkor, prata med honom. Fråga vad det är som gör att han ligger på den nivån av aktivitet. Något kan vara fel eller så är det så han alltid har varit. Tjata inte, jämför inte. Utgå ifrån här och nu.
Citera
2014-02-16, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Dumpa honom och skaffa en ny som är roligare i sängen.

Rolig haha, vilket ordval...
Jag snackar om hur han blivit på senaste tiden, det är inte statiskt.
Citera
2014-02-16, 12:46
Medlem
Stardoxs avatar
Jag vet seriöst inte om du trollar eller är seriös.

De flesta människor i världen skulle vara lyckliga med ett knull i veckan, förstår du gumman.
Om du nu skulle dumpa honom för sexet bevisar det på hur jävligt sexberoende du är.
Felet kan dessutom vara hos dig, va mer sexig istället för att bete dig som en klagande kärring.
Senast redigerad av Stardox 2014-02-16 kl. 12:48.
Citera
2014-02-16, 12:47
Medlem
Grovedarks avatar
Han är helt enkelt inte lika attraherad av dig längre. Antigen klär du dig sexigare så att hans begär väcks till liv igen eller så får du ta ett snack med killen.
Citera
2014-02-16, 12:50
Medlem
zaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stardox

De flesta människor i världen skulle vara lyckliga med ett knull i veckan, förstår du gumman.
Om du nu skulle dumpa honom för sexet bevisar det på hur jävligt sexberoende du är.

Frågan är om det inte är du som trollar! Jag och mitt ex knullade fan flera gånger varje gång vi träffades, i snitt >5 knull i veckan och när vi gjorde slut fortsatte vi ändå att ligga med varandra i ett halvår framöver tills vi kände att vi var tvungna att bryta upp helt för att kunna gå vidare. Hur mycket sex man har är ett mått på hur attraherade eller hur stark dragningskraft man har till varandra och knullar man en gång i veckan så borde man absolut göra slut. Det är ju för fan patetiskt att bara ligga en gång i veckan!
Citera
2014-02-16, 12:52
Medlem
BajsBabians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiracee
Vad ska jag göra?
Banta!

Jag gjorde slut med min tjej när hon blev för fet och äcklig eftersom jag inte får erektion av fläsk.

Dom flesta normala män, får inte erektion av fläsk.

Negrer brukar gilla stora rumpor tror jag om man läser populärmedia men jag vet inte om det är sant.

Har du funderat på att skaffa dig en neger, du kanske kan börja twerka också?
Citera
2014-02-16, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stardox

Felet kan dessutom vara hos dig, va mer sexig istället för att bete dig som en klagande kärring.

Ja då måste de människorna ha ett jävligt tråkigt sexliv, om 1 gång i veckan är något speciellt.

Måhända att han tröttnat rent utseendemässigt på mig, men jag skulle ändå påstå att jag ser objektivt bra ut. Som nämnt så blir det av när jag tar initiativ, men jag vill inte tjata, därför blir det så.
Citera
2014-02-16, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBabian
Banta!

Jag gjorde slut med min tjej när hon blev för fet och äcklig eftersom jag inte får erektion av fläsk.

Dom flesta normala män, får inte erektion av fläsk.

Negrer brukar gilla stora rumpor tror jag om man läser populärmedia men jag vet inte om det är sant.

Har du funderat på att skaffa dig en neger, du kanske kan börja twerka också?

Nu är man knappast fet om man väger 53 kilo på knappt 165 cm, och typ 0 % sätter sig på magen, jag är inte tjock alls?
Citera
2014-02-16, 13:02
Medlem
BajsBabians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiracee
Nu är man knappast fet om man väger 53 kilo på knappt 165 cm, och typ 0 % sätter sig på magen, jag är inte tjock alls?
Då skulle jag sätta på dig varje dag även om du var ful, har du frågat din kille om han vet om han gillar killar eller tjejer?

Han kanske är homosexuell i smyg?

Prova måla en mustach och prata med mörk skogshuggarröst och svär som satan och sitt bredbent och kolla om han tänder till?

I så fall kanske du kan könsoperera dig till en man, för din homosexuella pojkväns skull, om han nu är viktig för dig.

Det är ju modernt med könsöverskridande identitieter nu för tiden.

Hur många gånger har du varit otrogen och hur många av hans barn har du aborterat föresten?

Sånt kan faktiskt göra att man tappar sexlusten med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in