2014-02-11, 14:06
Medlem
Någon som vet vart man kan köpa rullpapper i sälen? vi har letat runt tandådalen och hundfjället men verkar inte finnas nasse något. någon som vet något ställe nära tandådalen där man kan köpa papper?
Citera
2014-02-11, 14:22
Medlem
semuors avatar
ICA, Coop, random Tobaksaffär osv?
Citera
2014-02-11, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semuor
ICA, Coop, random Tobaksaffär osv?

vi har kollat på Ica, hemköp och någon randomiserade livsmedelsbutik, men fan ej några. du vet möjligtvis inte vart den hära random tobaksaffären kan finnas?
Citera
2014-02-11, 14:28
Medlem
bicepbrahs avatar
När det varit kris för mig & inte haft möjlighet till rizzla/rullpapper har jag enkelt slitit ut en bibel sida, pappret är tunt och fungerar utmärkt! Det enda som krävs är att du slickar ordentligt när det är dags att rulla ihop den!
Citera
2014-02-11, 14:32
Medlem
Cigar1s avatar
Gör en provosorisk bong, det är ju inte så svårt?
Citera
2014-02-11, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bicepbrah
När det varit kris för mig & inte haft möjlighet till rizzla/rullpapper har jag enkelt slitit ut en bibel sida, pappret är tunt och fungerar utmärkt! Det enda som krävs är att du slickar ordentligt när det är dags att rulla ihop den!

vi har dock ingen bok med oss, ännu mu de en bibel :P
Citera
2014-02-11, 14:36
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Va fan menar du att det inte finns vanligt jävla rullpapper,OCB o dylikt får du väl skippa men vanliga John Silver rullpapper får duga när inget annat finns.
Citera
2014-02-11, 14:58
Medlem
GarlCustafs avatar
Köp en morot eller ett äpple och gör en pipa istället.
Citera
2014-02-11, 16:17
Medlem
I3jearns avatar
Borde väl finnas på Statoil som ligger i närheten utav bowlingen. Inte helt 100 dock.
Citera
2014-02-11, 16:21
Medlem
aamidalas avatar
Gör en bong utav en cola flaska eller något...
Citera
2014-02-11, 17:40
Medlem
Lingonfrosts avatar
Upp i bergen blir det svårt, jag tror ni måste ner och leta i själva byn. Hade samma problem häromåret och löste det med en petflaska, kulspetspenna och silvertejp
Citera
2014-02-11, 17:58
Medlem
Gör en "agent" annars. Ta en vanlig cigg och kläm lite på sidan så tobaken trillar ner på bordet tills det bara är filtret kvar, blanda med rökat, fyll på igen och packa det lite med en penna, snurra ihop toppen, bit tag i filtret och dra ut det med tänderna, ersätt filtret med en bit ihoprullat hårt papper, från ett vykort typ. Sen är det bara att röka, det är diskret och bra med om man nu vill stå i skidbacken och röka
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in