2014-02-15, 19:58
Medlem
Om en tjej du har skrivit med konstant i över 1 månad, kommer över hos dig halv 10 på kvällen. Betyder det något? Eller är det bara ett vanligt häng
Citera
2014-02-15, 20:07
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden94
Om en tjej du har skrivit med konstant i över 1 månad, kommer över hos dig halv 10 på kvällen. Betyder det något? Eller är det bara ett vanligt häng
Det beror på.
Citera
2014-02-15, 20:09
Medlem
Grovedarks avatar
Vad var syftet med besöket?
Citera
2014-02-15, 20:13
Medlem
solopoetry.s avatar
Hahaha! Du gör mig nervös. Du skapar fan en tråd för varenda litet steg i denna situation. Först smset och nu detta. Vad kommer hända när hon kommer innanför dörren? Vad ska du göra med henne då?
Citera
2014-02-15, 20:21
Medlem
KloBengans avatar
Du måste slappna av.

#1. Har du öl hemma?

#2. Drick öl.

#3. Ta en till.

Okej, bra, nu kan vi börja.

Du ska inte tänka så jävla mycket. Hon kommer när hon kommer. Var bara trevlig, hel och ren och prata lite med henne. Sen om det är väldigt trevligt, så kanske det också blir lite mysigt. Men ta ett steg i taget, njut av stunden och sluta analysera. Analysera kan du göra imorgon, när du vaknar upp bakfull, och förhoppningsvis med ett leende på läpparna.

Men ikväll ska du bara släppa ner axlarna, sätta på lite schysst musik, och chilla runt där hemma till kjoltyget dyker upp. Du kan liksom stänga av hjärnan för kvällen, den gör mer nytta imorrn.
Citera
2014-02-15, 20:24
Medlem
dra en runk förfan
Citera
2014-02-15, 20:24
Medlem
Ymir1s avatar
kille + tjej = sex

om det inte blir något har du ingen annan än dig själv o skylla på
Citera
2014-02-15, 20:26
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solopoetry.
Hahaha! Du gör mig nervös. Du skapar fan en tråd för varenda litet steg i denna situation. Först smset och nu detta. Vad kommer hända när hon kommer innanför dörren? Vad ska du göra med henne då?

"Ja nu sitter hon här Flashback, vad ska jag bjuda på för mat? Har en flaska vin och Scans köttbullar i kylen samt lite pasta i skafferiet. Låter det romantiskt?"
Citera
2014-02-15, 20:30
Medlem
Wheeler88s avatar
För att underlätta lite.. Hur skulle du göra om en kompis kom över? Vad skulle ni göra, vad skulle ni snacka om? Gör precis så, så lättar det.

Edit. Men du förstår väll at hon kommer till dig av en anledning?
Senast redigerad av Wheeler88 2014-02-15 kl. 20:42.
Citera
2014-02-15, 20:35
Medlem
solopoetry.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
"Ja nu sitter hon här Flashback, vad ska jag bjuda på för mat? Har en flaska vin och Scans köttbullar i kylen samt lite pasta i skafferiet. Låter det romantiskt?"

Han bör HD-streama detta direkt till oss, det är allt jag säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in