Citat:
Ursprungligen postat av
Fantomsmaerta
Nej och nej.
Citat:
2: En fråga till er tjejer. Om vi leker med tanken att ni var min väninnas väninna i bilen och vi har aldrig träffats tidigare och ni får följa med er väninna, blir ni tjejer generellt sätt uppfyllda och intresserade av hemmet ni får besöka så att ni skulle kommentera och ställa frågor? för att bilda er en uppfattning om ägaren
(vilken status denne har)
Det är vad jag önskar att ni skulle göra, medans somliga kanske tvärtom varit rädda för att få negativa gliringar eller bemötas med rynkad näsa av era vänners vänner.
Hur ligger det till då?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fantomsmaerta
Tredje hjulet ar en person som gor att dynamiken i hela situationen blir fel, det ar inte nodvandigtvis ett tredje hjul inblandat sa fort det ar tre personer i en lagenhet.
Sak samma vad som är tredje hjulets korrekta bemärkelse, det gick att låna betydelsen för att framhäva en anknytande poäng..men den gick inte hem i stugan, så för att börja ifrån grunden frågar jag, försöker tjejer ställa frågor och kommenterar när dom besöker någon ny bekantskaps hem?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fantomsmaerta
Varfor fick hon inte folja med in?
Därför fick hon inte följa med in, för jag har konversationsfobi
Citat:
Fungerar det verkligen som i Halv Åtta hos mig irl?.
Jag vill att tredje hjulet ska undersöka mitt hem för att hålla uppmärksamheten borta ifrån min person, enbart för att jag vill skona henne från att känna sig obekväm över att jag inte skulle vara en pratglad figur då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fantomsmaerta
Heter det inte arsle?
Ah det går på ett ut.