2014-02-13, 01:26
Medlem
Fakta om mig
Ålder: 18
Vikt: 88
Längd: 189
Erfarenhet: Medikanett, Spice, brunt och såklart Grönt.

Historian
Jag och en polare hade tänkt lana så vi drar till Hemköp för att köpa lite Godis och annat soft. Vi kommer hem och sätter oss vid våra datorer. Efter cirkus en timme börjar jag tycka att det är rätt tråkigt att bara sitta och gibba, så jag frågar om han vill bli stenad, Han går med på det.

Vi kommer på att vi har inget meckpapper så Vi meckar en ''Secret agent/Skol jolle''. Vi meckar den i mitt rum medans vi lyssnar på Afroman - Because I got high. Jag vill bara börja röka.

Vi går ut på balkongen och tar del av modernatur. Redan ute på balkongen känner jag att jag är hög som Eiffeltornet. Vi går in på mitt rum och börjar käka vårat Munchies. Jag äter Pillirumpisar (ostbågar) och börjar genast tänka på scenen i Toy Story 2, där Woodys häst smyger runt på golvet bland alla ostbågar för att inte väcka gubben som sover. Det får mig att börja skratta, jag berättar skrattandes på ren ''bengiska'' till min kompis om vad jag tänkte på och han börjar skratta som aldrig förr.

Jag skrattar åt honom och han åt mig. Vi sätter på filmen How High och blir sugna på en till rökelse, så vi meckar en skoljolle och röker den inte långt efter den är rykande färsk ur ugnen.

När filmen är slut blir jag oerhört kåt, så jag SMSar min flickvän och berättar hur det ligger till och jag undrar om inte jag kan komma till henne och mysa. Hon går med på det så jag lämnar min kompis i mitt rum som sitter och skrattar åt att min vägg är ''Bara vit''. Han tyckte att det var en hellöjlig färg att ha på en vägg haha.

Jag tar min cykel och börjar cykla mot paradisets grindar. Påvägen dit är det en del nerförsbackar och i varje nerförsbacke känner jag mig som ''Knight Rider'' eller en livslevande Racerförare och skrattar och låter som en motorcykel medans jag asballt glider ner för backarna.

När jag kommer fram till flickvännen, säger hon att jag måste vara tyst för hennes papi sover. Så jag går in i rollen som Ninja och börjar smyga in i hennes rum. Jag lägger mig pladask på rygg och knäpper av mig byxorna och hoodyn och snabbare än ni kan räkna bäng till 5 är det igång.

Vi bryter alla guds regler och jag känner mig som en sexgud (var rätt dålig har jag fått bekräftat i efterhand ) När jag är klar vill hon ha mer, men det vill inte jag, jag vill ju ha mina pillirumpisar som ligger hemma. men jag måste offra mig tänker jag.

Så vi börjar hångla och peta. Men mitt i processen får jag tanken att jag kanske kan blåsa upp henne så jag går ner på henne och börjar blåsa in i hennes änglavalv. hon frågar vad jag håller på med men jag bara skrattar.

Vi hånglar lite till sen säger hon att vi träffas imorgon när jag är fyrkantig (alltså inte rund. nykter) igen. Jag tänker YES! Pillirumpisar here I come!.

Börjar cykla hem till familjen enkla lya och hela vägen hem önskar jag att jag tagit med mig mina hörlurar så jag kunnat lyssna på musik och blir lite ledsen. När jag kommer in i mitt rum sitter min kompis helt fachinerad och kollar på Discovery channel. jag söker hans uppmärksamhet som ett litet barn, sitter i min säng och ser ut som en grått moln. Han frågar vad fan det är med mig, jag svarar att jag inte har musik. Han säger med en rolig röst ''Det.. Min vän.. Kan jag fixa.'' Och han sätter på 'Friday Im in love - The Cure' och jag strålar upp som en sol och sätter mig bredvid honom och käkar mina böjda skönheter. Efter ett tag går vi och lägger oss och sover tills morgonen gryr.

Hoppas ni fann lite njutning av att läsa den, för kan lätt säga att detta var bland mina skönaste bängor. Haha skål och ha en trevlig dag.
Senast redigerad av HipsterHantaget 2014-02-13 kl. 01:44.
Citera
2014-02-13, 01:36
Medlem
MisterMGMTs avatar
Du är 18 eftersom det är gränsen på FB så sluta ljug! ;P

Skön tripp
Senast redigerad av MisterMGMT 2014-02-13 kl. 01:38.
Citera
2014-02-13, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Du är 18 eftersom det är gränsen på FB så sluta ljug! ;P

Haha oj, klart jag är 18. Kul att du orkade läsa den
Citera
2014-02-13, 02:25
Medlem
Ferozs avatar
om det är sant så kul upplevelse, längesen man hade sådant rus
Citera
2014-02-13, 02:26
Medlem
Kickexs avatar
Cannabis är ljuvligt
Citera
2014-02-13, 13:45
Medlem
aamidalas avatar
Jävla rolig tripp! Vad var det för strain om du inte nämnde det?
Citera
2014-02-13, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feroz
om det är sant så kul upplevelse, längesen man hade sådant rus

Brukar ta pauser med rökandet för att få bättre ''bänga''. Då jag själv tycker att när jag röker ibland några dagar på rad så får man inte samma sköna bänga, efter ett tag
Citera
2014-02-13, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Cannabis är ljuvligt

Oja
Citera
2014-02-13, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aamidala
Jävla rolig tripp! Vad var det för strain om du inte nämnde det?

Lemon Haze, om jag inte minns fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in