2014-02-10, 20:10
Medlem
Rökte akb-48f en gång och den gillade jag verkligen inte. Fick lättare paranoia på den såg djävulen i spegeln bla.
Blev lite halvt skön ändå, men vill inte ha paranoian. Rökte typ en halv cigg 1.35 av den. Är det för mycket för en utan tolerans?

Vad rekommenderas för en med paranoia? eller ska jag helt enkelt skita i allt.
Vardagen är trist och jag har den senaste tiden upplevt en massa skit. Skulle vilja fly bort ett tag.
Men vill ju inte hamna på psyket igen.

Vill bara bli lite skön inte bli helt bäng. och slippa noja.
Är cannabinoider skit för oss med paranoia?
Käkar medicin mot paranoia...
Citera
2014-02-10, 20:13
Bannlyst
Jag tycker utifrån din text att det verkar som en bra idé att inte röka någon form av cannabinoider.
Citera
2014-02-10, 20:14
Moderator
kvm3s avatar
Spontant tänker jag att du borde hålla dig borta från allt vad rekreationellt bruk av droger heter tillsvidare.
Citera
2014-02-10, 20:28
Medlem
Utan att vara moralkärring skulle jag verkligen rekommendera dig att hålla dig borta från cannabis och dylikt tills vidare. Det finns annat att bli bäng på om du nödvändigtvis vill bli det.
Citera
2014-02-10, 20:29
Medlem
Tack för snabba svar, ok då skiter jag i det tur jag frågade hade tänkt att lägga en order ikväll annars.
Citera
2014-02-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antimail
Tack för snabba svar, ok då skiter jag i det tur jag frågade hade tänkt att lägga en order ikväll annars.

Bra att du tänkte till i förväg. Jag kan bara säga att du gör rätt beslut, jag kan själv bli lite nojjig på höga doser noider och då är jag ändå jävligt van. Skulle inte rekommendera det till någon egentligen, men absolut inte om man är paranoid.

Söker du lugn är det nog sederande medel du ska kolla på, men jag vet för lite om paranoia för att säga något egentligen. Men noider lär verkligen inte vara rätt substans med tanke på att även friska människor blir paranoida på det.
Citera
2014-02-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Bra att du tänkte till i förväg. Jag kan bara säga att du gör rätt beslut, jag kan själv bli lite nojjig på höga doser noider och då är jag ändå jävligt van. Skulle inte rekommendera det till någon egentligen, men absolut inte om man är paranoid.

Söker du lugn är det nog sederande medel du ska kolla på, men jag vet för lite om paranoia för att säga något egentligen. Men noider lär verkligen inte vara rätt substans med tanke på att även friska människor blir paranoida på det.
Tack för ditt svar.
Det var nog ingen slump att jag nojjade på en halv cigg med AKB 48. Är det en liten dos blandade 1.35? Noll tolerans...

Ska nog prova MT-45 istället. Mår piss vill bara bort från verkligheten.
Citera
2014-02-10, 23:32
Medlem
siddyslickas avatar
Avstå från alla noider, enda dom ger är återdoseringsbehov och psykoser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in