2014-02-11, 20:39
Medlem
Pellejonsons avatar
Vad anser ni tjejer om killar som raggar på allt och alla?

Finns ganska attraktiva killar som är väldigt duktiga på den sociala biten men som är rätt sviniga, de raggar på alla tjejer i deras omgivning. Även om det så sker framför de andra tjejerna de raggade på för några minuter sedan.

Vad har ni tjejer för åsikter kring dessa män?
Har de någon chans?
Är det avtrubbande?

Har haft några sådana killar i min omgivning det senaste året, därför är jag jävligt intresserad av vad ni har att säga om killar med likadant beteende. Man får aldrig riktigt reda på vad tjejer har för åsikter kring dessa män, det är alltid mixade signaler.
Citera
2014-02-11, 20:45
Medlem
Browlers avatar
Om jag får gissa: får dom frågan lite halvt ledande, ungefär "Asså tycker du det är okej att han går runt och raggar på alla tjejer?" så är det väl säkert blä och usch. Men skulle det vara så att tjejen också är sugen, så tackar hon kvickt ja och därifrån letas en säng.
Ungefär lika som killar ser på "slampor", med andra ord.
Citera
2014-02-16, 12:30
Medlem
Om han är öppen med vad han är ute efter och tjejerna är med på det ser jag inte vad som skulle vara problemet?
Citera
2014-02-16, 12:55
Medlem
Katzyns avatar
Nej, det finner jag grymt avtändande, och brukar aldrig bli intresserad av den sortens kille.

Det handlar INTE om att jag är svartsjuk och inte vill att han ska ragga på andra, jag är överhuvudtaget inte svartsjuk, min kille får gärna ligga med andra för mig.

Det handlar om att det är en kille som uppenbarligen inte blir intresserad av mig för att vi har någon speciell kontakt eller för att det är något särskilt med mig som gör att han vill ha mig, utan bara för att han är intresserad av allt med fitta inklusive mig. Inte bara blir uppvaktningen inte lika smickrande, men det säger liksom mer om hans personlighet än så. Seriöst, ligga med alla randoms man träffar är inte SÅ SKÖNT, man gör inte det för njutning utan för bekräftelsen, för att fylla ett hål i sin själ eller för att man försöker leva upp till någon sorts bild man har av vem man vill vara. Det är inte attraktivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in