Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-02-09, 19:28
Bannlyst
Japp det är fan du, såg dina tidigare trådar där du tvingar dig på män. Du är sinnessjuk stalker utan gränser.
Citera
2014-02-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Essemmenn
Sen har du ett problem - du kan inte omvända någon att gilla dig sexuellt - om du känner att tjejerna vinner satsar du på fel killar.

Bor du i en storstad eller en mindre stad? Tyvärr år det lättare att hitta någon i en storstad, ofta mycket fördomar och grupptryck i mindre städer. Det kanske har ändrat sig sedan jag var ung, men för min kill-kompis som kom ut som gay på 80-talet fanns bara alternativet att flytta till storstan. Han har haft ett monogamt förhållande i ca 20 år

Bor i Trollhättan med ca 60 tusen invånare Tycker det är ganska lagom stort faktiskt. Men har alltid drömt att flytta till Stockholm eller Göteborg
Citera
2014-02-09, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Inte bara det, jag hade även låtit honom behandla mig hur som helst och jag hade fortfarande förlåtit honom...

Men detta hänger inte ihop med din sexuella läggning utan din egen osäkerhet. Det är saker du behöver jobba med. Du behöver helt "enkelt" bygga upp din självkänsla, förstå och acceptera ditt eget värde.

Annars hoppas jag du respekterar hetereosexuella på samma sätt som du själv vill bli accepterad.
Citera
2014-02-09, 19:46
Medlem
Det du lider av är en psykiatrisk åkomma. Du borde ringa och boka tid till psykiatrin och prata med doktor där. Enkelt förklarat så är det som ett missbruk du lider av även om det inte är av en substans.

Du bör gå i KBT.

Vill inte gå in och utveckla det närmre. Skaffa en tid så får du det förklarat för dig.
Citera
2014-02-09, 19:51
Medlem
Nalixs avatar
Bli inte arg nu men det första jag kom och tänka på när du skriver ditt inlägg är att du har faderskomplex. Du har växt upp utan en manlig förebild som kan skydda dig som liten och visa dig "rätt" väg i uppväxten.

Din psykolog kanske tar upp fel saker med dig? Talar ni mer om misshandeln och lämnandet vid barnsben eller tar ni upp det faktum att du inte haft en manlig förebild att se upp till?

Innan jag blir klassad som "korkad människa som tror psykologi är lösning på allt" vill jag inflika att det faktiskt kan vara så att du är bi men känner dig lite avskräck och associerar dina kärleksfulla känslor mot män som en avsaknad av din pappa. Alltså, du lurar dig själv att din pappa är problemet istället för att acceptera det faktum att du blir attraherad av samma kön.

Jag bara spånar lite kanske har helt fel. Oavsett vad är du en individ och vill du vara tillsammans med en man, go for it!
Citera
2014-02-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalix
Bli inte arg nu men det första jag kom och tänka på när du skriver ditt inlägg är att du har faderskomplex. Du har växt upp utan en manlig förebild som kan skydda dig som liten och visa dig "rätt" väg i uppväxten.

Din psykolog kanske tar upp fel saker med dig? Talar ni mer om misshandeln och lämnandet vid barnsben eller tar ni upp det faktum att du inte haft en manlig förebild att se upp till?

Innan jag blir klassad som "korkad människa som tror psykologi är lösning på allt" vill jag inflika att det faktiskt kan vara så att du är bi men känner dig lite avskräck och associerar dina kärleksfulla känslor mot män som en avsaknad av din pappa. Alltså, du lurar dig själv att din pappa är problemet istället för att acceptera det faktum att du blir attraherad av samma kön.

Jag bara spånar lite kanske har helt fel. Oavsett vad är du en individ och vill du vara tillsammans med en man, go for it!

Min psykolog brukar inte säga mycket. Hon brukar mest lyssna på vad jag har att säga. Jag tycker inte att du är en korkad människa, jag uppskattar verkligen att du säger det du tror...Jag är faktiskt bi, jag brukar faktiskt se tjejer som jag tycker är söta, men jag vill ändå ha en kille eftersom det känns som om han skulle ta hand om mig mera. Jag vet inte om detta har med pappa o göra, det är ju det och jag kan inte riktigt heller få reda på det heller?
Citera
2014-02-09, 20:08
Medlem
Sjukdomen och perversionen i dig har spridits. Går nog inte att göra någonting åt. Dra till något avlägset land i Afrika är mitt tips. Ingen vill ha dig här ändå. Bögjävel.
Citera
2014-02-09, 20:23
Medlem
Ogdens avatar
Skärp er. OT raderat.

/mod
Citera
2014-02-09, 20:28
Medlem
Citat:
Kan lova att du slipper mig. Detta är mitt sista inlägg iaf. Det känns som om jag är på väg att ge upp eftersom jag inte orkar leva så här mera. Jag väljer hellre att begå självmord än att leva så här. Hejdåå
Du får nog skaffa dig lite tjockare skinn och lära dig ignorera ignoranter.

Måla inte upp problem som inte finns ännu, lev och lär och tids nog blir du lite mer erfaren och kan se tillbaka på den här tiden med distans.
Citera
2014-02-09, 20:28
Medlem
Citat:
Inte bara det, jag hade även låtit honom behandla mig hur som helst och jag hade fortfarande förlåtit honom...
Nu börjar det bli riktigt intressant....
Citera
2014-02-09, 20:30
Medlem
Lätt för mig att säga...

Men du kommer dit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto