2014-02-08, 13:52
Medlem
Zroxs avatar
Hur reagerar ni tjejer om ni dansar med en kille som får ståkuk?
Citera
2014-02-08, 14:28
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Det beror helt och hållet på vem killen är som får råbånge - Jag blir upphetsad och kåt om killen är ngn vars ståkuk är ngt som jag vill känna - kanske tom önskar att få den i mig.

Så finns det andra gånger när det bara känns helt fel - som tex när jag tog studenten och blev uppbjuden av vår rektor på skolan, under kramdansens gång så fick han en rejäl ståkuk mot mig som han inte heller var ogenerad att gnugga mot mig - det var den längsta dansen i hela mitt liv och när han bjöd upp igen under kvällen så tackade jag vänligt men bestämt nej.

Idag dansar jag aldrig kramdans med ngn kille om det inte är så att det är ngn som jag verkligen vill vara nära och vars stånd jag vill känna not min kropp.
Citera
2014-02-08, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrox
Hur reagerar ni tjejer om ni dansar med en kille som får ståkuk?

Hoppas det inte var en fråga som skulle ge ett enda svar. Tjejer reagerar olika. Du kan inte generalisera på kön.

Gissar på: mest beroende på vilken kille det är som har ståkuk.
Snygg kille = positivt. Lönnfeta töntbertil = äckel.
Citera
2014-02-08, 14:31
Medlem
Lecros avatar
Det har hänt att jag känner att den håller på bli stor för mig när jag har vart på dansgolvet, speciellt om bruden börjar gnida sin röv mot en. Lite småskämmigt men vafan det är inget som folk tänker på i fulla dimman.
Citera
2014-02-08, 14:42
Medlem
jag hade tagit det som en komplimang
Citera
2014-02-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Det beror helt och hållet på vem killen är som får råbånge - Jag blir upphetsad och kåt om killen är ngn vars ståkuk är ngt som jag vill känna - kanske tom önskar att få den i mig.

Så finns det andra gånger när det bara känns helt fel - som tex när jag tog studenten och blev uppbjuden av vår rektor på skolan, under kramdansens gång så fick han en rejäl ståkuk mot mig som han inte heller var ogenerad att gnugga mot mig - det var den längsta dansen i hela mitt liv och när han bjöd upp igen under kvällen så tackade jag vänligt men bestämt nej.

Idag dansar jag aldrig kramdans med ngn kille om det inte är så att det är ngn som jag verkligen vill vara nära och vars stånd jag vill känna not min kropp.

Svaret på frågan var ju givet. Samma svar som på frågan hur man raggar tjejer: det finns inget rätt sätt, det finns bara rätt kille.

Men KnäckeHäxanMia, tänk så här det var fel och obehagligt, men du glade en gammal gubbe, han satte säkert på sin fru av bara helvete den kvällen och tänkte på dig. Du bodde nog i hans runkfatasier länge länge. Du gladde i alla fall en snuskgubbe. När du är 60 år, ser du nog annorlunda på det.

Men det är oprofessionellt av en rektor att bete sig så. Du borde viskat "vad tror du din fru tycker om det här".
En fråga: syntes det inte? Pinsamt av helvete för rektorn.
Gnugga sig mot studentskor borde vara orsak för uppsägning.

Hade jag varit tjej och dig, hade jag skurit sönder däckena på hans bil, ringt till hans fru och berättat vilken snuskgubbe hon är gift med.
Citera
2014-02-08, 14:53
Medlem
bingo!s avatar
Fått stånd en gång på dansgolvet och det var när en tjej ville dansa tryckare, jag var väll 14-15 år. Jag tyckte givetvis att det var skitjobbigt men hon bara fortsatte och gned sitt lår och musområde mot min kuk tills jag nästan kom. Hon hade ju en crush på mig så i hennes fall uppskattade hon det.
Citera
2014-02-08, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namnedrygt
jag hade tagit det som en komplimang

Menar du KnäckeHäxanMias kommentar?
Jag tycker INTE rektorer ska visa sin uppskattning för kvinnliga elever genom att gnugga kuken mot dem på deras studentbal.

