• 7
  • 8
2014-02-12, 20:09
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Haha, dina inlägg är underbara, på ett väldigt tragikomiskt sätt. Varje gång du skriver ett inlägg, oavsett ämne, måste du flika in hur snygg du är, hur du förför brudar till höger och vänster och sedan avsluta med samma engelska one-liners om och om igen. Att du är eller har varit PT är givetvis skitsnack precis som allt annat du skriver. Just därför blir det så tragiskt kul! Om inte så kan du ju gärna säga ditt förnamn så kan jag själv fråga ett par bekanta som jobbar på just SATS Odenplan.

Dock är det du skriver alltid kul på sitt märkliga sätt, så fortsätt med underhållningen!

Tony var namnet. Lägg det på minnet. Hehe

Och om dina polare tänker till lite så vet dom nog också vilken kvinnlig PT som jag syftade på i ett tidigare inlägg. Allmänt känd tränings/partybrud, hängde en hel del på Sture, dock ett antal år sedan nu. Allt har sitt pris, brorsan. Eller hur? Hehe

Så visst förekommer det att PT´s sätter på sina klienter, det ska gudarna veta.

Do the math, baby! Do the math! Hahaha
Citera
2014-02-12, 20:45
Medlem
ErikPontis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Tony var namnet. Lägg det på minnet. Hehe

Och om dina polare tänker till lite så vet dom nog också vilken kvinnlig PT som jag syftade på i ett tidigare inlägg. Allmänt känd tränings/partybrud, hängde en hel del på Sture, dock ett antal år sedan nu. Allt har sitt pris, brorsan. Eller hur? Hehe

Så visst förekommer det att PT´s sätter på sina klienter, det ska gudarna veta.

Do the math, baby! Do the math! Hahaha

Adonis du är en jävla legend, skicka PM någon gång så får vi ta en runda på stan.

OnT: Jag vet inte hur mycket PTs knullar runt men jag tycker det känns lite sådär att knulla sina kunder. Jag är ganska kluven men samtidigt kanske det inte är så konstigt. Den ''fysiska'' barriären bryts ju ganska tidigt och kemi kan därför uppstå relativt enkelt. Svett, testosteron och pumpade biceps. Vilken tjej kan stå emot?
Citera
2014-02-13, 10:21
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logKext
Finns massa privata diverse utbildningar som kostar över 50k lätt, men jag hade nog rekommenderat Katrinebergs folkhögskola. Pluggade där och blev personlig tränare via deras utbildning, tjänar i runda slängar 40-45k i månaden efter skatt. Jobbat i 3 år.

Inte en chans att du har en lön på 65-70 tusen före skatt. Så vi antar att en PT liksom en sjukgymnast eller massör kan ta 500 kronor timmen. Du ska då dra in 60k i mån säger vi för att få ut 40-45 från ditt PT-bolag. 120 timmar effektiv coaching i mån...

Men tror väl att 500 är i överkant.

Edit: räknade som en kratta först...
Senast redigerad av fuckedupseriously2 2014-02-13 kl. 10:26.
Citera
2014-02-13, 15:22
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeymcpot
Hahaha sikket jävla cp! Tony, wtf?!?

hehe

Citat:
Ursprungligen postat av KingLean
Hahaha, vilken rockstar du är, jag bugar och bockar för dina sköna inlägg i tråden!

I övrigt så är brudarna på Sats Odenplan sjukt jävla tighta

Citat:
Ursprungligen postat av Bartix12
Haha läste hans inlägg innan jag läste ditt, läste sedan hans igen och höll att skratta ihjäl mig
Så jävla sant!

Kan bekräfta att killen existerar, han har hjälpt mig med ett bilköp av dyrare slag så kontakter har han så det räcker och blir över. Hans fysik går heller inte att klaga på, och det stämmer att han varit PT.

Det är en normal reaktion att man ryggar tillbaka när någon brer på som han gör, och så kände jag första gången vi träffades, han är som sagt speciell, men han höll vart ända ord som kom ur den käften.

Har flera PT:s i min bekantskapskrets och de som ser bra ut får alltid ligga, de som ser mindre bra ut får tyvärr inte ligga. Man ska även ha det i åtanke att det oftast är de kvinnliga kunderna som är den drivande parten. De ger sig inte i första taget, och har de väl blivit besatta av att få honom i säng tar de till vilka medel som helst.

/ Leif

/ Leif
Citera
2014-02-13, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Handlar väl kanske mer om att du inte levde upp till kraven, lilla sötnos. Det är en ganska stor skillnad mellan maten på McDonalds och Esperanto, eller hur? hehe

Själv hade jag sex med många schyssta brudar när jag jobbade som PT, jag ser det inte som oprofessionellt då vi alltid träffades privat, efter själva sessionen. Träningen tog vi alltid på fullaste allvar, även om det var där själva flörtandet alltid brukade börja. Haha I´m the king, baby. Fanns gott om brudar som ville göra allt för mig.

Fast man kan väl knappast klandra dom, för hur kan man säga nej till en kille som mig, brunbränd och charmig med testopumpade biceps. Hehe. På jobbet hade jag alltid de senaste GASP och Better Bodies kläderna vilket gjorde sitt, för kläderna gör som bekant mannen. Privat hade jag alltid en tajt piké av något exklusivare märke, något som fick damernas puls att höjas ännu mer.

Så visst förekommer det sex mellan en PT och klienter, så länge klienterna uppfyller kraven vill säga. Haha.

Adonis var namnet, baby. Lägg det på minnet! Over and out, baby!
Hur gammal är du då och hur ser du ut eftersom de gick så bra för dig?
Citera
2014-02-13, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Inte en chans att du har en lön på 65-70 tusen före skatt. Så vi antar att en PT liksom en sjukgymnast eller massör kan ta 500 kronor timmen. Du ska då dra in 60k i mån säger vi för att få ut 40-45 från ditt PT-bolag. 120 timmar effektiv coaching i mån...

Men tror väl att 500 är i överkant.

Edit: räknade som en kratta först...

sats pt har 120 i timmen

finns i princip inga bolagspt i stockholm, dom kör på de stora kedjorna.
Citera
MisterToms avatar

Moderatormeddelande

Postat av MisterTom 2014-02-15, 15:04
Medlem
Hela berg av off topic raderat. Tråden har inte med träning att göra utan med arbete och i synnerhet kanske arbetsmoral. Håll er dock till topic i fortsättningen!

Träning --> Arbetsliv och arbetsmarknad
/Moderator
2014-02-15, 15:15
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Var det inte så Prins Daniel och Prinsessan Victoria blev ett par? Daniel brukade fingerpulla Victoria i duschen efter ett svettigt träningspass, och med tiden blev deras vildsinta samlag all träning de behövde.
Citera
2014-02-19, 13:31
Medlem
Bartix12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Kan bekräfta att killen existerar, han har hjälpt mig med ett bilköp av dyrare slag så kontakter har han så det räcker och blir över.

Vad har det med saken att göra? Köpa en bil utav det dyrare slaget kan väl vem som helst nästan?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in