2014-02-10, 21:30
Medlem
sykesfans avatar
Hård eller mjuk avsugning? Hård menas då när man suger in kinderna lite mer, och får den där ultimata sug känslan. Mjuk är när vi bara öppnar munnen och inte gör så mycket mer än ett vanligt bj! Har hört att en för hård avsugning kan göra ont? Och att en för mjuk känns knappt? Dela gärna med er om era egna favoriter
(Edit: kan tilläggas att jag är tjej)
Citera
2014-02-10, 21:39
Medlem
ThingThings avatar
Fungerar inte riktigt så, om du frågar mig i alla fall.

Lagom och varierat, är svaret som går att ge. Med andra ord så ligger det till som så att inget av sätten gör upplevelsen optimal - det handlar om att leka på båda sidorna av skalan och variera sådär lagom som det tydligt märks att mottagaren uppskattar.
Citera
2014-02-10, 21:44
Medlem
ninjutsus avatar
Så länge hon undviker tänder så är det skönt med variation
Citera
2014-02-10, 21:55
Bannlyst
Ibland är det mysigt med hårt och kladdigt och ett frenetisk temp. Ibland är det mysigt med den sensuella "flickväns avsugningen" med lugnt tempo, långa slick och mycket ögonkontakt.
Hur mycket "tryck" tjejen lägger tycker jag beror på hur mycket jag gör och hur mycket hon gör sas.
Citera
2014-02-10, 22:12
Medlem
sjpatriks avatar
Om jag ska vara helt ärlig så är det självklart en hård variant av oralsex att föredra
Citera
2014-02-10, 23:05
Medlem
Varierat. Beror helt på, alla tjejer suger ju på sitt sätt, men generellt sätt skulle jag säga hårt, med lite avbrott för mjuk/teasing typ.
Citera
2014-02-11, 18:36
Medlem
sykesfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Fungerar inte riktigt så, om du frågar mig i alla fall.

Lagom och varierat, är svaret som går att ge. Med andra ord så ligger det till som så att inget av sätten gör upplevelsen optimal - det handlar om att leka på båda sidorna av skalan och variera sådär lagom som det tydligt märks att mottagaren uppskattar.
Grymt, tackar!
Citera
2014-02-11, 21:31
Medlem
Hård avsugning då jag inte känner något av en mjuk.
Citera
2014-02-12, 14:24
Medlem
G.D.Is avatar
Föredrar den hårda varianten eftersom att den ger mest upphetsning och är klart skönare, och jag kan ibland uppleva den att den mjuka knappt känns överhuvudtaget.
Citera
2014-02-12, 15:02
Medlem
kinky_Ms avatar
mjukt och långsamt
Citera
2014-02-12, 16:16
Medlem
used66s avatar
har haft ett 40 tal tjejer/kvinnor genom åren och endast två har kunnat suga kuk ordentligt! den första var oskuld och alltså en ren natur talang den andra var/är hora och hon var snäppet duktigare...en riktigt målmedveten kuksugerska som älskar att ta satsen i halsen
Citera
2014-02-12, 16:23
Medlem
cateatdogs avatar
Varierat ...tänderna ska inte va inblandade iaf

Men varierat är bra ...kolla gärna på bra amatör-p-rullar. Varierat + med smek och slick på pungen. Personligen gillar jag när någon runkar samtidigt som det slickas och sugs på ollonet blandat med bara sug / runk.

Men bäst är att prata med partnern...

Tror generellt att p-rullar ger en bra bild på vad en kille vill med oralsex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in