2014-02-15, 21:12
Medlem
Tänkte att jag nu ikväll skulle testa på att gå ut själv för första gången, och behöver därför lite tips.

Vilka typ av ställen är bra att gå till? Hur ska man föra sig? Hur komma in i något "gäng" man kan umgås med?

Skulle behöva idéer och uppmuntran för att se om det är värt att gå ut själv.
Citera
2014-02-15, 21:15
Medlem
bmwhorans avatar
Försök och ragga på dig någon tjej som kan dra in dig i något gäng eller kom i kontakt med någon kille som har brudar med sig
Citera
2014-02-15, 21:17
Medlem
solopoetry.s avatar
Ha roligt och slappna av! Njut av kvällen och människorna! Du är kung! Eller drottning. Vilket du vill.
Citera
2014-02-15, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Försök och ragga på dig någon tjej som kan dra in dig i något gäng eller kom i kontakt med någon kille som har brudar med sig

Ja, ragga upp en tjej.

Är inte någon som brukar ragga, men kan ju göra ett försök. Tips på bra "ice-breaker"? Samtalsämne?
Citera
2014-02-15, 21:19
Bannlyst
Ett ställe med mycket folk i rörelse är din enda chans.
Citera
2014-02-15, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solopoetry.
Ha roligt och slappna av! Njut av kvällen och människorna! Du är kung! Eller drottning. Vilket du vill.

Brukar du själv gå ut ensam?
Citera
2014-02-15, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Ett ställe med mycket folk i rörelse är din enda chans.

Tror du? Hur så?
Citera
2014-02-15, 21:25
Medlem
solopoetry.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saak100
Brukar du själv gå ut ensam?

Jag har gjort det en gång för att jag ville prova det. Det var jätteroligt. Jag gick till en gayklubb då och träffade en tjej som jag tyckte var söt som jag pussades lite med. Det kan vara en spännande upplevelse att gå ut och äga sitt liv en kväll sådär.
Citera
2014-02-15, 21:27
Bannlyst
Citat:
Tror du? Hur så?
Jag menar en populär nattklubb med stort dansgolv.
Citera
2014-02-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Jag menar en populär nattklubb med stort dansgolv.

Jo, men varför skulle inte en bar funka?
Citera
2014-02-15, 21:39
Medlem
zaimans avatar
Citat:
Jo, men varför skulle inte en bar funka?

För det är mycket lättare på ett dansgolv om man är ute själv. Generellt sätt är det oftast svårt att bara gå fram till någon på en pub om man är själv, lättast att slå sig ner med sitt gäng hos ett annat gäng. Gå ut och rök ofta där hittar man alltid skönt folk att snacka med! Har själv knutit många kontakter i rökrutan.

Har bara varit ute själv en gång och då träffade jag två tjejer och en kille som jag sedan följde med till en annan klubb samt efterfest när klubben vi var på stängde. Riktigt kul erfarenhet faktiskt!
Citera
2014-02-15, 22:51
Medlem
frihetskrigares avatar
Om du ska gå ut själv så gäller det att du vågar prata med folk och bli en del av den nya gruppen så att säga. Du måste visa att du är någon som är rolig att ha med. Någon skrev om rökrutan och det är ett bra ställe att börja prata med folk. Där går många ut själva eller i splittrad grupp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in