2014-02-10, 16:15
Medlem
Igår satt man framför tvn och råkade zappa in en av de större kanalerna. Där visades qx-galan.

På sändningstid när barn är vakna visas alltså detta program. Under de 7 minuter jag tittade får jag se Alexander Bard låsatsknulla en kvinnlig artist, för att kort därefter låsatsknulla en manlig artist bakifrån.

Sedan kommer Christer Björkman upp på scenen och drar sexuella skämt. Fann det bäst att byta kanal- skäms ni inte??

Varför är ni bögar så fruktansvärt perversa hela tiden, jämt!!!!!

Går ni hemma med ballarna i vädret hela tiden och tittar ut efter manliga grannar ni skulle vilja sätt på? Sitter ni dagarna i ända och fantiserar och skämtar om sex? Sitter ni och kladdar i varandras avföring och blandar ner i maten med?

Nä, jag har haft en rätt sund syn på er tidigare men nu går ni över gränsen. Hoppas man hittar något bot snart
Senast redigerad av jonte400 2014-02-10 kl. 16:20.
Citera
2014-02-10, 16:18
Medlem
Kan inget att hålla med, på prideparaden i år så kastades de dildos på publiken där familjer stod. Varför måste man skylta så med sin sexualitet? Varför är det så viktigt att definiera sig som homosexuella istället för bara människa, kompis eller liknande.

ps, hoppas med på bot.,,
Citera
2014-02-10, 16:24
Medlem
owitsyous avatar
Oavsett läggning så ÄR folk allmänt överkåta nuförtiden. Om det beror på att de inte får något hemma eller om det är mer accepterat vet jag inte - men jag tycker homosexuella är lika sexuellt frustrerade som straighta killar. Men kanske man är så van med straighta kåta killar att man inte tänker på det så som om en homosexuell skulle dra ett sexskämt...
Citera
2014-02-10, 16:34
Bannlyst
Skyll på vänstern, PKism och SVT (eller vilken skitkanal som nu visar den, alla är skit ändå) istället för bögar. Jag är bisexuell och vill inte ha något att göra med den där jävla galan.
Citera
2014-02-10, 16:51
Medlem
Vindlings avatar
Ja man kan fan undra... Tror dock det till stor del beror på att det av någon anledning är "acceptabelt" för homosexuella att bete sig såhär. Hade jag varit bög hade jag skämts som fan. Det sjukaste är ju att man tror att freakshows som dessa ska göra homosexualitet mer accepterat. Får mig bara att ännu mer betrakta det som en sjukdom.
Citera
2014-02-10, 16:56
Medlem
Har täntk på det här några gånger. Alla bögar jag känner knullar som FAN. Nu menar vi riktiga betäckare.

När man tänker lite längre så är ju svaret ganska lätt. Vi män är överkåta... När vi då paras ihop med varandra så måste det ju vara som en kåtexplotion som aldrig vill avta och bara eskalerar.
Citera
2014-02-10, 16:56
Medlem
Ja det verkar som att de är det faktiskt.
Skulle en heterokille göra som de gör så hade han blivit gripen av polis och blivit åtalad för det ena och de andra. Men homosexuella verkar vara immuna när det kommer till sådant.

För jävligt. När ska ni börja bete er som folk?
Det kanske är pga sånt här beteende som gör att många ogillar er.

Inte bara bögar är så här, utan även lesbiska verkar vara överkåta av sig. Varför?
Citera
2014-02-10, 18:13
Medlem
-vaas-s avatar
Bögar är som idioter som säger de pratat med gud eller hör röster för att bli uppmärksammade, bara psykiska fel där de behöver bekräftelse och uppmärksamhet för att inte gå under.

Det är deras OCD eller ticks, bete sig äckligt så folk lägger märke till dem och sedan säga det är pga "kärlek" eller något bull som gör alla sväljer det.
Citera
2014-02-10, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindling
Ja man kan fan undra... Tror dock det till stor del beror på att det av någon anledning är "acceptabelt" för homosexuella att bete sig såhär. Hade jag varit bög hade jag skämts som fan. Det sjukaste är ju att man tror att freakshows som dessa ska göra homosexualitet mer accepterat. Får mig bara att ännu mer betrakta det som en sjukdom.

Tänkvärt inlägg. Jag har verkligen inget emot homosexuella däremot blir jag äcklad av många homosexuella i media. Media-bögen känns som någon påhittad stereotyp, en person som vet att deras sexuella lekar provocerar, och därför måste skylta med dem.

Jag menar, det finns många sexuella läggningar, fetisher etc. jag finner motbjudande men så länge ingen skadas får de väl hålla på. Men man behöver väl inte trycka upp det i ansiktet på folk? Vad två män gör med varandra i sängkammaren vill jag inte veta, om de älskar varandra är det vackert, att de älskar med varandra däremot bör vara deras ensak.

Varför ser vi inte heterosexuella som är översexuella i media och skyltar med hur mycket de gillar sina obskyra sexlekar? Finns säkert någon som gillar kiss och bajssex på SVT, borde de inte göra en gala för dem också där de vältrar sig i avföring? Kanske sända det efter barnprogrammen?
Citera
2014-02-10, 19:39
Medlem
Sichtis avatar
Grejen är ju den att en bög i dagens läge ska vara maskulin och leverera men också vara femenim och förstående. Ja det gör dom lite snurriga när dom inte behöver träda på en strap on.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in