• 1
  • 2
2014-02-09, 00:58
Medlem
Det blir nog lättare att gissa vad det är om du berättar ändå var och hur du "hittade" detta och även hur det var förpackat.

Har aldrig sett heroin själv men har för mig att det är mörkare än så och klibbigt.

Det där ser nästan ut som plast/suddgummi/gummi typ. Eller bitar av nån svamp? Svårt det där, men ta det lugnt så du inte förgiftar dig själv.
Citera
2014-02-09, 04:33
Medlem
Ser inte ut som en drog alls? Hur kom man på tanken att detta skulle vara heroin och teströka det? Säger inte att det inte är knarkotika men jag har aldrig sett något liknande.

Ser mer ut som en trädsvamp...
Citera
2014-02-09, 13:32
Medlem
LektorCaligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wegvezen
Det blir nog lättare att gissa vad det är om du berättar ändå var och hur du "hittade" detta och även hur det var förpackat.

Har aldrig sett heroin själv men har för mig att det är mörkare än så och klibbigt.

Det där ser nästan ut som plast/suddgummi/gummi typ. Eller bitar av nån svamp? Svårt det där, men ta det lugnt så du inte förgiftar dig själv.
Heroin är brunt eller vitt pulver.
Citera
2014-02-09, 13:44
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeepz
så det kan vara crack då alltså?
Nej för i helvete. Röker man crack så säger man inte att det känns lite som att röka lite cannabis.

Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
Torkad Roquefortost är nog det bästa svaret du kommer få (dvs. ingen drog)
exakt. Såvida inte skiten typ pulvrar sig lite när man mosar det mellan fingrarna så är det inte crack eller liknande. Och konsistensen på det där ser inte ut som att det är ihoptryckt pulver, det där ser fettigt ut, som ost eller liknande.
Citera
2014-02-09, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wegvezen

fick det från en polare som hade hittat det tillsammans med ett affe stash.
Citera
2014-02-10, 01:25
Medlem
Amarajas avatar
Att ens ge sig på att röka något som man inte ens vet vad det är är ju helt idiotiskt från början. Skulle gissa att det är ett jävla sudd som tjackpundaren som ägde Amfetaminet brukar tugga på eftersom alla pengar går till knark.

Citera
2014-02-10, 05:32
Medlem
Mommejrs avatar
Ser skumt ut, men något horse är det då inte.
Citera
2014-02-12, 03:18
Medlem
failedstates avatar
Inte är det Heroin iaf!
Citera
2014-02-12, 03:34
Medlem
ex69-dtrs avatar
Ser ut som någon sorts svamp nästan.
Kan garantera att det inte är heroin eller crack. Skulle vara lite lustigt om du suttit och sugit i dig en jätte dyr ost eller liknande!
Citera
2014-02-13, 21:53
Medlem
Blev ju lite nyfiken när han hitta det tillsammans med ett affe stash. förmodligen bara jag som hoppas på att det skulle vara något roligt och fått någon jävla placebo effekt.

tacksam för alla svar.

ni som säger att det är dumt att röka något man ej vet vad det är. ÄSH man kan ju dö av allt nu för tiden.
Citera
2014-02-13, 23:01
Bannlyst
det ser inte ut som heroin i alla fall, heroin är oftast vitt eller ljusbrunt men finns i bitar också (eftersom alla tror att det är bättre varor då så många langare klumpar ihop det igen efter att dom blandat ut det) men även lite större heroinbitar ser ut som ihopklumpat pulver, typ som kanel eller nån annan krydda i samma format som torkat ihop, och inte så släta som på bilden. Det enda liknande jag vet är crack, det luktar inget men du känner "lukten" när du drar ner det i lungorna.
Citera
2014-02-18, 03:29
Medlem
Ofta du röker något som du har hittat och inte har en anning om vad det är? Hur jävla efterbiven får man bli? Du skulle lika bra kunna ta en kniv och hugga i handlederna. Skulle lika gärna kunna vara ett gift.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in