Har också märkt detta fenomen.
Fruktansvärt omogna, bor hemma tills de kanske är 30, lever på mammas mat och det enda de gör så sover eller spelar de TV-spel.
Något relativt nytt fenomen är att alla verkar gå med huvudet nersänkt och bara tittar i sin mobil. Varför lever de inte i verkligheten istället för i elektronikens värld?
Ett annat fenomen är att yngre hälsar aldrig på en när man tex går in på gymmet. Mitt gym är ett källargym och där försöker vi hålla en viss standard, dessa små killar kommer inte att vara här länge.
Jag mer eller mindre skrek "HEJ!!!" till en av killarna som gick mellan vikterna och hade mest bekymmer över sin mobil. Han tittade upp på mig helt förvånad och pep till "hej".
Jag har inget behov av att folk inte hälsar på mig, men här kände jag för att fostra pojk-jäveln då hans föräldrar troligtvis missat den biten.
Sedan undrar de yngre varför de inte får några tjejer eller varför de inte får jobb

Jo det är för att de är så jävla söndercurlade att de är som förväxta barn.
Skulden för detta ger jag till socialdemokratin och även moderaterna då de etablerade partierna mer eller mindre varit överens om att slopa lumpen. Säga vad man vill om det militära men de fostrade bra.
Så detta är absolut en generationsfråga och jag tror det startade någon gång efter 80-talet. Vi lite äldre har fått lära oss den lite tuffare delen av att leva.
Skall man sedan jämföra kroppar så fast vi är äldre så spöar vi troligtvis flertalet i 90-tals generationen med sina chips-tuttar och tv-spels kroppar.
Vi andra som växte upp tidigare var ute i naturen och lekte med andra barn och byggde kojor m.m vi tränade också alla minst en eller flera sporter.
Idag dricker de Redbull och äter godis.
Så tack socialdemokrater och moderater för att ni fick de senare generationerna att bli förstörda.