• 5
  • 6
2005-08-28, 19:31
Medlem
Realists avatar
Min medätare hade beställt en fiskburgare och den var kall i mitten. Detta påtalades och svaret kom, den är ju friterad i 33sekunder. (Eller hur många sekunder det nu var.
Idioten i kassan var helt oförstående hur den kunde vara kall.

Är den kall är den kall även om den legat framför en eldkastare i 7 timmar.
Citera
2005-08-28, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realist
Min medätare hade beställt en fiskburgare och den var kall i mitten. Detta påtalades och svaret kom, den är ju friterad i 33sekunder. (Eller hur många sekunder det nu var.

Då ska man be att få prata med chefen(dvs ansvarig skiftledare.)
Citera
2005-08-28, 20:35
Medlem
Truxas avatar
Citat:

Det är nog en av dom få sakerna som jag inte kan klandra dom för.
Mina burgare brukar vara skitvarma, eftersom jag har stått och hängt vid kassan, efter att dom har sagt: BigTasty dröjer tre minuter. FY FAN!
Citera
2005-08-28, 21:24
Medlem
JEzuss avatar
fisken ska friteras i 3.15 om jag inte missminner mig!
tatarsåsen som används i är riktigt fin förövrigt!
ska man ta fisk så ta extra ost och extra sallad, tips från mig till ER
Citera
2005-08-28, 22:07
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:

betvivlar jag inte en sekund..ficken friteras som sagt i runt 3/4 minuter, sen läggs den i ett värmeskåp om den inte är beställd. jag har alltid undrat hur den kan hålla värmen där och uppenbarligen gör den inte det..jag kan bara beklaga.
Citera
2005-08-28, 22:26
Medlem
Älskar McChicken, dock är den aldrig någonsin färdig när man beställer den. Cheeseburgarna är också riktigt goda.

Att det är skrikiga ungar där är väl knappast McDs fel? Tänk om folk kunde uppfostra sina ungar, eller åtminstone stanna hemma och äta i stället. Har inte heller märkt att det ofta blir fel, tror ärligt talat inte att det någonsin hänt mig. Dock gillar jag inte att kaffemaskinen är avstängd om man kommer dit en halvtimme, tre kvart innan stängningsdags.
Citera
2005-08-28, 22:33
Medlem
marcarolos avatar
MAX är väl ok som alternativ till MacD. Men inte så mycket mer. Burgarna smakar mer åt "korvkiosk"-hållet men med mindre stekflott. Ett mellanting mellan Sibylla och MacD kan man säga.
När jag var på MAX utanför Uppsala tog det en otroligt lång tid att få grejjerna. Säkert 20-25 minuter - ändå var det bara 7-8 pers före mig i kön (en kö för alla alltså).
Citera
2005-08-29, 19:27
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Truxa:

Citat:
Ja, vid det här laget har man ju blivit bra förbannad, och funderar på att åka till en korvkiosk i stället.

Gör det! Mycket godare käk och framför allt hamburgare. Den enda kedjan jag gynnar är Frasses. Där käkar jag alltid när jag gör min årliga norrlandsturné varje sommar.
http://www.frasses.se/
Synd att de inte finns här på västkusten.
Citera
2005-08-29, 20:00
Medlem
miklons avatar
Fördelen med McDonalds är ju att man vet vad man får och det är hyfsat god mat för en hyfsat låg penning. Hur många gånger har man inte gjort missen att gå in på ett lokalt grillhak modell Sibylla och betala 50-60 kr för att sitta i en ofräsch vinylsoffa vid ett flottigt bord och glufsa i sig en sunkig hamburgertallrik?

Dock föredrar jag alla gånger BK framför McD, inte minst eftersom min arbetsgivare har ordnat 20% rabatt på det lokala BK. När man får en Whooper Meal med bacon och plusmeny för <50 kr, då är man nöjd.
Citera
2005-08-29, 20:11
Medlem
tewmtens avatar
I mina ögon är McD inget annat än billig fyllemat man svänger förbi på väg hem efter puben. Då brukar det gå lagomt snabbt så då blir det lätt att man beställer två ostburgare. Funkar, men inte fan är det nån lyxkäk precis
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in