Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-02-15, 19:56
Medlem
nosight69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Det har sagts så många gånger tidigare men det är fullkomligt idiotiskt att röka dessa kemikalier. Inte nog med att de är skadliga som råttgift och kaustiksoda, de bränner sönder cannabinoidreceptorerna fullständigt så vanligt röka inte funkar längre.
halvt om halvt sant. dom blockeras men ett kortare uppehåll från SC´s och THC funkar som det ska igen
Citera
2014-03-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Det har sagts så många gånger tidigare men det är fullkomligt idiotiskt att röka dessa kemikalier. Inte nog med att de är skadliga som råttgift och kaustiksoda, de bränner sönder cannabinoidreceptorerna fullständigt så vanligt röka inte funkar längre.
Har lagt ner rökmixar nu, och gått över till enbart cb, men men har rökt olika sorter från olika kranar, bara "dunder" som andra keffar sönder, men jag känner ingenting.. Så de kan vara förklaringen? Att jag rökt så mkt spice? kommer ja aldrig känna av cb igen, eller kommer ett uppehåll att hjälpa? Har kört på en hemmagjord mix som var blandad jävligt starkt, 15/50 om ja minns rätt. Kanske därför ja inte känner av cb
Citera
2014-03-16, 00:20
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topoftheline
Har lagt ner rökmixar nu, och gått över till enbart cb, men men har rökt olika sorter från olika kranar, bara "dunder" som andra keffar sönder, men jag känner ingenting.. Så de kan vara förklaringen? Att jag rökt så mkt spice? kommer ja aldrig känna av cb igen, eller kommer ett uppehåll att hjälpa? Har kört på en hemmagjord mix som var blandad jävligt starkt, 15/50 om ja minns rätt. Kanske därför ja inte känner av cb

Troligtvis är det anledningen, ja. Jag är ingen expert på området men hade varit förvånad om du inte blir återställd. Så håll uppe ett bra tag, kanske till sommaren? Det borde göra susen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in