Annars på ett disco under tryckaren kan det vara en komplimang.
Om det är rätt partner vill säga.

Vi killar har inga sådana tydliga tecken på uppskattning som ett tokstånd att gå efter, vi kan gå efter puppillerna blir stora, lite röd färg på halsen, om ni kastar med håret, ni "putsar" er, skrattar och böjer huvudet bakåt. Då vet man rätt säkert att intresse finns.
Men den säkraste tecknena är om ni visar oss total uppmärksamhet och tittar i ögonen lääääängree än normalt, lyssnar aktivt, ler mycket osv.
Kan ibland vara svårtolkat med signaler, speciellt om det är alkohol inblandat.
Tyvärr är många kvinnor övertrevliga mot alla killar, det tycker jag är sämst.
Bättre att visa klart och tydligt att "jag är INTE intresserad alls", så spar båda tid och energi.
Man behöver inte göra det på ett otrevligt sätt, men ändå visa att man inte är intresserad.
Citera
2014-02-08, 23:46
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryTurtleDove
Svaret på frågan var ju givet. Samma svar som på frågan hur man raggar tjejer: det finns inget rätt sätt, det finns bara rätt kille.

Men KnäckeHäxanMia, tänk så här det var fel och obehagligt, men du glade en gammal gubbe, han satte säkert på sin fru av bara helvete den kvällen och tänkte på dig. Du bodde nog i hans runkfatasier länge länge. Du gladde i alla fall en snuskgubbe. När du är 60 år, ser du nog annorlunda på det.

Men det är oprofessionellt av en rektor att bete sig så. Du borde viskat "vad tror du din fru tycker om det här".
En fråga: syntes det inte? Pinsamt av helvete för rektorn.
Gnugga sig mot studentskor borde vara orsak för uppsägning.

Hade jag varit tjej och dig, hade jag skurit sönder däckena på hans bil, ringt till hans fru och berättat vilken snuskgubbe hon är gift med.

Du har så rätt - det finns bara rätt kille!!!

Jodå, jag såg det så också - jag unnade honom att tänka på mig och runka järnet lr knulla sin fru vilt om kvällarna med mig i tanken. Det gynnade säkert såväl honom som henne.
Visst var det oproffsigt av honom men jag förlät honom.

Jodå, det syntes - jag vet inte om andra såg det lr om det bara var jag som var extra uppmärksam i situationen - men visst! han fick dessutom en blöt fläck fram på sina ljusa finbyxor o när han kom för att bjuda upp en andra gång så hade han sin skjorta utanpå.
Hans fru satt vid ett av borden.
Citera
2014-02-09, 13:34
Medlem
Carl-Benzs avatar
Kan se ut så här.........

http://www.laughline.com/picture-gallery/photo_page.asp?picture_id=8227&category_id=187&Pic turePageNum=7
Citera
2014-02-09, 15:13
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Benz
Kan se ut så här.........

http://www.laughline.com/picture-gallery/photo_page.asp?picture_id=8227&category_id=187&Pic turePageNum=7

Hahaha - rolig bild! Jaa, jag känner igen det där. Vi kvinnor är ju på sätt och vis lyckligt lottade - vi har egentligen inga yttre attribut som kan avslöja oss när vi blir kåta - nåja, kanske snigelspåren då i så fall.
Citera
2014-02-09, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Du har så rätt - det finns bara rätt kille!!!

Jodå, jag såg det så också - jag unnade honom att tänka på mig och runka järnet lr knulla sin fru vilt om kvällarna med mig i tanken. Det gynnade säkert såväl honom som henne.
Visst var det oproffsigt av honom men jag förlät honom.

Jodå, det syntes - jag vet inte om andra såg det lr om det bara var jag som var extra uppmärksam i situationen - men visst! han fick dessutom en blöt fläck fram på sina ljusa finbyxor o när han kom för att bjuda upp en andra gång så hade han sin skjorta utanpå.

Citat:

Vilket svin. Förstod hon inget? Eller hon kanske gick igång på det?
Blöt fläck på ljusa finbyxorna? Sköt han i brallorna av en liten tryckare?
Låter som ett präktigt pervo.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in