Citat:
Ursprungligen postat av
Vindling
Ja man kan fan undra... Tror dock det till stor del beror på att det av någon anledning är "acceptabelt" för homosexuella att bete sig såhär. Hade jag varit bög hade jag skämts som fan. Det sjukaste är ju att man tror att freakshows som dessa ska göra homosexualitet mer accepterat. Får mig bara att ännu mer betrakta det som en sjukdom.
Tänkvärt inlägg. Jag har verkligen inget emot homosexuella däremot blir jag äcklad av många homosexuella i media. Media-bögen känns som någon påhittad stereotyp, en person som vet att deras sexuella lekar provocerar, och därför måste skylta med dem.
Jag menar, det finns många sexuella läggningar, fetisher etc. jag finner motbjudande men så länge ingen skadas får de väl hålla på. Men man behöver väl inte trycka upp det i ansiktet på folk? Vad två män gör med varandra i sängkammaren vill jag inte veta, om de älskar varandra är det vackert, att de älskar med varandra däremot bör vara deras ensak.
Varför ser vi inte heterosexuella som är översexuella i media och skyltar med hur mycket de gillar sina obskyra sexlekar? Finns säkert någon som gillar kiss och bajssex på SVT, borde de inte göra en gala för dem också där de vältrar sig i avföring? Kanske sända det efter barnprogrammen?